اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303187937125901
در دسترس نیست

تخفیفات دیجی کالا که هیچ جای دیگر پیدا نمی‌کنید!

کد: 140303187937125901

، (اخبار رسمی): با گسترش اینترنت، تهیه محصولات مختلف به‌صورت آنلاین رواج چشم‌گیری داشته است. این نوع خرید مزایای متعددی دارد که کاربران زیادی را به خود جذب کرده و به همین نسبت فروشگاه‌های زیادی نیز در حوزه‌های مختلف مشغول به کار شده‌اند.

تخفیفات دیجی کالا که هیچ جای دیگر پیدا نمی‌کنید!
تخفیفات دیجی کالا که هیچ جای دیگر پیدا نمی‌کنید!
تخفیفات دیجی کالا که هیچ جای دیگر پیدا نمی‌کنید!
تخفیفات دیجی کالا که هیچ جای دیگر پیدا نمی‌کنید!
تخفیفات دیجی کالا که هیچ جای دیگر پیدا نمی‌کنید!
تخفیفات دیجی کالا که هیچ جای دیگر پیدا نمی‌کنید!
تخفیفات دیجی کالا که هیچ جای دیگر پیدا نمی‌کنید!
تخفیفات دیجی کالا که هیچ جای دیگر پیدا نمی‌کنید!

در این مطلب به بررسی خرید از فروشگاه آنلاین دیجی کالا و روش‌های مناسب جهت دریافت کدهای تخفیف جدید آن خواهیم پرداخت تا لذت خرید آنلاین برای شما چندین برابر شود.

دیجی کالا چیست؟

مجموعه دیجی کالا که بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین ایران و یکی از برترین‌های خاورمیانه محسوب می‌شود، پلتفرمی گسترده برای تهیه انواع محصولات است. این گروه اکنون اکوسیستمی کامل برای تمامی کسب‌وکارهای آنلاین به‌شمار می‌‌رود و روی اقتصاد کشور تاثیر می‌گذارد.

در این مجموعه نزدیک به 10 میلیون کالای مختلف توسط 308 هزار فروشنده به‌فروش می‌رسند. این محصولات در دسته‌های مختلف اعم از پوشاک، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، لوازم ورزشی، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، گردشگری، اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر و... جای می‌گیرند. این رقابت گسترده بستر مناسبی را برای تهیه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای مشتریان ایجاد کرده و حتی خرید با تخفیف 80 درصدی دیجی کالا نیز مقدور است!

خرید از دیجی کالا با تخفیف!

در این فروشگاه محصولات بسیار متعددی در دسته‌بندی‌های مختلف به‌فروش می‌رسند و سود خوبی برای فروشندگان و تجربه جالبی را برای مشتریان ایجاد می‌کنند. یکی از مزایای مهم در خرید از دیجی کالا امکان تهیه کالاهای باکیفیت با تخفیف‌های متنوع است. در ادامه قصد داریم معروف‌ترین و بهترین کدهای تخفیفی که حین خرید از این مجموعه می‌توانید استفاده کنید را مورد بررسی قرار دهیم.

تخفیف‌ شگفت انگیز دیجی کالا

در این طرح می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید را با تخفیف ویژه از دیجی کالا بخرید! این مجموعه بخشی با عنوان پیشنهاد شگفت‎‌انگیز دارد که روزانه محصولات متعددی را با قیمتی مناسب به‌فروش می‌رساند. در این بخش محصولات از دسته‌های مختلف و با تعداد متنوع قرار گرفته و شامل تخفیف ویژه می‌شوند.

ارسال رایگان دیجی کالا

یکی از پیشنهادهای جذاب دیجی کالا برای کاربران ارسال رایگان سفارش‌های آن‌هاست. این نوع از تخفیف در موقعیت‌های مختلف برای کاربران در نظر گرفته شده و در بسیاری از مواقع شرایط آن برای آن‌ها پیامک می‌شود. آخرین کد تخفیف ارسال رایگان دیجی کالا برای خریدهای بالای 200 هزار تومان (جز طلا و کالاهای ارسال سنگین) فعال شده است.

تخفیف‌ سوپرمارکت دیجی کالا

در این بخش امکان خرید همراه با تخفیف مهیا شده و مایحتاج زندگی را می‌توان با قیمت مناسبی خریداری کرد. کد تخفیف 50 هزار تومانی یا 70 هزار تومانی سوپرمارکت دیجی کالا آخرین کدهای فعال شده برای این بخش هستند. معمولا روزانه کدهایی مشابه این دو نوع کد، برای کاربران فعال پیامک می‌شود.

کد تخفیف‌های دیجی کالا

جدیدترین کد تخفیف دیجی کالا بالای 400 تومان، یک تخفیف 80 هزار تومانی برای کاربران در این خرید اعمال می‌کند. محدودیت این کد عدم اعمال آن روی محصولات طلا و بخش شگفت‌انگیزها است.

کدهای دیجی کالا برای دسته‌بندی یا برند خاص

دیجی کالا برای ترغیب کاربران نسبت به خرید از دسته‌بندی‌های مختلف کدهای مخصوصی را برای خرید یک کالا، یک برند یا یک دسته خاص طراحی کرده است. تخفیف‌های مخصوص به خرید از دسته پوشاک، ساعت، وسایل دیجیتال، لوازم جانبی یا حتی تخفیف‌های جزئی‌تر مانند خرید از چرم مشهد یا عینک آفتابی ری بن از نمونه‌های این تخفیف‌ها هستند.

ارسال کد تخفیف برای عدم خرید طولانی از دیجی کالا

اگر مدت زمان زیادی از خرید یا ثبت نام یک کاربر در دیجی کالا بگذرد، معمولا این پلتفرم تخفیف خاصی را برای ایشان در نظر می‌گیرد. این تخفیف می‌تواند برای خرید از تمامی بخش‌های دیجی کالا یا بخشی خاص با توجه به عملکرد شما باشد. این عمل مشتریان بسیاری را به یک مشتری دائمی تبدیل خواهد کرد.

تخفیف مخصوص خریدهای سازمانی؛ دیجی کالا بیزینس

دیجی کالا به‌طور دائم و بدون نیاز به کد تخفیف، شرایط ویژه‌ای را برای خرید سازمانی و عمده انواع کالا با نوع تخفیف پلکانی برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف در نظر گرفته است. در این شرایط بیزینس‌های مختلف می‌تواندن به پنل خرید عمده و سازمانی وارد شده و انواع کالاها را با تخفیف ویژه و پلکانی و دریافت فاکتور رسمی تجربه کنند.

حراج سر ماه دیجی کالا

این مجموعه در روزهای یک تا هفتم هر ماه صفحه‌ای با عنوان حراج سر ماه ایجاد می‌کند. در این بخش کالاهای بسیار متنوعی از دسته‌های مختلف از سوپرمارکت گرفته تا لوازم خانگی و طلا و... تا 50 درصد شامل تخفیف می‌شوند. شرکت در این حراجی و خرید از محصولات آن هم موقعیت جالبی است هم معمولا با ثبت هر سفارش یک شانس در قرعه‌کشی دیجی کالا برای شما در نظر گرفته خواهد بود.

جوایز دیجی کلاب و تخفیف‌های آن

دیجی کلاب قسمتی برای باشگاه مشتریان دیجی کالا است. هر کاربر با ایجاد حساب کاربری به‌طور خودکار در دیجی کلاب نیز عضو شده و می‌تواند از مزایای آن بهره‌مند شود. این قسمت جوایز و تخفیف‌های متنوعی را برای کاربران در نظر می‌گیرد. یکی از این موارد بازی شانس برگردون است که با انتخاب کارت‌ها و کسب امتیاز می‌توانید نسبت به دریافت تخفیف اقدام کنید. هر فرد با انجام ماموریت‌ها و فعالیت‌های اعلام شده در دیجی کلاب می‌تواند موقعیت‌های متعددی برای دریافت انواع تخفیف از دیجی کالا را بدست آورد.

گردونه شانس چرخ و بخت دیجی کالا

دیجی کالا برای هیجانی‌تر شدن تخفیف‌هایش، گردونه شانسی را طراحی کرده است. هر کاربر می‌تواند با چرخوندن این گردونه شانس شرکت در قرعه‌کشی کارت هدیه 5 میلیون تومانی، شانس شرکت در قرعه‌کشی دستگاه PS5، انواع کد تخفیف، ارسال رایگان و... را دریافت کند. برای چرخاندن این گردونه در دفعه اول 25 امتیاز، دفعه دوم 75 امتیاز و دفعه سوم به بعد 200 امتیاز دیجی کلاب را لازم خواهید داشت.

دیجی پلاس

دیجی پلاس قسمتی ویژه برای کاربران حرفه‌ای و مشتریان اصلی دیجی کالا است که باید برای ورود به آن اشتراک خریداری کرد. افرادی که در دیجی پلاس عضو می‌شوند شامل تخفیف‌های چندین برابری و پیشنهادات ویژه و جذابی خواهند شد که برای کاربران عادی این مجموعه قابل دسترس نیست.

موپُن، مرجع رسمی اطلاع از تخفیف‌های دیجی کالا

شاید تا الان برایتان سوال شده باشد که برای خرید از دیجی کالا، چگونه باید به تخفیف‌های معرفی شده دسترسی داشته باشید. روش‌های مختلفی مانند پیامک و ایمیل، بنر سایت، صفحات اجتماعی و... برای اطلاع‌رسانی این تخفیف‌ها وجود دارد اما هیچ یک از آن‌ها تمامی تخفیف‌ها را شامل نمی‌شوند. پس راهکار چیست؟

مجموعه بزرگ و کاربردی موپُن، همان راهی است که دنبالش بودید. کافیست قبل از ثبت خرید در دیجی کالا وارد دسته‌بندی مربوط به این فروشگاه در موپُن شوید تا با دنیایی از تخفیف‌های فعال و قابل استفاده روبه‌رو شوید. این مجموعه تخفیف‌هایش را روزانه به‌روزرسانی و دسته‌بندی می‌کند و شما در کمترین زمان ممکن می‌توانید به بهترین پیشنهاد تخفیفی دسترسی پیدا کنید و خریدی به‌صرفه و به یادماندنی را به ثبت برسانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

mopon

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]