اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304107962821832
در دسترس نیست

انتخاب بهترین رنگ دستگیره درب

کد: 140304107962821832

، (اخبار رسمی): برای خرید دستگیره درب علاوه بر طرح و مدل آن، رنگ یک مقوله بسیار مهم و اساسی می‌باشد که با توجه به عناصر متعددی مانند سلیقه شخصی، طراحی فضا، شرایط کاربری محیط انتخاب می‌گردد. به همین منظور نیاز به دقت و توجه بالایی دارد.

انتخاب بهترین رنگ دستگیره درب
انتخاب بهترین رنگ دستگیره درب

چگونه بهترین رنگ دستگیره درب را انتخاب کنیم؟

برای خرید دستگیره درب علاوه بر طرح و مدل آن، رنگ یک مقوله بسیار مهم و اساسی می‌باشد که با توجه به عناصر متعددی انتخاب می‌گردد. در ادامه سعی کردیم به چند مورد از مهم‌ترین آنها اشاره شده است:

  • سلیقه شخصی: مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکته در انتخاب رنگ دستگیره سلیقه شخصی افراد می‌باشد، زیرا زیبایی محیط نسبی است و ممکن است برای افراد مختلف تفاوت داشته باشد. 
  • دکوراسیون محیط: در کنار سلیقه شخصی موارد دیگری وجود دارد. یکی از آنها دکوراسیون محیط و فضای مورد نظر می‌باشد. طراحی فضا و رنگ‌بندی محیط یکی از عوامل بسیار مهم برای انتخاب رنگ دستگیره می‌باشد. رنگ دستگیره باید به گونه‌ای انتخاب شود که با محیط هارمونی و تناسب داشته باشد.
  • شرایط نورپردازی: معمولا رنگ‌بندی دستگیره‌ها به دو صورت براق و مات می‌باشند که بعضی از دستگیره‌ها شامل این دو نوع طیف رنگی هستند. معمولا برای محیط‌هایی که روشنایی زیادی دارند و از نظر نورپردازی تکمیل باشند، نمونه‌های مات می‌توانند جلوه بیشتری بر روی درب داشته باشند و زیبایی محیط را دو چندان کنند. بر خلاف آن در فضاهایی که نورپردازی کم باشد، بهتر است از دستگیره‌هایی با رنگ‌های براق و درخشان استفاده شود تا با انعکاس نور فضا را روشن‌تر نشان دهد.
  • اندازه محیط: شاید تصور کنید که اندازه محیط تاثیری در انتخاب رنگ دستگیره‌ها نداشته باشد، اما برخلاف تصورتان باید بیان کرد که رنگ دستگیره‌ها هر چند هم که کوچک و محدود باشند در فضا تاثیر بسزایی دارند. به عنوان مثال دستگیره‌ها هرچه تیره‌تر باشند، فضا را بسته تر و کوچکتر نمایش می‌دهند و بالعکس آن نیز صدق می‌کند.
  • شرایط کاربری محیط: یکی دیگر از عواملی که در انتخاب دستگیره درب اهمیت دارد، شرایط کاربری محیط مورد نظر می‌باشد. به عنوان مثال باید با توجه کاربری محیط که آیا ساختمان مسکونی است یا تجاری و اداری و یا پزشکی؟ مدرن است یا کلاسیک و سنتی؟ بازه سنی و جنسیت افرادی که در آنجا تردد دارند چگونه است؟ با توجه به این موارد لازم به ذکر است که برای محیط‌های اداری و تجاری معمولا از رنگ‌های خنثی مانند خاکستری و یا زیتونی مات استفاده می‌شود. البته برای محیط‌هایی که مناسب بانوان است ممکن است رنگ‌های شاین و براق مانند طلایی، سیلور و یا سفید کاربرد بیشتری داشته باشند.

بهترین رنگ دستگیره برای درب سفید

برای درب سفید، از آنجایی که یک رنگ خنثی می‌باشد و زمینه‌ای روشن دارد، تمامی رنگ‌ها می‌توانند گزینه مناسبی برای انتخاب باشند. اما رنگ مشکی و طلایی می توانند بهترین گزینه باشند.

بهترین رنگ برای دستگیره درب چوبی (قهوه‌ای)

برای درب‌های چوبی معمولا رنگ‌های کلاسیک استفاده می‌کنند و اگر درب ترکیبی از دو رنگ قهوه‌ای و مشکی باشد، مشکی برای آن جلوه بیشتری خواهد داشت.

بهترین رنگ برای دستگیره درب مشکی

برای درب‌های مشکی برخلاف تصور، رنگ‌های کلاسیک و مشکی بیشتر هارمونی دارند. البته درب‌های مشکی با توجه به سبک طراحی فضا ممکن است کمی تفاوت داشته باشند.

بهترین رنگ دستگیره برای درب خاکستری

امروزه درب خاکستری در بسیاری از فضاها رایج پیدا کرده است. این درب اگر دقت کرده باشید به بهترین نحو با رنگ مشکی ادغام شده است و ترکیبی فوق‌العاده برای محیط فراهم ساخته است. 

قیمت خرید دستگیره‌ها براساس رنگ 

قیمت خرید دستگیره در یک مدل به دو مورد طرح و سایز و رنگ آن بستگی دارد. پس از انتخاب طرح و اندازه مورد نیاز باید به رنگ آن توجه داشته باشید معمولا رنگ های طلایی، شامپاینی و سایر رنگ‌های خاص از نظر قیمتی نسبت به رنگ‌هایی رایجی مانند استیل مات، سیلور و زیتونی گران‌تر می‌باشند. البته در برندهای مختلف از آنجایی که شرکت‌های تولید کننده متفاوت هستند، ممکن است رنگ بندی دستگیره‌ها متفاوت باشد. در نتیجه با توجه به این نکته و با در نظر گرفتن مدل دستگیره خود بهترین رنگ را انتخاب نمایید. به عنوان مثال برندهایی مانند بهریزان و لور و HTN جزو بهترین برندها هستند و در کنار آن برند کاوه صنعت یکی از برندهایی که دارای محصولات باکیفیت ایرانی و مقرون به صرفه می‌باشند. 

جمع‌بندی نهایی

شما می‌توانید برای تهیه دستگیره مورد دلخواه خود تمامی عوامل ذکر شده را در نظر بگیرید و در کنار آن تمامی مدل‌ها را همراه با مشخصات، نام برند و لیست قیمتی در وبسایت olamaee.com بررسی کنید.

منبع: https://olamaee.com/best-handle-colors/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید