اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301267886725670
در دسترس نیست

سبدگردانی اختصاصی چیست؟

مزایای سبدگردانی اختصاصی نوویرا

کد: 140301267886725670

، تهران , (اخبار رسمی): در فرآیند سبدگردانی، شخصی‌سازی سبد سرمایه‌گذاری هر فرد بر اساس سلایق، ریسک‌پذیری، نیازهای مالی صورت می‌گیرد و بر اساس آن پس از ایجاد بیشترین انطباق میان اهداف سرمایه‌گذار و سبد اختصاصی، پرتفوی هر فرد به صورت اختصاصی مدیریت می‌شود. شرکت سبدگردان نوویرا، خدمات سبدگردانی خود را در ۴ قالب ارائه می‌کند.

مزایای سبدگردانی اختصاصی نوویرا
سبدگردان اختصاصی وویرا متشکل از مجموعه افراد خبره و خوش سابقه

سرمایه‌گذارانی که قصد استفاده از خدمات سبدگردانی اختصاصی را دارند می‌بایست محدودیتی جهت انجام معاملات در بازار سرمایه نداشته باشند.

بازدهی سبدگردانی نوویرا

در سبدگردانی اختصاصی مدیران سبد با توجه به بیانیه ریسک سرمایه‌گذار و پیش‌بینی خود از وضعیت بازارهای مختلف، در هر زمان دارایی‌های سبد را به ترکیبی از اوراق با درآمد ثابت، اوراق مبتنی بر طلا، سهام شرکت‌های ارزنده و گواهی‌های کالایی اختصاص می‌دهند، اما بازده حاصل از سرمایه‌گذاری تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند وضعیت کلان اقتصادی، تورم، نرخ سود بانکی، وضعیت بازارهای مختلف و.. است؛ بنابراین نمی‌توان بازده از پیش تعیین شده‌ای برای سبدگردانی در دوره‌های مختلف مشخص کرد.

اما می‌توان با نگاهی به سابقه بازدهی سبدگردانی نوویرا، عملکرد این سبدگردان را در بازه‌های زمانی مختلف مورد بررسی قرار داد. از آنجا که منافع سبدگردان با منافع سرمایه‌گذار هم راستا است، هر سبدگردانی می‌کوشد تا بیشترین بازده را برای سرمایه‌گذار خود محقق سازد و سبدگردان نوویرا نیز از این قاعده مستثنا نیست. شایان ذکر است در صورتی که سود سبدگردانی کمتر یا برابر با نرخ سود بدون ریسک باشد، تمام سود متعلق به سرمایه‌گذار است.

ارزیابی ریسک

در سبدگردانی اختصاصی سرمایه‌گذاران باید میزان تحمل ریسک خود را ارزیابی و به سبدگردان اعلام کنند؛ تا با توجه به آن سبد اختصاصی (شخصی‌سازی‌شده متناسب با تحمل ریسک سرمایه‌گذار) ایجاد شود. به همین منظور می توانید به طور رایگان از طریق سایت سبدگردان نوویرا به بخش سبدگردان نوویرا مراجعه کرده و خودتان را ارزیابی کنید. 

سبدگردان اختصاصی نوویرا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سبدگردان نوویرا

در حال حاضر شرکت سبدگردان نوویرا با مدیریت سبدهای اختصاصی برای سطوح مختلف ریسک‌پذیری و مدیریت انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری شامل درآمد ثابت، صندوق در صندوق، چند کالایی (Multi-commodity)، سهامی و بازارگردانی، طیف گسترده‌ای از خدمات مدیریت دارایی را جهت برآورده ساختن نیازهای گوناگون سرمایه‌گذاران و نهادها ارائه می‌نماید. همچنین این شرکت با انواع خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری و بانکداری سرمایه‌گذاری شامل ارزش‌گذاری، مشاوره تامین مالی، مشاوره عرضه و پذیرش، انتشار اوراق و… آماده همکاری با اشخاص حقیقی و حقوقی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید