اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302017893625162
در دسترس نیست

اجرای نما روی هبلکس نیاز به تخصص زیادی ندارد اما نکات پایه ای مهمی دارد!

چگونگی اجرای بلوک هبلکس روی نماهای مختلف

کد: 140302017893625162

، کرج , (اخبار رسمی): با توجه به اهمیت ایمنی سازه، انجام این کار باید با رعایت دقیق اصول و مقررات ایمنی انجام شود تا به درستی چسبندگی صورت گیرد و از طرفی خطری برای افراد ایجاد نکند! اجرای نما روی بلوک هبلکسو از طرفی اصول اجرای نما های مختلف روی آن را در ادامه قصد داریم عنوان نمائیم.

چگونگی اجرای بلوک هبلکس روی نماهای مختلف
چگونگی اجرای بلوک هبلکس روی نماهای مختلف

استفاده از بلوک های سبک در ساختمان سازی روز به روز در حال بیشتر شدن است. این بلوک‌ها نقش مهمی در زیباسازی ساختمان و افزایش سرعت اجرا دارند و از طرفی قیمت و وزن بسیار مناسبی هم دارند.

قطعاً به این موضوع پی برده اید که استفاده از بلوک های سبک در ساختمان سازی روز به روز در حال بیشتر شدن است. این بلوک‌ها نقش مهمی در زیباسازی ساختمان و افزایش سرعت اجرا دارند و از طرفی قیمت و وزن بسیار مناسبی هم دارند بلوک هبلکس به عنوان یکی از انواع جدید بلوک‌های سبک شناخته می‌شود که با استفاده از فناوری های پیشرفته تولید می‌شود.

در ادامه همراه ما باشید تا به طور کامل طریقه اجرای نمای های مختلف را روی بلوک هبلکس به طور اصولی بررسی نمائیم.

اجرا نما روی هبلکس چه مزایایی دارد؟

خوب است این موضوع را بدانید که اجرای نما بر روی بلوک اتوکلاو شده مزیت های بی شماری دارد که در ادامه برخی از این موارد را برای شما عزیزان عنوان خواهیم کرد، با ما همراه باشید:

  • مقاومت و عمر مفید بسیار زیاد این بلوک ها
  • صرفه جویی حداکثری در هزینه ها
  • هبلکس دارای سطوح صافی است که اجرا نما را راحت تر می کند
  • در برابر سوانج مختلف بیشتر مقاومت را دارد و بهترین گزینه است

چه متریال هایی روی هبلکس قابل اجرا است؟

پس از اتمام ساخت دیوارهای هبلکس، حفره‌هایی بر روی سطح آنها ایجاد می‌شود که ممکن است زیبایی آنها را کم کند. به همین دلیل، بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند نماهای مورد علاقه‌شان را بر روی این دیوارها اجرا کنند.

به هر حال، برخی افراد اعتقاد دارند که اجرای نما بر روی هبلکس کاری دشوار نیست؛ اما باید توجه داشت که اجرای نما بر روی این بلوک‌ها مشکلی ندارد، فقط نیاز به دقت و حساسیت بالا برای انجام کار بهتر دارد تا چسبندگی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

نما سنگی روی هبلکس چگونه اجرا می شود؟

برای نصب نمای سنگی بر روی دیوار های هبلکسی، هیچ محدودیت یا شرط خاصی وجود ندارد و می توانید فرایند اجرا را به راحتی انجام دهید. در واقع، نصب نمای سنگی بر دیوار های هبلکسی حتی از سایر نماها نیز آسان تر است. برای نصب و چسباندن نمای سنگی، توصیه می شود از چسب بلوک هبلکس استفاده کنید.

طریقه کاشی کاری بر روی دیوار هبلکس

یکی از بهترین روش ها، استفاده از بلوک هبلکس برای نصب کاشی به عنوان یک روش مناسب برای افزایش زیبایی و مقاومت سازه است. اما باید به این نکته توجه داشت که استفاده از کاشی‌های درجه یک و انجام صحیح و دقیق درزگیری بین آنها ضروری است.

مراحل اجرای نما رو هبلکس به چه صورت است؟

در صورت نیاز به استفاده از سیمان در اجرای دیوارهای هبلکس، ملات سیمانی می‌تواند به عنوان راه‌حل مناسبی برای این موضوع مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که بلوک‌های هبلکس از آب ملات سیمانی جذب می‌کنند، اصلاح ملات به بلوک‌ها را آسانتر کرده و جدا شدن آنها را از هم جلوگیری می‌کند. اما این موضوع بستگی به یکپارچگی دقیق ملات سیمان با بلوک‌ها دارد.

آماده سازی سطح هبلکس

قبل از شروع اجرای نما هبلکس، باید اطمینان حاصل کنیم که سطح بلوک‌ها تمیز هستند تا در فرایند اجرا و نصب دچار مشکل نشویم. در صورت داشتن ترک یا خرابی در دیوار هبلکس، باید آنها را با استفاده از مواد مناسب ترمیم کرد. سپس باید سطح صاف و مناسبی برای نصب پوشش هبلکس فراهم کرد.

پس از انجام ترمیم و تمیزکاری سطح هبلکس، بهتر است از محصولات ضد آب برای پیشگیری از ورود رطوبت استفاده شود تا مقاومت و دوام سازه افزایش یابد.

اجرای لایه پایه بر روی سطوح

قبل از اجرای گچ یا هر نوع پوشش دیگر بر روی نما، بهتر است از یک لایه صاف و بدون مشکل برای استحکام و مقاومت بیشتر استفاده کرد. اگر اجرای نما به طور مستقیم روی بلوک‌ها صورت گیرد، این لایه تقویتی در برابر زلزله آسیب‌پذیر است. البته همانطور که در قسمت های قبلی عنوان شد باید از چسب مخصوص هبلکس و یا همان ملات هبلکس برای لایه استفاده نمود.

اجرا با کمک رابیتس

رابیتس یک نوع توری فلزی مشبک است که بعنوان روشی کارآمد برای سه بعدی کردن سقف استفاده می‌شود. در سقف‌های کاذب که از بلوک هبلکس ساخته می‌شوند، می‌توان با استفاده از رابیتس و روش دفنی، میلگرد را جایگذاری کرد و سپس آن را جوش داد و به اجرای نما پرداخت.

مشاوره و خرید بلوک هبلکس به چه صورت است؟

در صورتی که به دنبال با کیفیت ترین برند هبلکس هستید که تائیدیه سازمان تحقیقات نیز داشته باشد، شرکت سبک ساران نماینده رسمی فروش بلوک هبلکس کرج، کیش، قشم، تهران می باشد. مشاوره ها برای اجرا روی متریال های مختلف و از طرفی ارائه دقیق ترین راهنمایی ها نیز از دیگر خدمات این شرکت می باشد. بلوک هبلکس اردکان بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال استحکام سازه هستند و از طرفی قیمت نیز برایشان مهم است. برای دریافت راهنمای با شماره پشتیبانی شرکت 09121611215 در تماس باشید.

منبع:
https://saboksaran.com/%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7-%d9%86%d9%85%d8%a7-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%87%d8%a8%d9%84%da%a9%d8%b3/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سبک ساران

شرکت سبک ساران سبز نماینده رسمی فروش بلوک هبلکس اردکان، چسب هبلکس می باشد. تنها نماینده شرکت شیشه شناور اردکان شرکت سبک ساران است که با سال ها تجربه و تخصص در کنار شماست تا محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان