اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303267944822972
در دسترس نیست

نحوه استفاده از توپ ماشین لباسشویی چگونه است؟

کد: 140303267944822972

، (اخبار رسمی): نحوه استفاده از توپ ماشین لباسشویی چگونه است؟

نحوه استفاده از توپ ماشین لباسشویی چگونه است؟
نحوه استفاده از توپ ماشین لباسشویی چگونه است؟

نحوه استفاده از توپ ماشین لباسشویی چگونه است؟

عملکرد توپ ماشین لباسشویی چگونه است؟

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا

خیلی از افراد به بوی بد مواد شوینده شیمیایی حساسیت دارند و یا اینکه فکر می کنند، این مواد شیمیایی به محیط زیست آسیب می رساند. بنابراین به دنبال محصولی بهتر هستند که بتوانند جایگزین مواد شوینده کنند و بدون نگرانی از آن استفاده کنند. یکی از بهترین محصولاتی که می توانید جایگزین مواد شیمیایی کنید و از آن با خیال راحت استفاده کنید توپ ماشین لباسشویی می باشد. طبق تحقیقاتی که شده است به این نتیجه رسیده اند استفاده از توپ ماشین لباسشویی می تواند حتی شما را از تعمیر کردن ماشین لباسشویی نیز بی نیاز کند. استفاده از توپ ماشین لباسشویی مزایای زیادی دارد که می توانید با تهیه کردن آن از ویژگی های خوبی که دارد بهره مند شوید. عملکرد توپ ماشین لباسشویی چگونه است؟ در ادامه مطالب به بررسی دقیق توپ ماشین لباسشویی و نحوه استفاده از آن و اینکه چه کاربردی دارد می پردازیم.

توپ ماشین لباسشویی چیست؟

توپ ماشین لباسشویی یک محصول جدید است که با تهیه کردن آن می توانید از پودر ماشین لباسشویی دیگر استفاده نکنید. این محصول در سال ۲۰۰۸ در کشور امریکا برای مصارف خانگی تولید و به فروش رسید و به یکی از محصولات پر طرفدار در تمام جهان تبدیل شد. پودر های ماشین لباسشویی به دلیل شیمیایی بودن برای محیط ضرر داشته و باعث آسیب رساندن به پوست های حساس می شود. با تولید پودر های لباسشویی جدیدی که وارد بازار شده است می توانید تا هر چند دفعه ای که خواستید لباس های خود را در ماشین لباسشویی شسته و بدون اضافه کردن پودر آن ها براق و تمیز کنید. با تهیه کردن توپ های جادویی لباسشویی به راحتی و بدون نگرانی می توانید لباس های نوزادان و افرادی که پوست های حساس دارند استفاده کنید.

شکل های مختلف توپ های لباسشویی

توپ های لباسشویی دارای اشکال مختلفی هستند که می توان به دیسک‌های لباسشویی، گوی‌های لباسشویی و توپ‌های بیضی‌شکل اشاره کرد. در برخی از توپ های لباسشویی موادی وجود دارد که شبیه به تکه های سرامیکی، مواد مغناطیسی و یا مایعات رنگی هستند که به گفته تولید کنندگان باعث فعال شدن آب می شود. اجزای داخلی این توپ ها همان تاثیری که پودر ها بر روی لباس ها می گذارند را دارد. ویژگی خوبی که بعضی از این توپ ها دارند این است که داخل این توپ ها را می توان با با قرص و یا پودر های مخصوص پر کرد و دوباره از ان ها استفاده کرد.

توپ‌ های لباسشویی چگونه عمل می‌کنند؟

درون این توپ های لباسشویی اشعه مادون قرمز وجود دارد، که وقتی این اشعه منتشر می شود باعث شکستن ترکیب هیدروژن مولکول های آب به گروه های کوچک تر و مولکول های کوچکتر فعال شده آب می شود. این کار باعث حرکت بیشتر مولکول ها شده و قدرت شستشو آب را افزایش می دهد. توپ های لباسشویی یون های منفی نیز پخش می کنند که باعث نرم شدن سطوح می شود که به از بین رفتن میکروب ها از روی لباس بدون استفاده از پودر می شود. این توپ های لباسشویی طیف ph را در سطحی نگه می‌دارند که در پودر های لباسشویی برعکس است و آن را در همان سطح حفظ می کنند. توپ های جادویی به پاک شدن لکه های روغن و کثیفی از روی پارچه کمک زیادی می کند. این پودر با ملایم کردن فشار سطح آب موجب افزایش قدرت پاک کنندگی می شود.

آیا توپ‌های لباسشویی دوستدار محیط‌ زیست هستند؟

توپ های لباسشویی برای بشر و محیط زیست خطرناک نیستند و از سرامیک و از پلاستیک های غیر سمی تولید می شوند. از ویژگی های خوب این توپ ها این است که مانند پودر های ماشین لباسشویی مواد شیمیایی و سمی را به محیط زیست بر نمی گردانند. به راحتی جرم ها را از بین می برند و در هزینه ها نیز بسیار صرفه جویی می شود. هر توپ لباسشویی به اندازه ۴۵ کیلوگرم پودر کار می کند و در مقایسه با فرآیند عادی خطر واکنش های آلرژیکی را کم می کند.

نحوه استفاده از توپ ماشین لباسشویی

نحوه استفاده از توپ لباسشویی به این صورت است که آن را همراه با لباس ها درماشین لباسشویی قرار می دهید. برنامه شستشو مورد نظر را انتخاب کنید و طبق زمانی که برای شستشو انتخاب کرده اید صبر کنید تا تایم آن تمام شود. لباس ها را از ماشین لباسشویی خارج کنید و توپ ها را برای استفاده مجدد در درون لباسشویی قرار دهید. این توپ ها با قلیایی کردن آب شستشو، مصرف مواد شوینده و پودر لباسشویی را تا ۹۰ درصد کاهش می دهد.

مزایای استفاده از توپ ماشین لباسشویی

۱. تمیزتر شدن لباس‌ ها: توپ های لباسشویی یون های منفی را بیشتر منتشر می کنند و باعث نرم شدن سطح لباس می شود و دیگر نیازی به استفاده از نرم کننده نخواهید داشت. کثیفی ها و میکروب ها خیلی راحت و نیازی به پودر یا مایع شستشو ندارید. از مه مترین ویژگی ها می توان به این که جرمی که از مواد شوینده به وجود می آید وجود نخواهد داشت و به دلیل نبود جرم در داخل ماشین لباسشویی خراب نمی شود و مدت زمان بیشتری کار می کند. میزان PH را در یک سطح متعادل نگه می‌ دارد و بهتر و راحت تر لکه های روی لباس ها را از بین می برد. فشار سطح آب را ملایم نگه می دارد و باعث افزایش قدرت پاک کنندگی لباس ها می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

gzingkala

در حال حاضر فروشگاه ما یکی از بزرگترین مرکز خریدهای لوازم خانگی در سطح استان آذربایجان غربی می باشد و انواع محصولات خانگی اصل و باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند. این مجموعه متعلق به آقای معروفی می باشد و ایشان صاحب امتیاز نماد اعتماد الکترونیکی است و کلیه کارها تحت مدیریت ایشان انجام می پذیرد. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا به عنوان یکی از برترین و جامع ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه ی انواعی از لوازم خانگی در دسته بندی های یخچال و فریزر، شستشو و نظافت، سرمایشی و گرمایشی، لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات و خرده ریزه های آشپزخانه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل