اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304107961625857
در دسترس نیست

نحوه استفاده از ماشین لباسشویی بکو

آموزش نحوه استفاده از ماشین لباسشویی بکو

کد: 140304107961625857

، تهران , (اخبار رسمی): ماشین های لباسشویی بکو مانند سایر برندها طرز کار مخصوص به خود را دارند. در این مطلب به برنامه های شستشو و معنی کلمات و علامت های روی لباسشویی، به ارورها و کدهای خطا آنها اشاره داریم

آموزش نحوه استفاده از ماشین لباسشویی بکو
طرز استفاده از لباسشویی بکو

یکی از مهم ترین کارهایی که قبل از شستشوی لباس باید انجام دهید، انتخاب برنامه شستشوی مناسب است. بر اساس جنس لباس باید یکی از برنامه های شستشو را انتخاب کنید تا به بافت و رنگ آن آسیب وارد نشود.

ماشین های لباسشویی بکو مانند سایر برندها طرز کار مخصوص به خود را دارند و در دفترچه راهنمای دستگاه بسیاری از اطلاعات به طور دقیق ارائه می شود. در دفترچه علاوه بر برنامه های شستشو و معنی کلمات و علامت های روی لباسشویی، به ارورها و کدهای خطا نیز اشاره می شود. در ادامه اطلاعات کاملی در این زمینه ارائه می دهیم.

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی بکو

یکی از مهم ترین کارهایی که قبل از شستشوی لباس با لباسشویی باید انجام دهید، انتخاب برنامه شستشوی مناسب است. بر اساس جنس لباس و میزان کثیفی آنها باید یکی از برنامه های شستشو را انتخاب کنید تا به بافت و رنگ آن آسیب وارد نشود. از کاربردی ترین برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی بکو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برنامه شستشوی quicker wash لباسشویی بکو

اگر برای شستن لباس ها عجله دارید و لباس ها لک و کثیفی کمی دارند می توانید از برنامه quicker wash استفاده کنید. این برنامه بیشتر برای لباس های روزانه که فقط بوی عرق دارند کاربرد داشته و نمی تواند لکه های روغنی و خون را تمیز کند.

برنامه شستشوی synthetic لباسشویی بکو

برای شستشوی لباس هایی که دارای الیاف مصنوعی هستند مانند جوراب و لباس های پلی استر از این برنامه می توانید استفاده کنید. دمای آب و سرعت چرخش دیگ به گونه ای در این برنامه تنظیم می شود که به بافت لباس ها آسیب وارد نخواهد شد.

برنامه شستشوی woolnes لباسشویی بکو

برنامه woolnes مخصوص شستن لباس های زمستانی و پشمی است. دمای آب در این برنامه زیاد نیست و به همین دلیل باعث شل شدن لباس نخواهد شد.

برنامه شستشوی dark care لباسشویی بکو

برای جلوگیری از رنگ پریدگی لباس های تیره از این برنامه می توانید استفاده کنید. بهتر است همزمان با انتخاب این برنامه، از مواد شوینده مخصوص شستشوی لباس های تیره نیز استفاده کنید تا باعث بور شدن لباس نشود.

برنامه شستشوی shirts لباسشویی بکو

اگر قصد شستشوی لباس هایی مانند تی شرت را با لباسشویی دارید می توانید برنامه shirt را انتخاب کنید. در این برنامه دمای آب 40 درجه سانتی گراد است و به همین دلیل به بافت لباس آسیب وارد نخواهد شد.

برنامه شستشوی mix fabrics لباسشویی بکو

در اغلب مواقع لباس هایی که همزمان در دیگ لباسشویی قرار می گیرند از نظر رنگ بندی و جنس با هم تفاوت دارند. در این شرایط می توانید برنامه mix fabrics را انتخاب کنید تا رنگ و بافت لباس ها آسیب نبیند. البته بهتر است لباس های بسیار ظریف و سفید را با سایر لباس ها همزمان در لباسشویی قرار ندهید.

برنامه شستشوی rinse لباسشویی بکو

برای اضافه کردن یک مرحله آبکشی اضافه می توان از این برنامه استفاده کرد. این برنامه فقط آبکشی دارد و شستشو و خشک کن با آن فعال نمی شود.

برنامه شستشوی super short لباسشویی بکو

همانطور که از نام این برنامه مشخص است، مدت زمان آن بسیار کوتاه است و حدود 14 دقیقه طول می کشد. این برنامه شستشوی بسیار سریع را برای لباس هایی که کثیفی کمی دارند انجام می دهد. دقت داشته باشید که بهتر است تا حد امکان وزن لباس های داخل دیگ از 2 کیلوگرم بیشتر نشود تا شستشو بهتر انجام شود.

برنامه شستشوی hygiene20 لباسشویی بکو

برنامه hygiene20 یکی از بهترین گزینه ها برای شستشوی لباس کودکان و افراد بیمار است. چون این برنامه علاوه بر شستشو، لباس هار ا ضدعفونی می کند.

برنامه شستشوی gentle care لباسشویی بکو

اگر قصد دارید لباس های بسیار ظریف و حساس مانند لباس خواب و پارچه های ابریشمی را با لباسشویی بشویید، این برنامه یکی از بهترین گزینه ها است.

برنامه شستشوی cotton لباسشویی بکو

در تمام برندهای لباسشویی برنامه شستشوی cotton برای شستشوی لباس های نخ و کتان کاربرد دارد.

برنامه شستشوی cotton eco لباسشویی بکو

این برنامه برای شستشوی لباس های نخ و کتان با مصرف انرژی پایین استفاده می شود. اگر با انتخاب این برنامه تغییری در نحوه شستشو ایجاد نمی شود، بهتر است با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بکو جنوب تهران تماس بگیرید.

برنامه شستشوی daily quick لباسشویی بکو

برای شستشوی لباس های روزانه که کثیفی آنها بوی عرق است و لکه روغن و موارد مشابه ندارند این برنامه استفاده می شود.

برنامه شستشوی handwash20 لباسشویی بکو

برای شستشوی لباس های ظریف و حساس با سرعت چرخش پایین دیگ از این برنامه می توانید استفاده کنید. این برنامه شبیه به شستشو با دست عمل می کند.

برنامه شستشوی anti allergy لباسشویی بکو

در این برنامه ضدعفونی لباس ها نیز انجام می شود و به همین دلیل لباس در افراد ایجاد آلرژی نمی کند. این برنامه گزینه مناسبی برای شستشوی لباس کودکان و سالمندان و افراد بیمار است.

ارورهای لباسشویی بکو

در مدل های مختلف لباسشویی بکو کدهای خطا و اروهایی برای اطلاع از وضعیت عملکرد قطعات داخلی دستگاه پیاده سازی شده است. از مهم ترین ارورهای لباسشویی بکو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارور E1 لباسشویی بکو: اشکال در سنسور ترمیستور یا ntc
  • ارور E2 ماشین لباسشویی بکو: پایین بودن دمای آب به دلیل خرابی هیتر
  • ارور E3 لباسشویی بکو: خرابی هیتر و تنظیم نبودن دمای آب
  • ارور E4 لباسشویی بکو: اشکال در آبگیری لباسشویی به دلیل مسدود بودن فیلتر ورودی، پایین بودن فشار آب، خرابی شیر برقی
  • ارور E5 ماشین لباسشویی بکو: اشکال در سیستم تخلیه به دلیل مسدود شدن شلنگ و فیلتر تخلیه، خرابی پمپ و زیاد بودن ارتفاع شلنگ تخلیه در پشت دستگاه
  • ارور E6 لباسشویی بکو: اشکال در موتور و دینام
  • ارور E7 لباسشویی بکو: خرابی سنسور سنجش سطح آب با هیدروستات
  • ارور E8 لباسشویی بکو: اشکال در آبگیری لباسشویی
  • ارور E9 لباسشویی بکو: خرابی قفل درب لباسشویی
  • ارور E10 لباسشویی بکو: اشکال در قفل درب
  • ارور E11 لباسشویی بکو: اشکال فنی در موتور لباسشویی
  • ارور E17 لباسشویی بکو: زیاد بودن کف داخل لباسشویی
  • ارور E18 لباسشویی بکو: از بین رفتن توازن در لباسشویی به دلیل قرار دادن لباس های بزرگ و کوچک در دیگ لباسشویی به طور همزمان ارور E20 لباسشویی بکو: اشکال در سیستم تخلیه لباسشویی
  • در صورت مواجه شدن با ارورهای مختلف در لباسشویی اگر در زمینه تعمیر و رفع آنها تخصص کافی ندارید می توانید با ری تعمیر؛ نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در جنوب تهران تماس بگیرید. این مجموعه در تمام محله های جنوب تهران خدمات در منزل و محل ارائه داده و دارای تضمین هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۹۳۳۸۲۹۷۲۹۸ تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ری تعمیر

ری تعمیر یک تعمیرگاه تخصصی مطمئن و منصف ماشین لباسشویی در جنوب تهران هستش که هوای مشتریاشو داره… با افتخار، محبوب ترین تعمیرگاه لباسشویی جنوب تهران از نگاه مشترکین در سال ۱۴۰۲ هستیم، با ارائه خدمات عیب یابی و سرویس در محل و منزل مشتری… لباسشویی شما از هر برندی و هر مدلی که باشد و هر نوع ایرادی داشته باشد می توانید برای عیب یابی و رفع مشکل با کارشناسان ما در مرکز تماس ری تعمیر تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. در صورتی که مشکل رفع نشد درخواست اعزام نیرو بدهید. ما تعمیرکار متخصص و دوره دیده برند ماشین لباسشویی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل و منزل شما اعزام می کنیم. تکنسین ما مشکل را رفع نموده و در صورت نیاز قطعه معیوب را با قطعات اصلی و فابریک تعویض می نماید و در انتها به شما فاکتور رسمی و برگه گارانتی ارائه می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید