اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303297948925857
در دسترس نیست

شستن پتو، حوله و کفش با لباسشویی

نحوه شستن پتو، حوله و کفش با لباسشویی تمام برندها

کد: 140303297948925857

، تهران , (اخبار رسمی): شستن پتو، حوله و کفش با ماشین لباسشویی با لباس های معمولی تفاوت دارد و باید برنامه مناسب را انتخاب کنید. انتخاب برنامه اشتباه باعث تمیز نشستن پتو و حوله شده و گاهی به دستگاه نیز آسیب وارد می کند. در ادامه بررسی خواهیم کرد که در هر یک از برندها این قبیل لباس و وسایل چطور شسته می شوند.

نحوه شستن پتو، حوله و کفش با لباسشویی تمام برندها
شستن پتو، حوله و کفش در لباسشویی

برای شستشوی پتو در لباسشویی باید دقت زیادی داشته باشید، چون ظرفیت آنها محدود است. در حالت استاندارد ماشین لباسشویی برای شستن پتو مناسب نیست، مگر اینکه وزن کمی داشته باشند

شستن پتو، حوله و کفش با ماشین لباسشویی با لباس های معمولی تفاوت دارد و باید برنامه مناسب را انتخاب کنید. انتخاب برنامه اشتباه باعث تمیز نشستن پتو و حوله شده و گاهی به دستگاه نیز آسیب وارد می کند. در ادامه بررسی خواهیم کرد که در هر یک از برندها این قبیل لباس و وسایل چطور شسته می شوند.

نحوه شستن پتو در لباسشویی

برای شستشوی پتو در لباسشویی باید دقت زیادی داشته باشید، چون ظرفیت آنها محدود است. در حالت استاندارد ماشین لباسشویی برای شستن پتو مناسب نیست، مگر اینکه وزن کمی داشته باشند. به همین دلیل ابتدا باید وزن پتو را اندازه گیری تا مطمئن شوید که با ظرفیت دستگاه تناسب دارد.

نکته دیگری که باید توجه کنید این است که به هیچ عنوان نباید همزمان پتو و لباس ها را با هم در درام لباسشویی قرار دهید. چون لباس ها به پتو گره خورده و در یک قسمت جمع شده و توازن به هم می خورد. علت لرزش زیاد ماشین لباسشویی در بسیاری از مواقع به هم خوردن توازن در دستگاه به دلیل گره لباس ها است.

همچنین لازم به ذکر است، به دلیل حجم و وزن بالای پتو، در لباسشویی تمام نم و رطوبت آن خشک نمی شود. به همین دلیل بهتر است بعد از اتمام برنامه شستشو پتو را در هوای آزاد پهن کنید تا خشک شود. در غیر این صورت پتو بوی بدی گرفته و احتمال رشد قارچ در آن وجود دارد.

بعد از رعایت این موارد باید برنامه مناسب را برای شستشوی پتو انتخاب کنید. در برندهای مختلف برنامه شستشوی پتو متفاوت است. برخی از برندها را در ادامه معرفی می کنیم:

شستن پتو در لباسشویی اسنوا

ابتدا بر اساس ظرفیت لباسشویی پتو را انتخاب کنید. بهتر است تا حد امکان پتوها نازک و نرم و سبک باشند. سپس در میان برنامه های شستشوی لباسشویی اسنوا به دنبال duvet باشید. این برنامه مخصوص شستشوی پتو و روتختی است.

شستن پتو در لباسشویی دوو

در ماشین های لباسشویی دوو نیز می توانید از برنامه duvet برای شستن پتو استفاده کنید. دقت داشته باشید پتو تا حد امکان سبک باشد، چون وزن سنگین آنها به شدت به قطعات داخلی دستگاه آسیب وارد می کند.

شستن پتو در لباسشویی سامسونگ

در مدل های مختلف ماشین لباسشویی سامسونگ برنامه های متفاوتی برای شستشوی پتو در نظر گرفته شده است. بر اساس مدل دستگاه به دنبال یکی از برنامه های bedding و blanket course باشید. این دو برنامه شستشو را بدون آسیب به بافت پتو انجام می دهند. اگر این برنامه درست عمل نمی کند می توانید با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در جنوب تهران ری تعمیر تماس بگیرید.

شستن پتو در لباسشویی ال جی

ماشین های لباسشویی ال جی برنامه های متعددی را برای شستن پتو ارائه داده اند. یکی از بهترین این برنامه ها duvet است که در دمای 40 درجه بسیاری از کثیفی های پتو را تمیز می کند. اگر پتو وزن بالایی دارد می توانید برنامه blanket را انتخاب کنید که در دمای 60 درجه شستشو را انجام می دهد.

اگر پتو جنس نازک و حساسی دارد برای شستن آن می توانید برنامه bulky را انتخاب کنید که دمای آب در آن 30 درجه است.

در لباسشویی های بوش، پاکشوما و سایر برندها نیز شستن به همین صورت است. در میان برنامه های شستو کافیست به دنبال duvet، blanket یا bedding باشید.

نحوه شستن حوله در لباسشویی

برای شستشوی حوله در لباسشویی باید به جنس و رنگ بندی آن توجه داشته باشید. برخی از حوله ها جنس بسیار حساسی دارند و نباید بیش از اندازه با سرعت بالا در لباسشویی بچرخند. علاوه براین، دمای آب نیز نباید بیش از اندازه زیاد باشد. بهتر است حوله ها جدا از لباس شسته شوند، چون پرز زیادی داشته و به لباس ها سرایت می کند.

برای شستن حوله در ماشین لباسشویی برندهای مختلف به صورت زیر می توانید عمل کنید:

شستن حوله در ماشین لباسشویی دوو

با توجه به جنس حوله در ماشین های لباسشویی دوو می توانید برنامه های cotton و duvet را انتخاب کنید. اگر حوله ها نازک هستند، برنامه شستشوی نخ و کتان برای آن مناسب است و دمای آب 60 درجه است. اگر حوله ها جنس ضخیمی دارند می توانید مانند پتو از برنامه duvet برای آنها استفاده کنید.

شستن حوله در ماشین لباسشویی سامسونگ

در ماشین های لباسشویی سامسونگ به دنبال برنامه towel باشید. این بذنامه کاملا با ساختار و جنس حوله ها سازگار است و به آنها آسیب نمی زند. در برخی از مدل های سامسونگ برنامه skin care برای شستن حوله مناسب بوده و باعث می شود پوست دچار آلرژی و حساسیت نشود.

شستن حوله در ماشین لباسشویی پاکشوما

در ماشین های لباسشویی پاکشوما سه برنامه برای شستن حوله در نظر گرفته شده است که عبارتند از: cotton، skin care و duvet. در برخی از مدل های برنامه towel نیز در نظر گرفته شده است. این برنامه ها دمای آب و مدت زمان متفاوتی داشته و با توجه به جنس حوله می توانید آنها را انتخاب کنید. حوله های نازک با cotton و مدل های ضخیم با duvet شسته می شوند. اگر این برنامه ها درست عمل نمی کنند می توانید با مرکز تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما جنوب تهران تماس بگیرید.

نحوه شستن کفش در لباسشویی

اگر قصد دارید کفش هایتان را با ماشین لباسشویی شستشو دهید، بهتر است چند نکته را رعایت کنید:

  • گل و لای کف کفش را ابتدا کاملا تمیز کنید.
  • بند کفش را باز کرده و کفی آن را خارج کنید.
  • برای جلوگیری از آسیب به کفش بهتر است آنها را در کیسه مخصوص قرار دهید.
  • به هیچ عنوان نباید کفش های سفد و رنگ روشن را با لباس رنگی همزمان در لباسشویی قرار دهید.
  • دمای آب تا حد امکان کمتر از 40 درجه باشد.
  • سپس باید برنامه مناسب را برای شستن کفش انتخاب کنید که در برندهای مختلف متفاوت هستند.

در سایر برندها نیز برنامه مخصوص شستشوی لباس های ورزشی و روزانه را می توانید انتخاب کنید. اگر برنامه های فوق به درستی عمل نمی کنند می توانید با تعمیرکار تماس بگیرید تا تنظیمات مورد نیاز را انجام دهند. ری تعمیر در تمام مناطق جنوب تهران آماده ارائه خدمات تعمیر لباسشویی در منزل است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱-۵۵۹۶۹۲۸۲ تماس بگیرید.

  • برنامه شستن کفش در لباسشویی ال جی: sportwear یا برنامه شستن لباس های ورزشی
  • برنامه شستن کفش در لباسشویی دوو: sport
  • برنامه شستن کفش در لباسشویی پاکشوما: sportwear
  • برنامه شستن کفش در لباسشویی سامسونگ: outdoor care

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ری تعمیر

ری تعمیر یک تعمیرگاه تخصصی مطمئن و منصف ماشین لباسشویی در جنوب تهران هستش که هوای مشتریاشو داره… با افتخار، محبوب ترین تعمیرگاه لباسشویی جنوب تهران از نگاه مشترکین در سال ۱۴۰۲ هستیم، با ارائه خدمات عیب یابی و سرویس در محل و منزل مشتری… لباسشویی شما از هر برندی و هر مدلی که باشد و هر نوع ایرادی داشته باشد می توانید برای عیب یابی و رفع مشکل با کارشناسان ما در مرکز تماس ری تعمیر تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. در صورتی که مشکل رفع نشد درخواست اعزام نیرو بدهید. ما تعمیرکار متخصص و دوره دیده برند ماشین لباسشویی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل و منزل شما اعزام می کنیم. تکنسین ما مشکل را رفع نموده و در صورت نیاز قطعه معیوب را با قطعات اصلی و فابریک تعویض می نماید و در انتها به شما فاکتور رسمی و برگه گارانتی ارائه می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل