اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301147872519385
در دسترس نیست

سقف کابین آسانسور از چه جنسی است؟

کد: 140301147872519385

، (اخبار رسمی): سقف کابین آسانسور، یکی از مهم ترین اجزای کابین آسانسور محسوب می شود که می تواند در زمان وقوع حوادث جان افراد را نجات دهد.

سقف کابین آسانسور از چه جنسی است؟
سقف کابین آسانسور از چه جنسی است؟

سقف کابین آسانسور، یکی از مهم ترین اجزای کابین آسانسور محسوب می شود که می تواند در زمان وقوع حوادث جان افراد را نجات دهد. شاید با نگاهی سطحی، فقط متوجه وجود لامپ ها و براقی استیل سقف آسانسو بشوید. اما بر روی سقف آسانسور، قطعات بسیاری از جمله فن تهویه هوا قرار گرفته است تا مسافران آسانسور احساس خوبی داشته باشند و لذت ببرند. علاوه بر آن، کاربرد های بسیار زیادی دارد که سبب می شود کابین آسانسور کامل تر به نظر رسد. در ادامه با ما همراه باشید تا با سقف کابین آسانسور آشنایی بیشتری پیدا کنید.
در نگاه اول، ممکن است در سقف کابین فقط به براق بودن جنس استیل آن و نقش و نگار ها و حتی نور لامپ ها دقت کنید. سقف کابین به دلیل پرتاب نور بهتر، از جنس استیل براق است که سبب می شود نور داخل آسانسور افزایش یابد. علاوه بر آن، در زمان آلودگی، استیل به راحتی پاکسازی و تمیز می شود و به هیچ عنوان کهنه نمی شود. البته فراموش نکنید که اگر از استیل درجه یک مرغوب استفاده نکنید، ممکن است جلا و براق بودن آن را زیاد نتوانید احساس نمایید.
در اطراف سقف کابین، در آسانسور های شش نفره چهار و آسانسور های بزرگتر، شش لامپ هالوژن وجود دارد تا نور داخل کابین را تامین نماید. علاوه بر آن، در بخش های مخفی سقف لامپ های ال ای دی کوچکی وجود دارند که در زمان استند بای آسانسور فعال می شوند و این امر سبب می شود که داخل کابین آسانسور به هیچ وجه تاریک نباشد. برای این که بتوانید نور خوبی در کابین آسانسور داشته باشید و سقف زیبایی را بتوانید تماشا کنید، می بایست از لامپ های هالوژن با اصالت استفاده نمایید تا شاهد زیبایی داخل کابین باشید و لذت ببرید.
سقف کابین دارای یک ورقه استیل است که بر روی آن لامپ های کابین قرار دارند. در برخی آسانسورهای بزرگ بر روی ورقه استیل سقف ، یک درب برای فرار اضطراری از آسانسور وجود دارد که سبب می شود در حین وقوع حوادث سخت، مسافران داخل کابین آسانسور از آن خارج شده و جان مسافران عزیز حفظ گردد. علاوه بر آن، مجرا های ورود هوا بسیار زیادی وجود دارد که در حین بسته بودن درب آسانسور هوا داخل کاهش نیابد و در نتیجه سبب استرس مسافران نگردد. جالب است بدانید که سیستم تهویه مطبوع کابین (هواکش یا فن)  آسانسور بر روی سقف فلزی کابین قرار داده شده است که می تواند هوای داخل آسانسور را به راحتی جابجا و تعویض نماید.
برای آن که بتوانید سقف کابین آسانسور بسیار زیبایی داشته باشید، می بایست از قطعات مرغوب استفاده نمایید. اما مهم تر از آن، نظافت و تمیزی آن است که بسیار مهم است. برای تمیز کردن سقف کابین آسانسور می بایست از الکل یا مواد شوینده استفاده نمایید. لازم به ذکر است که به هیچ عنوان دست خود را از شیار های بقل سقف کابین عبور ندهید چرا که ممکن است دچار حادثه شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان