اطلاعات تماس
  • 091240***** - 091269*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303217941125657
در دسترس نیست

امداد خودرو در محدوده شرق تهران

امداد خودرو در محدوده شرق تهران

کد: 140303217941125657

، (اخبار رسمی): دلایل مختلفی می توانند باعث شود دستگاه اتومبیل شما از کار بیافتد و شما نیاز داشته باشید که از کمک رسانی های این مراکز در شرق تهران استفاده کنید.

امداد خودرو در محدوده شرق تهران
امداد خودرو در محدوده شرق تهران

شماره امداد خودرو شرق تهران ۰۹۱۲۴۰۴۸۷۲۲ است. برای برخورداری از تمامی خدمات امداد خودرو در این مناطق می توانید با این شماره با کارشناسان مجموعه تهران امدادکار در ارتباط باشید.

وجود مراکز مختلف امداد رسانی در تهران این امکان را در اختیار رانندگان قرار می دهد که در زمان مواجهه با مشکلاتی مثل روشن نشدن ماشین یا تصادفات جاده ای بتوانند به کمک این مراکز اقدامات لازم مثل تعمیر خودرو یا انتقال آن به یک تعمیرگاه نزدیک را انجام دهند. دلایل مختلفی می توانند باعث شود دستگاه اتومبیل شما از کار بیافتد و شما نیاز داشته باشید که از کمک رسانی های این مراکز در شرق تهران استفاده کنید. ما در این مقاله قصد داریم ضمن دسته بندی و توضیح دلایل خرابی ماشین ها، خدمات امداد خودرو در محدوده شرق تهران را نیز توضیح دهیم. همچنین در پایان، بهترین مرکز امداد خودرو در شرق تهران را به شما معرفی خواهیم کرد. لطفا همراه ما باشید.

خدمات امداد خودرو شرق تهران

مراکزی که در زمینه امداد رسانی به اتومبیل ها فعالیت می کنند با توجه به اینکه دلایل خراب شدن ماشین ها و متوقف شدن آنها در خیابان ها متنوع است، خدمات مختلفی را در این زمینه ارائه می دهند. وجود این خدمات باعث می شود ماشین ها در جاده ها و خیابان ها نمانند و بتواند به صورت در محل، کارآیی خود را دوباره به دست آورند. همچین در مواردی که مشکل پیش آمده در محل حل نمی شود، به لطف وجود مرکز امداد خودرو شرق تهران، امکان انتقال خودرو وجود خواهد داشت.

بیشتر تماس های مرکز تهران امداد کار، مربوط به موارد زیر می باشد:

  • اتمام سوخت
  • اختلال برق ماشین
  • خاموش شدن ماشین به دلیلی نامعلوم
  • خالی شدن باتری ماشین
  • نقص فنی اتومبیل
  • پنچر شدن لاستیک خودرو
  • قفل شدن درب ماشین

بنابراین خدمات مرکز امداد رسانی نیز به شکلی خواهد بود که بتواند این نیاز ها را پاسخگو باشد.

خدمات قفل و سوئیچ امداد خودرو شرق تهران

یکی دیگر از درخواست های افراد در زمینه امداد رسانی، مربوط به قفل شدن درب اتومبیل می باشد. این مشکل زمانی پیش می آید که راننده سوئیچ را در داخل اتومبیل جا می گذارد و درب ها را قفل می کند و به دلیل همراه نداشتن سوییچ یدکی نمی تواند درب خودرو را باز کند.

در چنین شرایطی می توانید با مرکز امداد خودرو شرق تهران تماس بگیرید و مشکل خود را از این طریق رفع کنید. همچنین لازم است بدانید که خدمات مختلف امداد خودرو به صورت بیست و چهار ساعته ارائه می شوند و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای دریافت خدمات اقدام کنید.

خدمات امداد باتری در شرق تهران

باتری خودرو معمولا قبل از اینکه از کار بیافتد، هشدار های لازم را به راننده می دهد تا نسبت به تعویض باتری اقدام کنند. با این وجود ممکن است این هشدار ها نمایش داده نشوند و یا شما فرصت نکرده باشید در زمان مناسب باتری را تعویض کنید. در چنین شرایطی ممکن است خودروی شما در حین حرکت، به دلیل قطع شدن جریان برق، خاموش شود اما جای نگرانی نیست و شما می توانید با مرکز امداد خودرو در شرق تهران تماس بگیرید تا خود را به شما برسانند.

