اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303177936525900
در دسترس نیست

رونمایی از سایت پتروکیان آرتین با هدف معرفی محصولات مربوط به قیر

کد: 140303177936525900

، دلیجان , (اخبار رسمی): با هدف معرفی محصولات مربوط به قیر و  صادرات آن، از سایت پتروکیان آرتین به آدرس http://petrokianartin.ir/ در 1403/01/01 رونمایی شد.

رونمایی از سایت پتروکیان آرتین با هدف معرفی محصولات مربوط به قیر
شرکت پترو کیان آرتین تولید کننده قیر با کیفیت بالا و استاندارد های جهانی

شرکت پتروکیان آرتین دلیجان از سال ۱۳۹۸ به منظور تولید انواع قیر VG30 , 85×100 , 60X70 , 40x50 , VG10 , VG20, VG40, قیر نفوذی، قیر نفتی، و قیر اکسیده توسط بخش خصوصی تاسیس گردید.

به گزارش پتروکیان آرتین، سایت http://petrokianartin.ir/ که یک سایت معرفی محصلات مربوط به قیر است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد معرفی محصولات مربوط به قیر و  صادرات آن را تسهیل کند.

میکاوب (اسماعیل منصوری)، طراح سایت پتروکیان آرتین در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «شناخت برند پتروکیان آرتین و معرفی محصولات این شرکت بزرگ به مشتریان عزیز در سطح وب

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « طراحی ظاهری متناسب با دسکتاپ و گوشی، سرعت بالای سایت، بررسی انواع محصولات شرکت و...»

شرکت پتروکیان آرتین دلیجان از سال ۱۳۹۸ به منظور تولید انواع قیر VG30,85×100, 60X70 و قیر اکسیده توسط بخش خصوصی تاسیس گردید و در سال ۱۳۹۹ کلیه مراحل اجرایی کارخانه قیر به اتمام رسید و در همان سال به صورت رسمی افتتاح گردید. این مجموعه توسط کادر فنی مهندسی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا با داشتن راکتورهای تمام پلایشگاهی و مجهز به مدرن ترین سیستم کنترل کیفیت و ابزار دقیق که با استاندارهای روز دنیا طراحی شده و با کسب استاندارهای ملی و جهانی از جمله اروپا، پروانه استادارد ملی قبر با درجه نفوذ CE ISO 9001, ISO 14001, OHSAS, IMS گواهی نامه ثبت علامت و پروانه بهره برداری توانسته است مجوز صدور و عرضه محصولات تولیدی خود را با بهترین کیفیت در بورس کالای ایران عرضه نماید.

محصولات این شرکت شامل  انواع قیر زیر می باشد:

  • قیر نفتی
  • قیرمخلوط یا محلول
  • قیرهای اصلاح شده مواد پلیمری
  • قیر عملکردی
  • قیر ویسکوزیته
  • قیر نفوذی

گفتنی است پتروکیان آرتین، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهمعرفی محصولات خود در سایتکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت پتروکیان آرتین به آدرس http://petrokianartin.ir/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پتروکیان آرتین دلیجان

شرکت پتروکیان آرتین دلیجان از سال ۱۳۹۸ به منظور تولید انواع قیر VG30,85×100, 60X70 و قیر اکسیده توسط بخش خصوصی تاسیس گردید و در سال ۱۳۹۹ کلیه مراحل اجرایی کارخانه قیر به اتمام رسید و در همان سال به صورت رسمی افتتاح گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان