اطلاعات تماس
  • 091240***** - 091269*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303217941025657
در دسترس نیست

امداد خودرو در محدوده شمال تهران

امداد خودرو در محدوده شمال تهران

کد: 140303217941025657

، (اخبار رسمی): زمانی که ماشین شما خراب می شود و قادر به تعمیر آن نیستید، بهترین راه این است که با کمک گرفتن از خدمات امداد خودرو، عملکرد خودروی خود را بازیابی کنید.

امداد خودرو در محدوده شمال تهران
امداد خودرو در شمال تهران

برای اینکه خدمات امداد خودرو شمال تهران را به بهترین شکل ممکن دریافت کنید، می توانید با خیال راحت به مرکز تهران امدادکار اعتماد کنید.

خدمات امداد خودرو در محدوده شمال تهران زمانی به کار شما می آید که وسیله نقلیه تان در شلوغی ها و ترافیک های تهران دچار نقص فنی شده و متوقف شده است. زمانی که ماشین شما خراب می شود و قادر به تعمیر آن نیستید، بهترین راه این است که با کمک گرفتن از خدمات امداد خودرو، عملکرد خودروی خود را بازیابی کنید. برای این کار بایستی با مرکز امداد خودرو در شمال تهران ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را در اختیار کارشناسان آنها قرار دهید تا آنها در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل شما برسانند. این مراکز، متخصصان فنی را به موقعیتی که ماشین شما از کار افتاده است اعزام خواهند کرد تا با استفاده از دانش فنی و تجهیزاتی که در اختیار دارند، مشکل خودروی شما را حل کنند. برای آشنایی با بهترین مرکز امداد خودرو در شمال تهران، لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

خدمات امداد خودرو شمال تهران

امروزه دلایل مختلفی باعث خرابی خودروها در خیابان ها می شود و رانندگان را در شرایطی قرار می دهد که نیاز به خدمات امداد خودرو داشته باشند. کیفیت نامطلوب اکثر خودرو های موجود در کشور ایران و همچنین وضعیت نابسامان مسیرها و جاده ها باعث می شود اتومبیل ها به شکل های مختلفی به مشکل برخورده و متوقف شوند. به همین دلیل برای مراکز امداد خودرو شمال تهران، خدمات متنوعی تعریف می شود که پاسخگوی نیاز همه باشند. در ادامه به پرکاربرد ترین خدمات تهران امداد کار اشاره خواهیم کرد:

مکانیکی سیار شمال تهران

ممکن است خودروی شما به مشکلی فنی برخورده باشد و به همین دلیل عملکرد سالم خود را از دست دهد. در چنین مواقعی خدمات مکانیک سیار مرکز امداد خودرو شمال تهران می تواند به کمک شما برسد و وسیله نقلیه را به صورت در محل عیب یابی و تعمیر کند. تعمیرکاران تهران امداد کار، قطعات و ابزار های مورد نیاز برای تعمیر انواع اتومبیل در اختیار دارند و با توجه به تخصصی که در این زمینه دارا می باشند قادر خواهند بود خرابی به وجود آمده را از بین ببرند. اگر مشکل فنی ماشین شما خیلی پیچیده باشد نیاز خواهد بود ماشین شما به تعمیرگاه منتقل شود.

پنچرگیری شمال تهران

پنچر شدن لاستیک ماشین باعث می شود شما قادر نباشید به مسیر خود ادامه دهید و نیاز خواهید داشت لاستیک یا لاستیک های پنچر شده را تعویض کنید. اگر یکی از لاستیک های ماشین پنچر شده باشد و شما زاپاس مناسب داشته باشید می توانید شخصا اقدام به تعویض لاستیک کنید اما اگر تعداد لاستیک ها بیشتر باشد یا زاپاس مناسب در اختیار نداشته باشید، لازم است از خدمات پنچر گیری امداد خودرو بهره بگیرید.

باتری به باتری شمال تهران

اگر باتری خودروی شما خالی شده باشد می توانید موقتا به وسیله باتری به باتری اتومبیل خود را روشن کنید. البته این روش یک شیوه شارژ موقت باتری می باشد و بهتر است در اولین فرصت نسبت به خرید یک باتری نو اقدام کنید یا اگر امکان تعویض باتری در محل وجود دارد این کار را انجام دهید. دلیل عمده خالی کردن باتری، تمام شدن طول عمر مفید آن می باشد که این مشکل با تعویض باتری حل خواهد شد. اما مراکز امداد خودرو شمال تهران می توانند در مواقعی که اتومبیل شما در خیابان متوقف شده است با ارائه خدمات در زمینه باتری به باتری، مشکل پیش آمده را از بین ببرند.

انجام فرآیند باتری به باتری نیاز به تخصص کافی در این زمینه دارد و بهتر است توسط افرادی انجام شود که دانش فنی کافی در این زمینه را دارا هستند. بنابراین پیشنهاد ما این است که در زمان مواجهه با چنین مشکلی از مرکز تهران امداد کار کمک بگیرید.

یدک کش شمال تهران

ممکن است مشکل اتومبیل شما در محل حل نشود و لازم باشد اتومبیل به محلی دیگر منتقل شود. در این موقعیت، خدمات یدک کشی مرکز تهران امداد کار، این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد و وسیله نقلیه شما با یدک کش حمل خواهد شد تا به محل مورد نظر شما مثل تعمیرگاه، نمایندگی معتبر، مرکز بیمه، پارکینگ، مرکز تعویض پلاک و… منتقل شود.

یدک کشی خودرو می بایست به شکل اصولی و استاندارد انجام شود و نکات مهمی در آن رعایت شود. اولین نکته این است که اتصالات به صورت استاندارد باشند تا خودرو در حین جابجایی از واحد یدک کشی جدا نشود. این موضوع می تواند به شدت حادثه ساز باشد. علاوه بر این، راننده یدک کش باید نهایت دقت را به کار ببندد تا اتومبیلی که حمل می کند در طول مسیر به جایی برخورد نکند و آسیب نبیند‌. یدک کشی معمولا با استفاده از جرثقیل، دکل و تریلر کفی انجام می شود.

سوخت رسانی شمال تهران

یکی از معضلات رایج خودرو ها در شمال تهران این است که با کمبود سوخت و بنزین مواجه می شوند. تا چند سال پیش رانندگان در چنین شرایطی ماشین شان به دلیل خالی شدن باک بنزین و نداشتن سوخت جایگزین خاموش می شد و این افراد سعی می کردند از دیگر رانندگان بنزین بگیرند تا بتوانند سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند.

این موضوع منجر به اتلاف وقت و پرداخت هزینه نامعقول برای خرید بنزین می شد. اما امروزه شرایطی فراهم شده است که در چنین موقعیتی بتوان با کمک گرفتن از مراکز سوخت رسانی سیار، نسبت به تامین بنزین مورد نیاز اقدام کرد. بنابراین اگر با این مشکل مواجه شدید می توانید با مرکز تهران امداد کار تماس بگیرید تا آنها در کوتاه ترین زمان، نزدیک ترین واحد سوخت رسانی سیار را به محل موردنظر شما اعزام کنند. قیمت سوخت رسانی به این روش نیز با توجه به نرخ تعرفه اتحادیه می باشد.

منبع: تهران امدادکار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

امداد تهران کار

تهران امدادکار در ۷ روز هفته و به صورت امداد خودرو شبانه روزی آماده ارائه خدمات در مناطق شمال , شرق , غرب و مرکز تهران به شما عزیزان است. خدمات یدک کش , کفی خودروبر , مکانیک سیار , امداد باتری سیار , سوخت رسانی سیار , پنچرگیری سیار در محل به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی است.

اطلاعات تماس
  • 091240***** - 091269*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید