اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303147934125891
در دسترس نیست

تهویه فراز بزر گترین تولید کننده لوور هوارسان

کد: 140303147934125891

، (اخبار رسمی): در هر محیطی که نیاز به تهویه هوا و تامین هوای تازه دارد می توان از لوور هوارسان استفاده نمود.درواقع لوور هوارسان دریچه ای تشکیل یافته از پره های Z شکل می باشد که با آن می توان بدون اینکه ارتباط هوای بیرون را از داخل جدا کرد هوای تازه به محیط تزریق نمود.

تهویه فراز بزر گترین تولید کننده لوور هوارسان
تهویه فراز بزر گترین تولید کننده لوور هوارسان
تهویه فراز بزر گترین تولید کننده لوور هوارسان
تهویه فراز بزر گترین تولید کننده لوور هوارسان
تهویه فراز بزر گترین تولید کننده لوور هوارسان
تهویه فراز بزر گترین تولید کننده لوور هوارسان

بیشترین کاربردِ لوور هوارسان در هوارسانی به محیط هایی مثل اتاق های هواساز،اتاقک های آسانسور،محیط های بسته ی پارکینگ ها،اتاق های موتورخانه ها ،سالن های ورزشی و جاهایی از این قبیل است. در دیواره محیط هایی که نام برده شد  دریچه ی لوور هوارسان با افت فشار کم و مزیتِ هوارسانیِ بالا به محیط ،وظیفه ی تامین هوای تازه را به عهده می گیرد.لوور هوارسان هم وظیفه ی هوارسانی به محیط های مذکور را با دِبیِ بالا به عهده دارد و هم از نفوذ آب باران،برف و جانوران از قبیل پرندگان کوچک و نیز گردوخاک جلوگیری به عمل می آورد. 
پره های موازیِ شکل بطور یکنواخت و در یک فاصله ی معین از هم در ساختارِ داخلیِ  لوور هوارسان ،با خوابِ معکوس نسبت به محیط بیرون،باعث می شوند ارتباطِ دیداری بین دو محیط کاملاً ناممکن گردد. 
بدنه و پره هایِ شکلِ لوور هوارسان همیشه از ورق هایی با ضخامت بالا طراحی و ساخته می شود بطوریکه استحکام پره های از فریم دور نیز بالاتر در نطر گرفته می شود که در اثر فشار هوا یا موارد دیگر دِفرُمه نگردد. 
جهت عدم ورود و نفوذ پرندگان،جانوران کوچک و حتی حشرات به داخلِ محیط از طریق شیارِ پره های لوور هوارسان ،در پشت پره های لوور هوارسان از توری یا در مواردی از فیلتر یک اینچ و یا دو اینچ نیز استفاده می گردد. 
از جمله ویژگیهای خوبِ لوور هوارسان قابلیت نصبِ آن روی سطوحِ دیوار، روی درب های یا پنجره ها و نیز کلاهک های چهارطرفه است. 
نکته ی قابل تامل این موضوع است که پره های شکلِ لوور هوارسان بصورت ثابت و همیشگی بر روی فریمِ مورد نظر جانمایی و تعبیه می گردد و امکانِ تغییر مسیر پره های لوور هوارسان وجود ندارد. 
مجموعه تهویه فراز با بیش از 26 سال سابقه در ساخت انواع کلاهک های بام و لوور هوارسان مفتخر است که این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کوتاهترین زمان به دست مصرف کننده می رساند.
لذا پیشنهاد می شود قبل از هر گونه اقدامی از مشاوره کارشناسان فنی گروه صنعتی تهویه فراز بهره مند شده و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید.