سوخت رسانی در شرق تهران

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که بنزین ماشین تان تمام شده باشد و با نزدیک ترین پمپ بنزین نیز فاصله قابل توجهی داشته باشید و همین موضوع باعث شده باشد به دردسر بیافتید. اگر اتومبیل شما به دلیل تمام کردن بنزین خاموش شده است، هیچ جای نگرانی وجود ندارد و شما می توانید از طریق تماس با مرکز امداد خودرو شرق تهران، از آنها بخواهید نزدیک ترین واحد سوخت رسانی سیار را به موقعیت شما اعزام کنند.

بعد از رسیدن واحد سوخت رسانی، این امکان در اختیار شما قرار می گیرد که مقدار بنزین مورد نیاز خود را بخرید. البته قیمت این بنزین کمی بیشتر از بنزین های موجود در پمپ بنزین های معمول می باشد. پیشنهاد ما این است که حداقل مقدار بنزین مورد نیاز خودرو را برای رسیدن به نزدیک ترین جایگاه سوخت خریداری کنید و سپس می توانید با این سوخت خود را به پمپ بنزین برسانید و بنزین را با قیمت اصلی بخرید.

پنچرگیری لاستیک خودرو در شرق تهران

از دیگر خدمات مرکز امداد خودرو می توان به پنچر گیری اشاره کرد. اگر لاستیک خودروی شما به هر دلیلی پنچر شده باشد، شما قادر نخواهید بود به مسیر خود ادامه بدهید و لازم است لاستیک پنچر شده را پنچر گیری کنید و یا با یک لاستیک سالم تعویض کنید.

اگر لاستیک زاپاس همراه خود داشته باشید، در صورت اطلاع از نحوه تعویض لاستیک می توانید این کار را خودتان انجام دهید. اما اگر لاستیک زاپاس سالم همراهتان نیست و یا بیش از یک لاستیک شما پنچر شده است، بهتر است با مرکز امداد خودرو شرق تهران تماس حاصل کنید و از متخصصان این حوزه کمک بگیرید.

خدمات تعمیرات در محل شرق تهران

اگر خودروی شما به دلیل نقص فنی قادر به ادامه مسیر نباشد، تعمیرکاران امداد خودرو تهران امداد کار می توانند به صورت در محل، خودرو شما را عیب یابی کرده و مشکل آن را حل کنند. البته در مواردی که امکان تعمیر ماشین در محل مورد نظر وجود نداشته باشد، خودرو می بایست به تعمیرگاه منتقل شود. اما تعمیرات جزئی که می توان آنها را با استفاده از تجهیزات معمول انجام داد به صورت در محل انجام می شوند تا وقت شما نیز هدر نرود.

ارائه خدمات سرویس های دوره ای خودرو توسط تهران امداد کار

یکی دیگر از خدمات مجموعه تهران امدادکار شرق تهران، مربوط به سرویس های دوره ای است که به صورت در محل انجام می شوند. بدین وسیله شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمان ممکن سرویس های لازم را روی ماشین خود پیاده سازی کنید. انجام این سرویس ها باعث می شود مشکلات احتمالی خودرو قبل از اینکه به مشکلی بزرگ و پرهزینه تبدیل شوند شناسایی شده و در همان مراحل ابتدایی از بین بروند. برای مثال باد لاستیک ها تنظیم شود تا خیال شما از بابت پنچر نشدن ناگهانی آنها راحت شود. یا موتور خودرو مورد بررسی قرار بگیرد و قطعاتی که لازم است، مورد سرویس یا تعویض قرار بگیرند. یا مثلا اگر زمان تعویض روغن موتور فرا رسیده است، اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

امداد تهران کار

تهران امدادکار در ۷ روز هفته و به صورت امداد خودرو شبانه روزی آماده ارائه خدمات در مناطق شمال , شرق , غرب و مرکز تهران به شما عزیزان است. خدمات یدک کش , کفی خودروبر , مکانیک سیار , امداد باتری سیار , سوخت رسانی سیار , پنچرگیری سیار در محل به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی است.

اطلاعات تماس
  • 091240***** - 091269*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید