اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302307919922927
در دسترس نیست

دسترسی به لیست قیمت انواع ساک دستی کرافت و گلاسه

لیست قیمت شاپینگ بگ و ساک دستی

کد: 140302307919922927

، (اخبار رسمی): برای اطلاع از قیمت انواع ساک دستی بهتر است به یک شرکت معتبر و چاپخانه مجهز مراجعه کنید تا در کنار مشاوره رایگان به ساک دستی های باکیفیت با قیمت مناسب دسترسی داشته باشید.

لیست قیمت شاپینگ بگ و ساک دستی
لیست قیمت شاپینگ بگ و ساک دستی

شاپینگ بگ‌ها در انواع مختلفی از نظر اندازه، نوع متریال و چپ در بازار یافت می‌شوند. برای سفارش چاپ ساک دستی میتوانید با کارشناسان لمون پک تماس بگیرید.

ساک خرید یا شاپینگ بگ از جمله روش‌های جدید تبلیغات و البته شیوه جدید ایجاد حس خوب خرید در خریدار است که در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. شاپینگ بگ‌ها در انواع مختلفی از نظر اندازه، نوع متریال و چپ در بازار یافت می‌شوند. برای سفارش چاپ ساک دستی میتوانید با کارشناسان لمون پک تماس بگیرید. لیست قیمت شاپینگ بگ کاغذی با جنس کرافت و گلاسه سال 1403 را در ادامه مشاهده میکنید:

مشاهده لیست چاپ ساک دستی کاغذی

در یک لیست قیمت شاپینگ بگ می‌توانید از ساک تبلیغاتی ارزان قیمت تا نمونه‌های پارچه‌ای گران قیمت را بیابید. در ادامه شما را با انواع شاپینگ بگ و عوامل تأثیر گذار بر قیمت آنها آشنا خواهیم کرد.

تاثیر روکش سلفون و UV روی قیمت شاپینگ بگ

همان‌طور که اشاره کردیم در یک لیست قیمت شاپینگ بگ می‌توانید طیف قیمتی متنوعی را مشاهده کنید. یک ساک دستی کاغذی کوچک قطعاً قیمتی پایین‌تر از یک شاپینگ بگ پارچه‌ای بزرگ خواهد داشت. در کنار آن چاپ‌های اختصاصی و مواردی همچون برجسته سازی و طلا کوبی نیز می‌توانند بر روی قیمت یک شاپینگ بگ تأثیر گذار باشند.

به همین علت است که بودجه شما نقش تعیین‌کننده‌ای در قیمت شاپینگ بگ انتخابی شما خواهد داشت. در کنار کیفیت خود شاپینگ بگ کاغذی و ساک دستی کاغذی مواردی همچون گرماژ کاغذ، وجود روکش سلفون یا UV و طراحی سراسر رنگی می‌تواند بر روی قیمت ساک دستی شما تأثیر گذار باشد. 

با استفاده از روکش سلفون می‌توانید کیفیت و مقاومت شاپینگ بگ خود را بالابرید. همچنین در مواردی امکان براق کردن سطح و یا مات کردن آن نیز با استفاده از روکش سلفون امکان‌پذیر خواهد بود. ورنی نیز یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند کیفیت شاپینگ بگ کاغذی شما را بهبود دهد.

UV نیز یک پوشش نازک است که عملکردی مشابه ورنی دارد. استفاده از آن می‌تواند باعث جلای بیشتر سطح و البته برجسته شدن قسمت‌هایی از شاپینگ بگ شود. هرچند که برای برجسته کردن مواردی همچون لوگو عملیات برجسته سازی می‌تواند به صورت جداگانه بر روی شاپینگ بگ انجام پذیرد. روکش UV برای تولید سایر محصولات چاپی مانند کارت ویزیت و لیبل یووی هم کاربرد دارد.

انواع شاپینگ بگ

در کنار متریال شاپینگ بگ‌ها در انواع مختلفی تولید و طراحی شده‌اند که با توجه به نوع استفاده می‌توانید از یک یا چند نوع آنها برای تبلیغ برندتان استفاده نمایید. به طور مثال اگر مغازه سوپرمارکت دارید استفاده از نمونه‌های ساک دستی کرافت قهوه‌ای ساده می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در دست دیگر اگر محصولات خاص و گران قیمتی را به مشتری خود ارائه می‌دهید نمونه‌ ساک‌های گلاسه یا بگ اروپایی می‌تواند نماینده بهتری از برند شما در دستان مشتری باشد.

اطلاعات بیشتر درباره ساک ها تبلیغاتی و شاپینگ بگ

با نگاه کردن به لیست قیمت شاپینگ بگ و مشخص کردن بودجه موردنظرتان می‌توانید انتخابی راحت‌تر داشته باشید. با استفاده از یک شاپینگ بگ متناسب با کسب و کارتان می‌توانید از مزایای بسیاری در مقایسه با کیسه‌های پلاستیکی یا حتی جعبه محصولات بهره‌مند شوید. اگر برند و تأثیر گذاری برندتان بر روی مشتری برایتان اهمیت دارد حتماً درباره استفاده از شاپینگ بگ‌های اختصاصی با طراحی خاص فکر کنید. یک شاپینگ بگ با کیفیت پارچه‌ای می‌تواند سال‌های طولانی را در کنار مشتری شما سپری کرده و با هر بار استفاده نام برند شما به مشتری قدیمی و البته افراد دیگر نشان داده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مطلب همه چیز درباره چاپ ساک دستی را مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی