اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304067956622972
در دسترس نیست

میزان مصرف برق بخاری برقی چقدر است؟

کد: 140304067956622972

، (اخبار رسمی): میزان مصرف برق بخاری برقی چقدر است؟

میزان مصرف برق بخاری برقی چقدر است؟
میزان مصرف برق بخاری برقی چقدر است؟

 بخاری برقی چیست؟

از پر کاربردی ترین وسیله هایی که در زمستان به عنوان یک وسیله گرمایشی از آن استفاده می شود بخاری برقی است. در هنگام خرید بخاری برقی باید این موضوع را در نظر داشته باشید که بخاری برقی میزان مصرف برق بالاتری نسبت به وسیله های دیگر گرمایشی دارد. بخاری برقی برای گرم کردن محیط های کوچک و حتی بزرگ نیز بسیار مناسب است. مناطقی وجود دارند که هنوز به گاز دسترسی ندارند و استفاده از بخاری های نفتی را نیز مشکل می دانند. از این رو استفاده از بخاری برقی بهترین انتخاب است و می تواند به خوبی گرمای آن محیط را فراهم آورد.  بخاری برقی وسیله ای است که انرژی الکتریکی را به گرما تبدیل می کند و برای سیستم گرمایشی خانه طراحی شده اند.

اما قبل از  خرید بخاری برقی باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید کم مصرف ترین نوع بخاری را خریداری کنید. همراه ما باشید تا در ادامه مطالب شما را با چگونگی کار کردن بخاری برقی و میزان مصرف آن بهتر آشنا کنیم.

بخاری برقی چه مزایایی دارد؟

مطالب برگرفته از سایت گزینگ کالا

بسیاری از افراد فکر می کنند که بخاری برقی ها مصرف بالایی دارند بنابراین نباید آن ها را خریداری کرد. درست است که بخاری برقی ها هزینه مصرف برق بیشتری نسبت به سایر گرمایشی ها دارند اما باید آن را نیز بدانید که نسبت به سایر سیستم های گرمایشی دیگر راحتی بیشتری دارند. برای اینکه مصرف برق در بخاری برقی ها کمتر شود نکاتی وجود دارد که اگر آنها را رعایت کنید میتوانید در مصرف برق آن صرفه جویی کنید. نوع مصرف انرژی بخاری برقی با دیگر محصولات گرمایشی متفاوت است. وسیله های گرمایشی دیگر به تهویه مناسب و موارد دیگر برای نصب احتیاج دارند. بخاری برقی ها نصب بسیار آسانی دارند و به تخصص زیادی برای اینکه از آن استفاده کنید ندارند.

اما استفاده از بخاری برقی و نصب آن باید اقداماتی را انجام دهید. باید بخاری برقی را به دور از دسترس کودکان قرار دهید. از مزایای بخاری برقی می توان به دوام بالا بخاری های برقی، کاهش آلودگی بخاری برقی اشاره کرد.

ویژگی های استفاده از بخاری برقی

دوام بالا بخاری های برقی: دوام و ماندگاری بخاری برقی ها از سایر وسیله های گرمایشی بیشتر است و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم است.

کاهش آلودگی بخاری برقی : با استفاده از بخاری برقی می توانید باعث کاهش آلودگی نیز شوید. بخاری برقی ها میزان صدای بسیار کمی دارند و به دلیل  اینکه انرژی بخاری برقی الکتریسیته است کربن تولید نمی کند.

روش های صرفه جویی در مصرف بخاری برقی

اینکه بخاری برقی چقدر میزان مصرف برق دارد می تواند به عوامل مختلفی نیز بستگی داشته باشد که باید قبل از خرید به آن ها توجه کنید. از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید به آن توجه کنیم، برچسب انرژی است که بر روی محصول حک می شود. هر محصول برقی دارای گرید انرژی است که نشان می دهد محصول شما  پر مصرف و یا کم مصرف است. برای اینکه محصول شما برق زیادی مصرف نکند و با خیال راحت از آن استفاده کنید بخاری با مصرف انرژی A خریداری کنید.

مصرف بخاری برقی در ماه چقدر هزینه بر است؟

اما به‌طور کلی مصرف بخاری برقی در ۲ درجه A و ‌B قرار دارند و درجه A همیشه از مصرف برق کمتری نسبت به درجه B برخوردار است. وجود تایمر، قابلیت‌های مختلف صرفه‌جویی یا قابل تنظیم بودن حرارت و درجه گرمای بخاری برقی نیز می‌توانند در تعیین و محاسبه مصرف انرژی بخاری برقی نقش داشته باشند. برای اینکه بتوانید مصرف یک بخاری برقی را محاسبه کنید به این مثال توجه کنید و طبق آن میزان مصرف برق بخاری را به دست آورید. اگر بخاری برقی شما ۲۰۰۰ وات است آن را به مدت یک ساعت روشن کنید. به احتمال خیلی زیاد مصرف برق آن ۲ کیلو وات در ساعت خواهد بود. اگر بخواهید میزان مصرف برق یک ماه را محاسبه کنید باید توان بخاری را در تعداد ساعاتی که بخاری روشن بوده است ضرب کنید.

کاهش مصرف برق بخاری برقی

برای این که مصرف انرژی در بخاری برقی کاهش یابد می توانید کار هایی را انجام دهید تا مصرف برق کمتری نیز داشته باشید. با انجام  دادن کار های زیر به راحتی می توانید در مصرف برق کمتر سهیم باشید. قبل از هر چیزی باید بررسی کنید که بخاری برقی شما عیب دارد و یا نه؟ در صورت داشتن اختلال در سیستم مشکلات دستگاه بر طرف می شود و این کار به صورت مستقیم بر بهتر کار کردن وکمتر شدن هزینه برق تاثیر زیادی دارد. ساده ترین و کاربردی ترین راه برای اینکه بخاری برقی شما مصرف کمی داشته باشد این است که آن را در یک محل مناسب قرار دهید. قرار دادن بخاری برقی در کنار درب و پنجره باعث می شود که انرژی بیشتری مصرف شود و انرژی زیادی به هدر برود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

gzingkala

در حال حاضر فروشگاه ما یکی از بزرگترین مرکز خریدهای لوازم خانگی در سطح استان آذربایجان غربی می باشد و انواع محصولات خانگی اصل و باکیفیت را به مشتریان عزیز ارائه می کند. این مجموعه متعلق به آقای معروفی می باشد و ایشان صاحب امتیاز نماد اعتماد الکترونیکی است و کلیه کارها تحت مدیریت ایشان انجام می پذیرد. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا به عنوان یکی از برترین و جامع ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه ی انواعی از لوازم خانگی در دسته بندی های یخچال و فریزر، شستشو و نظافت، سرمایشی و گرمایشی، لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات و خرده ریزه های آشپزخانه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
  • 091448***** - 044462*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید