اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303207939425857
در دسترس نیست

رسوب گیری ماشین لباسشویی دوقلو

آموزش جرم گیری ماشین لباسشویی دوقلو

کد: 140303207939425857

، تهران , (اخبار رسمی): ماشین های لباسشویی با گذشت زمان جرم زیادی گرفته و بوی بدی به لباس می دهند. برای حل این مشکل کافیست جرم گیری لباسشویی را در برنامه خود قرار دهید.برای جرم گیری ماشین لباسشویی دوقلو روش های متعددی وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

آموزش جرم گیری ماشین لباسشویی دوقلو
جرم گیری ماشین لباسشویی دوقلو

پودرهای جرم گیر مخصوص لباسشویی های اتوماتیک است و نباید برای رسوب گیری ماشین های لباسشویی دوقلو استفاده شوند

ماشین های لباسشویی با گذشت زمان جرم زیادی گرفته و بوی بدی به لباس می دهند. برای حل این مشکل کافیست جرم گیری لباسشویی را در برنامه خود قرار دهید. برای جرم گیری ماشین لباسشویی دوقلو روش های متعددی وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

جرم گیری ماشین لباسشویی با جوش شیرین

جرم های تشکیل شده در ماشینهای لباسشویی اغلب ذرات چربی هستند که با مواد شوینده ترکیب می شوند. در برخی از مواقع نیز بالا بودن درجه سختی آب باعث تشکیل لایه های رسوب در دستگاه می شود. یکی از راهکارهای مناسب برای تمیز کردن این جرم و رسوب ها استفاده از جوش شیرین است. جوش شیرین در تماس با رطوب واکنش برقرار کرده و گرمای آن بسیاری از رسوب ها را تمیز می کند.

یک فنجان جوش شیرین را در لباسشویی بریزید. سپس یکی از برنامه های شستشو را انتخاب کنید تا یک ساعت بدون لباس کار کند. بعد از یک ساعت و اتمام برنامه شستشو با دستمال تمام بخش های داخل درام را تمیز کنید. اگر هنوز لایه های رسوب را در بخش های مختلف درام مشاهده می کنید، با برس به آرامی روی آن بکشید تا جدا شود. از کشیدن سیم و برس های زبر به داخل دیگ لباسشویی جدا خودداری کنید، چون باعث خراشیدگی سطح شده و در نهایت زنگ می زند.

جرم گیری با سرکه و جوش شیرین

ترکیب جادویی بعدی برای تمیز شدن جرم های داخل ماشین لباسشویی دوقلو، سرکه و جوش شیرین است. این دو ماده در کنار هم قدرت بالایی برای تمیز کردن لایه های جرم و رسوب دارند. یک فنجان جوش شیرین و دو فنجان سرکه را همزمان در لباسشویی بریزید. سپس به مدت یک ساعت دستگاه را روشن کنید تا بدون لباس شروع به کار کند. با چرخش این ترکیب در درام لباسشویی بسیاری از جرم ها تمیز می شود.

با این راهکار ساده می توانید از تشکیل لایه های ضخیم رسوب و جرم در دستگاه جلوگیری کنید. اگر رسوبات تمیز نشد، می توانید با تیم تعمیر ماشین لباسشویی جنوب تهران ری تعمیر تماس بگیرید.

استفاده از جرم گیر ماشین لباسشویی

مواد جرم گیر از دیگر انتخاب های مناسب برای تمیز کردن لباسشویی است. مواد جرم گیر دارای دستورالعمل های متفاوتی هستند و روی بسته بندی آنها نوشته شده است. مقدار مناسب از این مواد را در مخزن جاپودری بریزید. سپس مانند سایر روش ها یک ساعت لباسشویی را بدون لباس روشن کنید تا شستشو داده شود.

مواد جرم گیر بوی زیادی دارند و بهتر است بعد از تمام شدن برنامه شستشو، با دستمال دیگ را تمیز و خشک کنید. سپس درب آن را باز بگذارید تا بوی مواد کاملا از بین برود.

جرم گیری ماشین لباسشویی دوقلو با قرص

قرص های جرم گیر که اغلب برای ماشین ظرفشویی استفاده می شوند برای لباسشویی نیز کاربرد دارند. با توجه به میزان رسوب موجود در لباسشویی یک یا دو عدد قرص را در مخزن قرار دهید. سپس یک ساعت لباسشویی را روشن کنید تا جرم گیری و رسوب زدایی انجام شود.

دقت داشته باشید که برنامه مناسب انتخاب شود. از میان برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ و سایر برندها گزینه ای را انتخاب کنید که دمای آب در آن بالای 60 درجه و مدت زمان یک ساعت باشد.

جرم گیری ماشین لباسشویی دوقلو با پودر جرم گیر ممنوع!

دقت داشته باشید که تمام مواد جرم گیر برای ماشین لباسشویی های دوقلو مناسب نمی باشند. به عنوان مثال، پودرهای جرم گیر مخصوص لباسشویی های اتوماتیک است. حتی برای لباسشویی اتوماتیک نباید در مصرف این مواد زیاده روی کرد. چون به شدت به دستگاه آسیب وارد می کنند.

لباسشویی های دوقلو نیمه اتوماتیک هستند و این پودرها برای آنها کاربرد ندارد.  به جای پودر می توانید از مواد جرم گیر مخصوص این مدل لباسشویی استفاده کنید و محلول های خانگی نیز موثر هستند.

جرم گیری مخزن جاپودری

متاسفانه مخزن جاپودری در اغلب مواقع نادیده گرفته می شود. به همین دلیل با گذشت زمان مواد شوینده در جداره آن رسوب کرده و مسیر عبور آب و پودر بسته می شود. اگر با مشکل آبگیری کند لباسشویی مواجه شدید، بهتر است مخزن را بررسی کنید.

مخزن جاپودری را از جای خود خارج کرده و در آب گرم قرار دهید. برای سرعت بخشیدن به تمیز شدن این قطعه می توانید از سرکه و جوش شیرین نیز استفاده کنید. رسوب های ضخیم را با برس بکشید تا جدا شوند. در نهایت مخزن را خشک کرده و در جای خود قرار دهید.

اگر جاپودری از جای خود خارج نمی شود می توانید محلول جرم گیر یا ترکیب سرکه و جوش شیرین را روی آن اسپری کنید. سپس با اسفنج با دستمال بکشید تا جرم و رسوب ها تمیز شوند.

جرم گیری فیلتر ماشین لباسشویی

قطعه مهم بعدی فیلتر ماشین لباسشویی است که باید همیشه تمیز شود. این قطعه با گذشت زمان رسوب زیادی گرفته و منافذ روی آن مسدود می شوند. فیلتر براحتی از جای خود خارج می شود و می توانید پرز و مو و سایر آلودگی های آن را تمیز کنید. اگر مواد شوینده و املاح آب روی این قطعه رسوب کرده، با سرکه و جوش شیرین ابتدا امتحان کنید که ایا تمیز می شوند یا خیر؟

فیلتر را در محلول آب گرم و سرکه و جوش شیرین قرار دهید. بعد از نیم ساعت با برس روی آن بکشید تا تمیز شود. اگر بیش از اندازه رسوبات ضخیم بوده و تمیز نمی شوند، بهتر است این قطعه را تعویض کنید.

برای استفاده نکردن طولانی مدت از ماشین لباسشویی حتما ابتدا باید فیلتر و قطعات داخلی جرم گیری و خشک شوند.

رسوب گیری و جرم گیری بدنه لباسشویی دوقلو

ماشین های لباسشویی اغلب در آشپزخانه و در فاصله کمی با سینک ظرفشویی نصب می شوند. به همین دلیل قطره های آب روی آن پاشیده می شود. علاوه براین، ذرات روغنی معلق در هوا نیز به مرور روی بدنه دستگاه قرار می گیرد. این ذرات لایه های ضخیم را بوجود آورده و باعث تغییر رنگ بدنه می شوند. به همین دلیل باید در زمان مناسب تمیز شوند.

با استفاده از آب گرم بسیاری از این جرم ها ار می توان تمیز کرد. علاوه براین، محلول جرم گیر استاندارد که خاصیت اسیدی قوی ندارد را روی بدنه لباسشویی اسپری کنید. در نهایت با دستمال روی آن بکشید.

از ترکیب جوش شیرین و سرکه برای تمیز کردن بدنه لباسشویی نیز می توان استفاده کرد.

جمع بندی

استفاده از محلول های خانگی مانند سرکه و جوش شیرین هر دو ماه یک مرتبه می تواند بهترین راهکار برای جلوگیری از رسوب گرفتن لباسشویی باشد. برای لایه های ضخیم از محلول های جرم گیر و قرص می توانید استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ری تعمیر

ری تعمیر یک تعمیرگاه تخصصی مطمئن و منصف ماشین لباسشویی در جنوب تهران هستش که هوای مشتریاشو داره… با افتخار، محبوب ترین تعمیرگاه لباسشویی جنوب تهران از نگاه مشترکین در سال ۱۴۰۲ هستیم، با ارائه خدمات عیب یابی و سرویس در محل و منزل مشتری… لباسشویی شما از هر برندی و هر مدلی که باشد و هر نوع ایرادی داشته باشد می توانید برای عیب یابی و رفع مشکل با کارشناسان ما در مرکز تماس ری تعمیر تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. در صورتی که مشکل رفع نشد درخواست اعزام نیرو بدهید. ما تعمیرکار متخصص و دوره دیده برند ماشین لباسشویی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل و منزل شما اعزام می کنیم. تکنسین ما مشکل را رفع نموده و در صورت نیاز قطعه معیوب را با قطعات اصلی و فابریک تعویض می نماید و در انتها به شما فاکتور رسمی و برگه گارانتی ارائه می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید