اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302237914625801
در دسترس نیست

مجتمع طراحی و چاپ ایرانی

چاپخانه ای به وسعت ایران

کد: 140302237914625801

، تهران , (اخبار رسمی): با مشکلات همکاران در تمام ایران عزیز آشنایی کامل داریم و بر خود این رسالت را نهادیم تا بتوانیم برای پیشرفت در صنعت طراحی و چاپ در عرصه جهانی با یکدیگر همکاری نماییم. بر آنیم با نام ایرانی در ذهن ها بمانیم!

چاپخانه ای به وسعت ایران
چاپخانه ای به وسعت ایران

برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با ما با شماره 02191691831 در تماس باشید. میزبات صدای گرمتان هستیم

مجتمع طراحی و چاپ ایرانی رقیبی تازه نفس در صنعت چاپ و فروش محصولات چاپی

آغاز عرضه و فروش محصولات چاپی از1403/02/23

تولید کننده/ خدمات دهنده فعال عرصه صنعت چاپ کشور، سایت فروشگاه چاپ را با امکان خرید آنلاین محصولات چاپی از 1403/02/23 به بازار مصرف عرضه کرد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی مجتمع طراحی و چاپ ایرانی، از 1403/02/23  عرضه فروشگاه چاپی در تهران آغاز شد.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به استفاده از خرید محصولات چاپ هم اکنون امکان استفاده از مزیتهایی همچون قیمت پایین و کیفیت عالی را دارند.

خانم حدیث زنگنه مدیرعامل مجتمع طراحی و چاپ ایرانی با اشاره به مزیت‌های این محصول/خدمت تازه گفت:

تولید این وب سایت نتیجه 10 سال تلاش متوالی توسط افراد متخصص بوده و هم اکنون و هرچه بهتر شدن در این عرصه تلاشی شبانه روز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: مجتمع چاپ ایرانی آماده همکاری با تمام همکاران در این صنعت و همچنین عزیزانی که علاقمند در این صنعت روبه رشد هستند می باشند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت مجتمع طراحی و چاپ ایرانی به نشانی https://chapirani.com/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجتمع طراحی و چاپ ایرانی

شرکت چاپ ایرانی با بیش از ده سال سابقه در زمینه طراحی و چاپ فعالیت می‌کند. از زمان تأسیس، این شرکت به عنوان یکی از پیشروان صنعت چاپ در ایران شناخته شده است. با تکیه بر تجربه و دانش فنی خود، چاپ ایرانی توانسته است به عنوان یک شرکت معتبر و قابل اعتماد در بخش طراحی و چاپ شناخته شود. شرکت چاپ ایرانی با داشتن تیمی مجرب از طراحان و تکنسین‌های حرفه‌ای، به ارائه خدمات چاپ با کیفیت و برتر متمرکز شده است. از جمله خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد، می‌توان به چاپ کتاب، مجله، روزنامه، بروشور، کاتالوگ، پوستر، کارت ویزیت، سربرگ و بسته‌بندی اشاره کرد. با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی‌های چاپ مدرن، چاپ ایرانی قادر به تولید در حجم بالا و با کیفیت برتر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]