اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303077926925722
در دسترس نیست

آیا تینت لب مانع وضو است؟

کد: 140303077926925722

، (اخبار رسمی): تینت لب یکی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات آرایش لب است که توانسته محبوبیت زیادی بین خانم ها پیدا کند.

آیا تینت لب مانع وضو است؟
آیا تینت لب مانع وضو است؟
آیا تینت لب مانع وضو است؟
آیا تینت لب مانع وضو است؟
آیا تینت لب مانع وضو است؟
آیا تینت لب مانع وضو است؟

با توجه به اینکه قیمت تینت لب کمتر است، این محصول به عنوان یک جایگزین ایده آل برای رژ لب شناخته می شود که علاوه بر ترکیبات گیاهی و فرمولاسیون برپایه آب و رطوبت رسان، قدرت رنگ بخشی طبیعی به لب ها را داشته و پس از استفاده به هیچ وجه باعث خشکی یا پوسته پوسته شدن لب ها نمیشود.

باتوجه به عملکرد ملایم این محصول و قدرت ماندگاری بالای آن ممکن است این سوال ایجاد شود که آیا وضو گرفتن با تینت لب اشکالی دارد؟

انواع تینت های لب دارای ترکیبات چسبناک و روغنی هستند که این موضوع مانع از رسیدن آب شده و طبق نظر بسیاری از مراجع تقلید وضو گرفتن با آن صحیح نیست. اما برای یافتن پاسخ دقیق این سوال که احتمالا برای خانم های مذهبی اهمیت بالایی دارد، لازم است تا به طور دقیق تر ترکیبات این محصولات بررسی شود. پس پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید.

آیا وضو گرفتن با تینت لب درست است؟

برای پاسخ به این سوال نیاز است تا به طور کلی و دقیق ترکیبات و مواد سازنده تینت لب را در نظر بگیرید. یکی از علل ماندگاری بالای محصولاتی مانند رژلب، برق لب یا تینت های رنگی لب و دوام چندین ساعته آنها روی لب حتی با وجود خوردن یا آشامیدن، وجود مواد روغنی و موم مانند در فرمولاسیون و ساختار آنهاست. با این حال اکثر تینت های لب مانند تینت لب اتود هاوس مدل Water Tint اغلب ساختاری بر پایه آب داشته و علی رغم ماندگاری بالایی که دارد، بابت پاک کردن آن اذیت نمی شوید.

درکل هرچیزی که مانع از رسیدن آب به پوست بدن شود، طبق نظر مراجع تقلید وضو گرفتن با آن صحیح نیست. پس توصیه میشود که قبل از وضو گرفتن تینت لب را با کمک یک دستمال و یا مواد شوینده مناسب پاک کرده و پس از وضو گرفتن دوباره از آن استفاده کنید. پس در پاسخ دقیق به این سوال که ایا تینت لب برای وضو اشکال دارد؟ باید بگوییم که در اکثر مواقع این ترکیبات به دلیل داشتن مواد خارجی و یا بافت ژله ای مانع از نفوذ آب به پوست لب شده پس برای اطمینان بیشتر بهتر است آن ها را پاک کنید.

قبل از خرید تینت لب بدانید:

بهتر است همواره هنگام خرید یا استفاده از تینت لب برای وضو گرفتن بدون مشکل به نکات و موارد زیر توجه کنید:

  • برخی از تینت های لب کره ای دارای بافت سنگین تری هستند و ممکن است پاک کردن آن کمی سخت تر باشد به همین دلیل بهتر است از خرید آن ها خودداری کرده و به جای آنها از محصولاتی با بافت بسیار سبک و آبکی استفاده کنید.
  • از خرید تینت های لب شاین دار و اکلیل دار که به سختی از روی لب پاک می شوند خودداری کنید.
  • برای پاک کردن آن ها از روی لب بهتر است همواره دستمال های مرطوب مناسب و غیر عطری همراه خود داشته باشید.
  • قبل از خرید، به ترکیبات نوشته شده روی آن توجه کرده و بهترین آن ها را که ترکیباتی گیاهی یا غیر شیمیایی دارند تهیه کنید.

چگونه تینت لب را پاک کنیم؟

همانطور که گفته شد؛ انواع تینت های لب از ماندگاری و در صورت استفاده چند باره از قدرت رنگ بخشی بالایی برخوردارند. حال با توجه به این موضوع، پس چگونه میتوان آنها را در شرایط مورد نیاز مانند وقتی که میخواهید وضو بگیرید، پاک کرد؟!

اگر به پوست خود اهمیت می دهید دستمال مرطوب آرایشی را کنار بگذارید. آنها در پاک کردن آرایش بسیار ضعیف عمل می کنند، حتی اگر به نظر برسد همه چیز تمام شده است. شما برای پاک کردن ناچار به کشیدن پوست خود هستید و این در آینده موجب شل شدن پوست تان خواهد شد.

پاکسازی با محصولاتی مانند میسلار واتر، بالم پاک کننده آرایش و یا پاک‌کننده های آرایش مبتنی بر روغن، راه حلی مناسب برای حذف تینت لب تان است. حتی میتوان با روغن های زیتون یا نارگیل نیز اینکار را انجام داد. البته گاهی اوقات وازلین و آب گرم تنها چیزی است که مفید است.

سخن پایانی

تینت لب جزو لوازم آرایشی با قیمت مناسب به حساب می آید که به دلیل داشتن رنگ بندی طبیعی و نچرال میتوان از آن در آرایش های سبک روزانه، اداری یا دانشجویی، دخترانه و لایت استفاده کرد.

این محصولات بافت روان و سبکی داشته و حالتی طبیعی روی لب های شما به وجود می آورند. اما در صورتی که نگران این موضوع هستید که آیا با وجود تینت لب می توان وضو گرفت یا نه؟ پیشنهاد می کنیم که در مرحله اول ترکیبات این محصول را به طور کامل بررسی کرده و در صورتی که متوجه شدید در تهیه آن ها از موادی با خاصیت چسبندگی، چرب یا موم ها هرچند کم استفاده شده، بهتر است قبل از وضو گرفتن آن ها را پاک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی