اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14030409796106066
در دسترس نیست

پذیره‌نویسی سهام واسپاری عصر اعتماد در فرابورس

کد: 14030409796106066

، تهران , (اخبار رسمی): پذیره‌نویسی سهام واسپاری عصر اعتماد با هدف مشارکت سهامداران خرد، در فرابورس ایران آغاز می‌شود.

پذیره‌نویسی سهام واسپاری عصر اعتماد در فرابورس
پذیره‌نویسی سهام واسپاری عصر اعتماد در فرابورس

روابط عمومی واسپاری عصر اعتماد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: واسپاری عصر اعتماد که از زیرمجموعه‌های گروه مالی اعتماد است، با سرمایه ثبتی به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال قرار است فعالیت خود را به‌عنوان یک شرکت سهامی عام آغاز کند که جزئیات آن از جمله قیمت و زمان عرضه در یک کنفرانس خبری در روز دوشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ اعلام می‌شود. 

قرار است پذیره‌نویسی سهام این شرکت، پس از اخذ مجوز نهایی، به مدت سه روز در تیرماه امسال انجام شود و فعالان بازار سرمایه می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده برای شرکت در این پذیره‌نویسی اقدام کنند.

سیدمجتبی بنی‌طبا، مدیرعامل و عضو هیأت ‌مدیره‌ی این شرکت در مورد اهمیت این عرضه و آینده‌ی فعالیت این شرکت گفت: «واسپاری عصر اعتماد اولین لیزینگ ثبت شده است که از بدو تاسیس به‌صورت سهامی عام به ثبت رسیده است. از سوی دیگر، دومین شرکت لیزینگ به لحاظ میزان سرمایه ثبتی در میان لیزینگ‌های بورسی و غیر بورسی کشور محسوب می‌شود. همچنین حضور در کسب‌وکار‌های نوین، بهره‌گیری از آخرین دستاورد‌های فناوری در فرآیندها، غیرحضوری بودن ارائه خدمات، فراگیری جغرافیایی خدمات در سطح کشور و کاهش ریسک‌های عملیاتی همزمان با سرعت و دقت ارائه خدمات، از اولویت‌ها و اهداف واسپاری عصر اعتماد است.»

بنی‌طبا ورود به بازار سرمایه و تامین بخشی از سرمایه از این روش را نقطه‌ی عطفی برای توسعه‌ی صنعت لیزینگ در ایران دانست و افزود: «گروه مالی اعتماد با در اختیار داشتن اکثریت سهام شرکت واسپاری عصر اعتماد، به عنوان سهامدار عمده این شرکت شناخته می‌شود که خود به‌عنوان بازوی مالی گروه صنعتی انتخاب، از تولیدکنندگان خوشنام و معتبر کشور فعالیت می‌کند. پشتوانه‌ های قدرتمند شرکت در کنار سرمایه 1000 میلیارد تومانی، می‌تواند واسپاری عصر اعتماد را به نقطه‌ی اتکای مهمی در صنعت لیزینگ تبدیل کند.»

قیمت و شرایط پذیره‌نویسی سهام شرکت واسپاری عصر اعتماد طی یک کنفرانس خبری در روز 18 تیرماه 1۴03 به اطلاع عموم خواهد رسید و هر شخص حقیقی و حقوقی می‌تواند برای پذیره‌نویسی سهام از طریق سامانه‌های معاملات کارگزاری های بازار سرمایه اقدام کند.

بنی‌طبا در پایان افزود: «با توجه به مزایای رقابتی اشاره شده برای شرکت، انتظار می رود شاهد استقبال چشمگیری از سوی فعالان بازار سرمایه برای پذیره نویسی چهاردهمین شرکت لیزینگی در بورس ایران باشیم.» 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت به نشانی etemad-leasing.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه