اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303297950225973
در دسترس نیست

بررسی شرکت پراپ پلاس که تا ۸۰ درصد سود را به تریدرهای خود میدهد

کد: 140303297950225973

، (اخبار رسمی): شرکت پراپ پلاس که پراپ فرمی معتبر در میان تریدرها و معامله گران است و با ارائه خدمات مختلف به معامله گران خود سعی دارد تریدینگ را برای آن ها سودآورتر و گزینه های تامین مالی مختلفی را در اختیار آن ها قرار دهد.

بررسی شرکت پراپ پلاس که تا ۸۰ درصد سود را به تریدرهای خود میدهد
بررسی شرکت پراپ پلاس که تا ۸۰ درصد سود را به تریدرهای خود میدهد
بررسی شرکت پراپ پلاس که تا ۸۰ درصد سود را به تریدرهای خود میدهد
بررسی شرکت پراپ پلاس که تا ۸۰ درصد سود را به تریدرهای خود میدهد
بررسی شرکت پراپ پلاس که تا ۸۰ درصد سود را به تریدرهای خود میدهد
بررسی شرکت پراپ پلاس که تا ۸۰ درصد سود را به تریدرهای خود میدهد

شرکت پراپ پلاس که پراپ فرمی معتبر در میان تریدرها و معامله گران است و با ارائه خدمات مختلف به معامله گران خود سعی دارد تریدینگ را برای آن ها سودآورتر و گزینه های تامین مالی مختلفی را در اختیار آن ها قرار دهد.

پراپ پلاس تا 80 درصد از سود را در اختیار تریدرهای خود قرار می دهد و خدمات و پشتیبانی آن این پراپ فرم را از سایر پراپ فرم ها متمایز می کند.

پراپ پلاس سایتی به زبان فارسی دارد و تریدرهای ایرانی می توانند بدون محدودیت ترید کنند و به درآمد دلخواه خود برسند. و با ارائه مزایایی مثل دریافت سود هشتاد درصدی و اهرم 1:100 راهی پرسود را برای تریدها باز کرده است.

چرا باید عضو تریدرهای پراپ پلاس باشیم؟

 خدمات و پشتیبانی پراپ پلاس به عنوان پراپ فرمی معتبر برای تریدرهای ایرانی، این شرکت را از سایر رقبا متمایز کرده است و تریدرهای بازار فارکس که می خواهند در این بازار فعالیت کنند از 1000 دلار تا 100.000 دلار سرمایه پرداخت می کند.

چه حساب دمو بخواهیم، چه حساب ریل و چه حساب های چالش دار و بی چالش همگی این ها را این پراپ فرم در اختیار ما تریدرها قرار می دهد تا با خیالی راحت و بدون نگرانی از مسدود شدن پرداختی ها یا تاثیر تحریم ها در معلاملاتمان تا 80 درصد سود دریافت کنیم.

- دریافت تا ۸۰ درصد سود

معامله گرانی که با پراپ پلاس همکاری دارند علاوه بر این که مبالغ پایین چالش ها و پلن ها و اهرم 1:100 دریافت می کنند، تا 80 درصد از سود حاصل از تریدها را می توانند نگه دارنند و همین موضوع باعث شده معامله گران با کار کرد با پراپ پلاس به شود زیاد برسند.

- پرداخت سود به صورت هفتگی

نحوه تسویه حساب و پرداخت سود در پراپ پلاس به صورت هفتگی و در روزهای شنبه است. پرداخت سود هفتگی هم باعث اطمینان خاطرمان می شود و هم می توانیم نتیجه معاملات خود را در پلاس پلاس ببینیم و سرمایه خود را بهتر مدیریت کنیم.

روش های واریز و برداشتی که پراپ پلاس در پیش گرفته است آن را میان تریدرهای ایرانی معتبرتر و محبوب تر کرده:

●       می توانیم از طریق درگاه ریالی زرین پال و ارزهای دیجیتال واریز کنیم

●       و از طریق ارزهای دیجیتال در بستر شبکه ترون برداشت داشته باشیم.

- پنل آنالیز و تحلیل قوی

برای موفقیت در معاملات مان باید بتوانیم به درستی معاملات خود را تجزیه و تحلیل کنیم و نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنیم و در نتیجه در تصمیم گیری های خود هوشمندانه تر عمل کنیم. ما نیز به این منظور پنل آنالیز و تحلیل قوی و کاربردی در اختیار تریدرهای خود قرار می دهیم که می توانند در بهبود استراتژی های خود از آن ها استفاده کنند.

 - پشتیبانی خوب

یکی از مهم ترین مسائلی که باید هنگام انتخاب پراپ فرم به آن توجه ویژه داشته باشیم، پشتیبانی آن است. چرا که در هنگام استفاده از پلتفرم معاملاتی ممکن است با مشکلاتی رو به رو شویم که برای استفاده نیاز به راهنمایی داشته باشد. اما به راحتی می توانیم از پشتیبانی خوب آن ها بهره مند شویم.

ما به عنوان تریدر می توانیم در هر ساعتی از شبانه روز از طریق چت آنلاین سایت یا شبکه اجتماعی تلگرام با پشتیبان های پراپ پلاس ارتباط بگیریم و سوالات خود را بپرسیم.

- دارای حساب‌های هزار دلاری و ۲ هزار دلاری

در میان شرکت های پراپ تریدینگ در ایران، پراپ پلاس تنها پراپ فرمی است که حساب های 1000 دلاری و 2000 دلاری پراپ در اختیار تریدرهای خود قرار می دهد. ما می توانیم در همکاری با پراپ پلاس با پلتفرم معاملاتی متاتریدر5 ترید کنیم و از مزیت همکاری با بروکرهایی مثل متاکیوت، آلپاری و لایت فارکس بهره ببریم.

- دارای پلن‌های متنوع با قیمت های مناسب

پراپ پلاس پلن های متنوعی را به تریدرهای خود ارائه می دهد که این پلن ها 25 % از سایر شرکت های پراپ فرم قیمت کمتری دارند. و تریدر می تواند بر اساس استراتژی تریدینگ و سبک معاملاتی خود پلن مورد نظرش را انتخاب کند. سه پلن معاملاتی معروف پراپ پلاس پلن های تک مرحله ای، دو مرحله ای و پلن c که پلن مستقیم حساب ریل است. در پلن های تک مرحله ای و دو مرحله ای ما تریدرها می توانیم تا  80 درصد سود را دریافت کنیم و می توانیم بدون محدودیت زمانی به ترید بپردازیم. و پلن c بدون چالش است و با توجه به مزیت هایی که برای تریدر دارد سود آن 50 – 50 است.

- مناسب برای تریدرهای اسکالپر

پراپ پلاس با بروکرهایی مانند لایت فارکس و آلپاری کار می کند و این بروکرها به معامله گر این امکان را می دهند تا معاملات شان را به صورت فست اسکالپ و زیر یک دقیقه انجام بدهند. همین موضوع باعث شده ترید در پراپ پلاس برای تریدرهای اسکالپر مناسب باشد.

- شفافیت و اعتبار

پراپ پلاس از سال 2023 فعالیت خود را شروع کرده و در میان پراپ فرم ها جزو محدود شرکت هایی است که گروه چت در آن آزاد است و همه سرتیفیکیت ها با ترون اسکن در این گروه قرار می گیرند و تمام تریدرها می توانند آن را مشاهده کنند. علاوه بر تعامل دو طرفه شرکت و تریدرها، می توانیم از هم سوال بپرسیم، نظرات خود را اعلام کنیم. همچنین پراپ پلاس جزو محدود پراپ فرم هایی است که هیچ گونه شکایتی از آن از طرف تریدرها نداشته و همواره رابطه خوبی با آن ها برقرار کرده.

- تمامی پلن‌ها بدون محدودیت زمانی هستند

محدودیت زمانی یکی از چالش هایی است که بسیاری از ما با بسیاری از پراپ فرم ها تجربه می کنیم و همین موضوع باعث محدودیتمان در ترید و سودآوری شده است. اما پراپ پلاس پلن های معاملاتی ای را در اختیار معامله گران خود قرار می دهد که بتوانند بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و در هر تعداد روز معاملاتی ترید کنند و با خیال راحت چالش های خود را پشت سر بگذارند. همین نداشتن محدودیت زمانی باعث می شود نیازی به درخواست اکستند نداشته باشیم.

- سود 10 درصدی همکاری و رفرال

پراپ پلاس پذیرای همکاری با رسانه هایی که در حوزه ترید و فارکس فعالیت می کنند هستند و رسانه هایی که با آنها همکاری می کنند می توانند از سود 10 درصدی همکاری و فدرال بهره ببرند.

- عدم ممنوعیت ترید در زمان اخبار

از بزرگ ترین مزیت هایی که در فعالیت با پلاس پلاس کسب می کنیم این است که می توانیم حتی در زمان انتشار اخبار و رویدادها هم ترید کنیم. هر چند پیشنهاد می کنند که در زمان اخبار مهم ترید نکنیم و در این زمان سعی کنیم مدیریت ریسک کنیم.

 سخن پایانی

پراپ پلاس شرکت تامین مالی است و دفتر مرکزی آن در امارات متحده عربی و در دبی واقع شده و سایتی به زبان فارسی دارند و مختص ایرانیان است تا بتوانند تریدینگ خود را تسکین دهند.

 پراپ پلاس خدمات ویژه و پشتیبانی موثری را در اختیار تریدرهای خود قرار داده است. می توانیم تا 80 درصد از سود تریدها را دریافت کنیم و قدرت سرمایه گذاری خود را افزایش دهیم. تریدرها همچنین می توانند با دست باز استراتژی های معاملاتی خود را تعیین و پیاده سازی کنند و از طریق پلن آنالیز و تحلیل قوی این استراتژی ها را بسنجند و بهبود بدهند.

ورود به پراپ فرم پراپ پلاس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه