اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301297891525681
در دسترس نیست

دلیل گرانی عجیب و غریب قیمت تور شیراز در سال 1403 چیست؟

کد: 140301297891525681

، (اخبار رسمی): در زمان مختلف سال، شهر شیراز به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدها در میان گردشگران داخلی و خارجی شناخته می‌شود. به‌ویژه در فصل بهار به‌دلیل آب‌وهوای معتدل این شهر، تعداد مسافران در آن افزایش می‌یابد و قیمت تور شیراز در این فصل به بیش از دو برابر می‌رسد.

دلیل گرانی عجیب و غریب قیمت تور شیراز در سال 1403 چیست؟
دلیل گرانی عجیب و غریب قیمت تور شیراز در سال 1403 چیست؟
دلیل گرانی عجیب و غریب قیمت تور شیراز در سال 1403 چیست؟
دلیل گرانی عجیب و غریب قیمت تور شیراز در سال 1403 چیست؟
دلیل گرانی عجیب و غریب قیمت تور شیراز در سال 1403 چیست؟
دلیل گرانی عجیب و غریب قیمت تور شیراز در سال 1403 چیست؟

 در واقع دلیل افزایش قیمت تورهای این شهر افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت و هتل محل اقامت خواهد بود.

یکسان بودن قیمت تور شیراز و قیمت تور ترکیه در سال 1403

به گفته رئیس دفاتر مسافرتی فارس، هزینه سفرهای داخلی در سال‌های اخیر افزایش یافته است که شیراز از این قاعده مستثنی نیست. البته برخی از افراد با حساب سر انگشتی متوجه افزایش قیمت عجیب و غریب تورهای شیراز در سال 1403 شده‌اند و هزینه سفر به این شهر را مبلغی نزدیک به سفر به برخی از شهر‌های ترکیه مانند استانبول و حتی گران‌تر برآورد می‌کنند. به عنوان مثال قیمت تور شیراز در عید فطر ۱۴۰۳ به صورت هوایی، برابر قیمت تور استانبول بود. بنابراین برای برخی از مسافران که می‌خواهند از تبریز، مشهد یا تهران به شیراز سفر کنند، این سوال ایجاد می‌شود که چرا با این پول تورهای ترکیه یا ارمنستان را خریداری نکنند.

آیا کیفیت تور شیراز و استانبول قابل مقایسه است؟

این باور در میان مردم وجود دارد که سفر به ایران و خرید تور شیراز برای گردشگران خارجی و داخلی بسیار مقرون‌به‌صرفه است. بااین‌حال با بررسی نرخ‌های جدید سفر به این شهر می‌توان دریافت که سفر به شیراز چندان ارززان نخواهد بود. در حقیقت نرخ هتل‌ها و حمل‌ونقل در شیراز نسبت به نرخ هتل‌ها و هزینه حمل‌ونقل در ترکیه بالاتر درنظر گرفته می‌شود. البته باید گفت که کیفیت هتل‌های شیراز بالاتر از کیفیت بعضی هتل‌های استانبول است. چرا که هتل‌های استانبول به گران بودن و کیفیت پایین معروف هستند.

انواع تورهای شیراز

در شهر شیراز مکان‌های تفریحی و جاذبه‌های دیدنی بسیاری وجود دارد که اغلب افراد را به سفر به این شهر شگفت‌انگیز تشویق می‌کند. مسافران برای سفر به شیراز در فصل‌های مختلف سال گزینه‌های متعددی دارند. بنابراین آن‌ها می‌توانند با توجه به بودجه و زمان فراغت خود یکی از تورهای شیراز را انتخاب کنند. انواع مختلف تورهای شیراز شامل موارد زیر می‌شوند:

تور هوایی شیراز؛ سریع و گران

برخی از مسافران تمایل دارند مسیر سفرشان به شیراز طولانی نباشد و زود به مقصد برسند. بنابراین بهترین گزینه برای آن‌ها خرید تور هوایی خواهد بود. به‌طور کلی زمان پرواز از تهران به شیراز تقریبا یک ساعت و نیم است، اما با درنظرگرفتن تاخیر و انجام امور فرودگاهی این زمان تا دو ساعت و نیم یا سه ساعت طول می‌کشد. فرودگاه شیراز تا مرکز شهر آن تقریبا 20 تا 25 دقیقه فاصله دارد و روزانه بیش از 20 پرواز از شرکت‌های هواپیمایی مختلف به مقصد شیراز انجام می‌شود.

تور زمینی شیراز با قطار؛ ارزان و جذاب

سفر کردن با قطار نیز جذابیت خاص خود را دارد و با توجه به امکانات قطار راحتی مسافران در طول مسیر فراهم می‌شود. در مسیر تهران شیراز قطارهای خوبی با امکانات رفاهی نظیر مانیتورهای داخل کوپه و رستوران در رفت‌وآمد هستند. افرادی که برای سفر به شیراز قطار را انتخاب می‌کنند از مزیت، ثابت بودن نرخ آن و راحت‌تر بودن شرایط کنسلی آن بهره‌مند می‌شوند.

تور شیراز ویژه نوروز؛ بهترین آب و هوای شیراز

افراد زیادی شیراز را برای سفر در تعطیلات نوروز انتخاب می‌کنند. البته قیمت تورها در روزهای آخر سال نسبت به روزهای عادی افزایش پیدا می‌کند. در حقیقت بلیط‌های نوروزی قطارها و هواپیماها یک الی دو ماه قبل از تعطیلات سال نو پیش‌فروش می‌شوند که با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال قیمت‌ها به اوج خود می‌رسند. بنابراین بهتر است افراد برای خرید تور شیراز ویژه نوروز، اوایل اسفند ماه اقدام کنند. بهترین زمان برای سفر به شیراز در تعطیلات نوروزی هفته دوم فروردین درنظر گرفته می‌شود. زیرا در این زمان نسبت به هفته اول فرودین، شیراز خلوت‌تر خواهد بود و نرخ محل اقامت و حمل‌ونقل در هفته دوم عید کمتر از هفته اول می‌شود.

تور ارزان شیراز

تورهای ارزان شیراز به معنای بی‌کیفیت بودن خدمات ارائه‌شده در این تورها نیستند، بلکه تورهای ارزان در زمان‌هایی اجرا می‌شوند که تعداد مسافران در این شهر به کمترین تعداد می‌رسد. به‌عنوان مثال در بازه‌های زمانی همچون مهرماه و شروع سال تحصیلی، دی‌ماه و خردادماه با شروع فصل امتحانات، بعد از تعطیلات نوروزی و اوایل هفته‌ها تور شیراز با قیمت ارزانی ارائه می‌شود.

تور لوکس شیراز

تورهای لوکس تفاوت قابل توجهی با تورهای عادی دارند و معمولا با تشریفات ویژه‌ای همراه هستند. در واقع تورهای لوکس به‌دلیل استفاده از قطارها و هواپیماهای لوکس و VIP و ارائه خدمات رفاهی متنوع با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. تور شیراز که به‌عنوان تور لوکس درنظر گرفته می‎شود هتل‌های 5 ستاره را با بهترین خدمات و امکانات در مرکز شهر ارائه می‌دهد. مسافران با اقامت در این هتل‌ها از بهترین نوع سرویس‌دهی بهره‌مند می‌شوند و در هتل کارکنان بسیار کار آزموده و متعهد پذیرای آن‌ها خواهند بود.

استعلام قیمت و دریافت مشاوره از متخصصان کار کشته

مشاوران حرفه‌ای در صنعت گردشگری می‌توانند شما را راهنمایی کنند تا مقصد را متناسب با بودجه‌تان انتخاب کنید و بیشترین استفاده را از هزینه‌های سفر داشته باشید. کارشناسان نهال گشت با تجربه خود در این حوزه می‌توانند به شما مشاوره بدهند. برای دریافت مشاوره می‌توانید از طریق شماره ۱۸۳۰-۰۲۶ با کارشناسان تماس بگیرید. همچنین می‌توانید قیمت انواع تورها را در سایت نهال گشت به آدرس nahalgasht.com مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی