اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302257916525815
در دسترس نیست

خانه طراحان سام: مرکز چاپ استیکر با طرح دلخواه

کد: 140302257916525815

، (اخبار رسمی): چاپ استیکر یکی از روش های چاپ است که در آن، تصاویر، متن و یا طرح های مختلف بر روی مواد چسبنده، چاپ می شوند. استیکرهایی که چاپ می شوند، قابلیت چسباندن بر روی سطوح مختلف را دارند و می توان تصاویری مانند لوگو، شعار، اطلاعات تبلیغاتی و هر تصویری که در نظر شماست را چاپ کرد.

خانه طراحان سام: مرکز چاپ استیکر با طرح دلخواه
خانه طراحان سام: مرکز چاپ استیکر با طرح دلخواه
خانه طراحان سام: مرکز چاپ استیکر با طرح دلخواه
خانه طراحان سام: مرکز چاپ استیکر با طرح دلخواه
خانه طراحان سام: مرکز چاپ استیکر با طرح دلخواه
خانه طراحان سام: مرکز چاپ استیکر با طرح دلخواه
خانه طراحان سام: مرکز چاپ استیکر با طرح دلخواه
خانه طراحان سام: مرکز چاپ استیکر با طرح دلخواه

 استیکر در طرح های دلخواه و در کاربردهای متنوع از جمله تبلیغات، برندینگ، مارکتینگ و ... قابل چاپ است همچنین در زمینه های هنری و دکوراسیون، تزئین اشیای مختلف و ... می توان از چاپ وینیل یا استیکر استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چاپ استیکر (چاپ وینیل) و ثبت سفارش چاپ در خانه طراحان سام به عنوان تخصصی ترین مرکز چاپ استیکر، لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

چاپ استیکر چیست؟

چاپ انواع استیکر، یکی از بهترین روش های تبلیغات است و می توان برای برندینگ، مارکتینگ و همچنین دکورسازی، از این روش چاپ بهره برد. برای چاپ استیکر، از ورق های نازک PVC استفاده می شود که این ورق ها به اسم ورق پشت چسب دار یا وینیل هم شناخته می شوند. چاپ بر روی استیکر، نیاز به استفاده از دستگاه های مخصوصی مانند دستگاه چاپ یو وی دارد و می توان استیکرهای چاپ شده با این دستگاه ها را بر روی سطوح مختلفی مانند چوپ، آینه، شیشه، کاشی، قاب گوشی، فلش مموری، بطری آب و ... چسباند.

کاربردهای متنوع چاپ بر روی استیکر

استیکرها، کاربردهای گسترده ای در صنایع، دکوراسیون داخلی، ادارات، بسته بندی محصولات و ... دارند و در تمام این موارد، به هدف زیباسازی یا تبلیغات محصولات، از استیکر استفاده می شود. یکسری از کاربردهای استیکرهای چاپی، عبارتند از : 

دکوراسیون داخلی، اتاق کار یا اتاق کودک

از استیکرهای چاپی برای دکوراسیون داخلی اتاق کار، منازل، اتاق کودک، دیوار رنگ پلاستیک، دیوار رنگ روغنی، دیوار گچی و ... استفاده می شود همچنین کاربرد دیگر استیکر چاپی بر روی سطوح فلزی مانند یخچال، سطوح چوبی مثل درب کمد، درب اتاق بازی کودکان در مهد کودک ها، پاساژها، کافه ها، فروشگاه ها، رستوران ها و ... است.

بسته بندی محصولات با چاپ وینیل

از استیکرها در صنایع بسته بندی محصولات نیز استفاده می شود زیرا برچسب های پشت چسب دار، کیفیت بالا و نصب آسانی دارند و تولید کنندگان محصولات آرایشی، بهداشتی، مواد شوینده و مواد غذایی، از آن استفاده می کنند.

راهروها، پله‌ها و معابر عمومی

کاربرد دیگر چاپ وینیل در معابر عمومی مانند راهروها و راه پله ها می باشد همچنین در ورودی فروشگاه ها، پیاده روها، کف پله ها و ... برای تبلیغات یا معرفی محصولات و خدمات، استفاده می شود. استیکرهای چاپ شده در مناطق پر رفت و آمد، مقاومت بالایی در برابر ترددها، ضربات و پارگی دارند.

بدنه وسایل نقلیه عمومی

استیکرهای برچسبی با توجه به نصب آسان، قابل استفاده در وسایل نقلیه عمومی هم می باشند همچنین از مقاومت بالایی در برابر گرما، سرما، نور آفتاب و بارندگی برخوردار هستند و می توان از آنها در وسایل نقلیه عمومی مانند متروها، اتوبوس های داخل شهری، تاکسی های مسافربری و ... استفاده کرد.

کاربردی بر روی ویترین های شیشه ای

از استیکرهای تبلیغاتی و تزئینی برای معرفی محصولات و خدمات، بر روی ویترین های فروشگاه ها، مغازه ها و فروشگاه ها نیز استفاده می شود و می توان این استیکرها را در ابعاد مختلف چاپ کرد.

علاوه بر موارد فوق، از دیگر کاربردهای استیکرهای تبلیغاتی می توانیم به نصب بر روی بدنه پله های برقی، درب و دیوار آسانسور، کیبورد، موس، لپ تاپ، قاب گوشی موبایل و ... اشاره کنیم.

انواع روش های چاپ استیکر در طرح های دلخواه

استیکر در طرح های دلخواه را می توان به روش های مختلفی چاپ کرد از جمله آنکه :

چاپ لیزری لیبل در مرکز چاپ استیکر

چاپ لیزری استیکر برای مواردی مثل چاپ لیبل های آرایشی و بهداشتی، چاپ لیبل های دارویی، چاپ لیبل های مواد غذایی مثل لیبل شیشه های عسل، شیشه های ترشی جات و ... کاربرد دارد. در این روش، از انواع کاغذ های چسبدار که تحمل حرارت هیتر دستگاه چاپ دیجیتال لیزری را دارند، استفاده می شود.

چاپ استیکر جوهر افشان ایندور پلاتر

روش مورد استفاده دیگر در مرکز چاپ استیکر، تکنیک جوهرافشان ایندور پلاتر است. دستگاه چاپ پلاتر، دستگاهی جوهر افشان بر پایه آب است که حلال جوهر آب بوده و برای چاپ استیکر فضای داخلی کاربرد دارد.

چاپ استیکر اکو سالونت در مرکز چاپ استیکر

دستگاه چاپ استیکر اکو سالونت در صنایع زیادی مانند لوازم خانگی، صنایع شیمیایی، داروسازی، آزمایشگاهی و .... کاربرد دارد. این دستگاه نوعی دستگاه چاپ دیجیتال از نوع جوهرافشان است که برای چاپ استیکر در سایزهای بزرگ، استفاده می شود. پرمصرف ترین متریال هایی که برای چاپ با دستگاه اکو سالونت استفاده می شوند، شامل استیکر، مش، سولیت، بک لایت، کاغذ دیواری و .... می باشند.

چاپ استیکر با دستگاه یووی

از دستگاه یووی برای چاپ وینیل استفاده می شود و مزیتی که این دستگاه دارد، عدم وجود محدودیت در ابعاد استیکر می باشد. دستگاه یو وی می تواند چاپ برجسته انجام دهد و از استیکرها برای بسته بندی محصولات و ... استفاده می شود. جوهر در چاپ استیکر با دستگاه یو وی، به سرعت توسط اشعه فرابنفش خشک می شود و در مقابل تغییرات آب و هوایی مثل گرما، سرما، رطوبت و ... نیز مقاومت زیادی دارد.

انواع استیکر قابل ‌چاپ توسط خانه طراحان سام

همانطور که در بخش قبلی هم شرح دادیم، استیکرها به شیوه های متفاوتی چاپ می شوند و باید با در نظر گرفتن نوع استیکر، نوع چاپ، مکان یا محیطی که استیکر در آن نصب می شود، می توان انواع استیکر را چاپ کرد از جمله آنکه :

مزایا و معایب چاپ وینیل

برای سفارش چاپ استیکر در خانه طراحان سام، بهتر است با مزایا و معایب این روش آشنا شوید که عبارتند از :

  • استیکرهای چاپ شده دارای قابلیت شست و شو هستند.
  • چاپ وینیل، هزینه مناسبی دارد.
  • استیکرهای چاپ شده دارای مقاومت بالا در برابر پارگی هستند.
  • از استیکرهای چاپ شده می توان بر روی سطوح مختلفی مثل پلاستیک، آینه، شیشه، گچ و ... استفاده کرد.
  • استیکرها در رنگ های مختلف قابل چاپ هستند.
  • رنگ مورد استفاده برای چاپ وینیل، دارای مقاومت فوق‌العاده ای در برابر نور، رطوبت، آب و ... است.

سفارش چاپ استیکر با طرح های دلخواه در خانه طراحان سام

استیکرها از جنس پی وی سی هستند و می توان با این متریال، استیکر را در اندازه ها و ابعاد مختلفی چاپ کرد. شما می توانید برای سفارش چاپ استیکر در طرح، رنگ و ابعاد مدنظرتان، از طریق خانه طراحان سام به آدرس اینترنتی samdhprint.com اقدام کنید. این مجموعه، فعالیت تخصصی در امر چاپ دارد و چاپ بر روی متریال های مختلفی مثل پارچه، بک لایت، تابلو لایت باکس و ... انجام می دهد. خانه طراحان سام، مجهز به دستگاه های به روز و استاندارد است و با کمک تیم متخصص خود، استیکرهای با کیفیت را با ماندگاری بالا، مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان، به مشتریان تحویل می دهد. لطفا جهت کسب اطلاعات درباره قیمت چاپ استیکر و ثبت سفارش خود، با مجموعه تماس بگیرید 02187700017 و یا در تلگرام یا واتس اپ، پیام دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]