فیلتر باکس چیست و نحوه سفرش آن از تهویه فراز چگونه است؟ 
فیلتر باکس مجموعه ی کاملی از تجهیزاتِ خروجی یا ورودیِ هوا از آخرین نقطه ی انشعابِ هوا است.
بدنه ی اصلیِ فیلتر باکس شامل یک باکس هوا(پلنیوم باکس) از جنس ورق استیل یا ورق گالوانیزه با پوشش رنگ کوره ایِ استاتیک ، در ابعاد متنوع و استاندارد است. 
از دیگر اجزا ی ظاهریِ فیلتر باکس هوا، دریچه خورشیدی است که در طرحهای مختلف و متنوع از جنس آلومینیوم با پوشش رنگ کوره ای تولید می شود.وظیفه دریچه خورشیدی توزیعِ متناسب هوا در محیط است.  
مهمترین جزء هر فیلتر باکس، فیلتری است که داخلِ پلنیوم باکس تعبیه می گردد و این فیلتر، بنا به کاربرد و کلاسِ اتاق در داخل فیلتر باکس قرار می گیرد. 
از جمله قطعات دیگر در بدنه فیلتر باکس ، داکتِ ورود یا خروج هوا است که در جنب یا بالای بدنه ی فیلتر باکس تعبیه می شود. این قطعه وظیفه ورود یا خروج هوا از فیلتر باکس به داکت اصلیِ هواساز را به عهده دارد. 
از اجزای دکوراتیوِ فیلتر باکس که باعثِ استفاده ی بهینه در توزیعِ مناسب هوای محیط می شود، دریچه خورشیدی است. 
 دریچه خورشیدی در دهانه ی خروجیِ فیلتر باکس تعبیه می گردد و از پرتاب هوا بصورت ناهمگن،عمودی و غیر متناسب جلوگیری می کند. 
با پرتابِ چرخشیِ هوای فیلتر باکس از طریق دریچه خورشیدی، هوای فیلتر شده ی فیلتر باکس، با شتاب و فشار معقول و متناسب به تمام نقاط محیطِ فضای اتاق تمیز تزریق می شود. 
انتخاب فیلتر مناسب برای فیلتر باکس که متناسب با کلاس اتاق تمیز باشد، با اهمیت ترین موضوع در کاربرد فیلتر باکس است. 
عدم رعایتِ این موضوع در اتاق های تمیز مثل اتاق های عمل که نیاز به فیلترینگِ ویژه ای دارند می تواند عوارضِ جبران ناپذیری به بار آورد. 
ورودیِ داکت هوای فیلتر باکس می تواند به دمپر تنظیم هوای دستی یا برقی مجهز باشد. این دمپر باعث می شود فشار هوای ورودی به داخل حجمِ فیلتر باکس به میزانِ دلخواه، تنظیم، یا مسدود شود. 
بیشترین کاربردِ فیلتر باکس در صنایعی از قبیلِ صنایعِ دارویی، بیوتکنولوژی، میکروالکترونیک، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی،تحقیقاتی،درمانی، بیمارستانی در سطوح و کلاسهای مختلفِ فیلترینگ است
مجموعه تهویه فراز با بیش از 26 سال تجربه در ساخت انواع فیلتر باکس، این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و البته کوتاهترین زمان به دست مصرف کنندگان می رساند. فقط کافیست قبل از هر اقدامی از مشاوره کارشناسان فنی این مجموعه بهره گیرید.
تهویه فراز بزرگترین تولیدکننده کلاهک دودکش در ایران
از جمله ارکان سیستم دودکش موضوع کلاهک دود کش است. بواسطه ی نفوذ باد،وآب باران و برف،گردوخاک و حتی لانه گزینیِ پرندگان تحتِ تاثیرِ منفی قرار دارد،  
  لذا وجود پوشش و محافظِ استاندارد در محل خروج دود از لوله های دودکش در بام،بطوریکه عملیات تخلیه دود و آلاینده بطور روان انجام پذیرد از الزامات سیستم های تکمیلیِ تاسیساتِ ساختمان است. 
به همین منظور طراحی و ساخت کلاهک دودکش استاندارد از گذشته مورد توجه مهندسین تاسیسات و نیز سازمان نظام مهندسی است. 
همانطکر که اشاره گردید انواع کلاهک دودکش از گذشته تا زمان حال جهت تخلیه دود و آلاینده در بام ساختمانها مورد استفاده قرار می گرفته که به تفصیل در مورد تمامی مدل های متنوعِ کلاهک دودکش خواهیم پرداخت. 
انواع دسته بندیِ کلاهک دودکش بطور کلی به شرح زیر است(که هر یک از این دسته بندی های کلاهک دودش نیز دارای مدلهای متنوعِ چهار گوش و گرد می باشند که پس از نام بردن از هرنمونه به نامِ زیرمجموعه های مختلفِ آن نیز خواهیم پرداخت): 
الف- کلاهک دودکش اچ: 
انواع کلاهک دودکش اچ نیز به شرح زیر است؛ 
کلاهک دودکش اچِ گرد. 
کلاهک دودکش اچِ چهارگوش. 
ب- کلاهک دودکش پره ای: 
انواع کلاهک دودکش پره ای نیز به شرح زیر است؛ 
کلاهک دودکش پره ای چهارگوش یا کلاهک دودکش ژاپنی. 
کلاهک دودکش پره ای گرد. 
پ- کلاهک دودکش طرح چینی. 
انواع کلاهک دودکش طرح چینی نیز به شرح زیر است؛ 
کلاهک دودکش طرحوچینی گرد. 
کلاهک دودکش طرح چینی چهارگوش. 
ت- کلاهک دودکش طرح آلمانی. 
ث- کلاهک دودکش زانویی بازاویه بسته. 
ج- کلاهک دودکش با پوشش نیم گرد. 
چ- کلاهک گردان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید