اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304107963014784
در دسترس نیست

انواع بافت سیم بکسل

معرفی انواع بافت سیم بکسل

کد: 140304107963014784

، تهران , (اخبار رسمی): سیم بکسل ها دارای مشخصات مکانیکی مختلفی هستند. ساختار سیم بکسل و نوع بافت سیم بکسل بصورت مستقیم بر قابلیت های مکانیکی از جمله مقاومت کششی، انعطاف و مقاومت سایشی آن تاثیر می گدذارد. بافت سیم بکسل بصورت سیل SEALE ، وارینگتون WARRINGTON ، فیلر FILLER و استاندارد صورت می گیرد.

معرفی انواع بافت سیم بکسل
انواع بافت سیم بکسل

سیم بکسل ها با بافت های استاندارد STD، وارنگتون WARRINGTON ، سیل SEALE و فیلر FILLER بافته می شوند. بافت های ترکیبی کاربردی سیم بکسل شامل بافت وارینگتون سیلر در اتصال کرین ها می باشد.

سیم بکسل ها ابزاری مهم در لیفتینگ بار هستند. بر خلاف زنجیر ها که دارای تنوع بسیار محدودی هستند سیم بکسل ها دارای مشخصات مکانیکی بسیار متنوع و تنوع گوناگونی هستند. تنوع سیم بکسل ها ناشی از بکارگیری ساختار های مختلف، انواع مختلف بافت، انواع مختلف مغزی، خواب سیم بکسل و سطح مقطع مفتول های آنها می باشد. ساختار سیم بکسل معرف تعداد مفتول های بکار رفته در هر رشته یا استرند می باشد. این در حالی است که بافت سیم بکسل مشخص کننده قطر های مختلف مفتول در هر رشته می باشد. کاربردی ترین نوع بافت سیم بکسل به قرار زیر هستند.

سیم بکسل بافت سیل SEALE

به نقل از پاوربکسل "یکی از بافت های پر کاربرد سیم بکسل می باشد که بیشتر در مورد سیم بکسل هایی با 6 و 8 استرند بکار گرفته میشود. در این بافت سیم بکسل از تعداد برابری مفتول در استرند های لایه های داخلی و خارجی استفاده شده است. سطح بیرونی استرند ها توسط مفتول هایی با قطر بیشتر و مغزی هر استرند از مفتول هایی به قطر کم تولید شده است تا مقاومت سایشی بالایی داشته باشد."

سیم بکسل بافت وارینگتون WARRINGTON

یکی از انواع بافت خاص سیم بکسل که دارای انعطاف بسیار بالایی می باشد بافت وارینگتون می باشد. در بافت وارینگتون سیم بکسل ها در لایه های داخلی هر استرند در قطر های مختلف بصورت یکی در میان مورد استفاده قرار می گیرند و گاهی در این بافت از سیم بکسل از 3 قطر مختلف در استرند های داخلی و خارجی استفاده میشود. این بافت بصوزت ترکیبی با بافت سیل SEALE نیز تولید می شود. پاور بکسل خرید و فروش سیم بکسل با بافت وارینگتون WARRINGTON می باشد.

سیم بکسل بافت استاندارد STANDARD

ساده ترین نوع بافت سیم بکسل بافت استاندارد آن می باشد که در آن در تمام لایه ها و در تمام طول استرند از مفتول هایی با قطر برابر استفاده شده است. تولید سیم بکسل با بافت استاندارد نیازمند صرف انرژی و زمان کمتری می باشد. بسیاری از سیم بکسل های بکار رفته در صنایع حفاری، سیم بکسل های کاربری های عمومی و جرثقیل از ساختار های بافت استاندارد هستند. پاور بکسل وارد کننده سیم بکسل با بافت استاندارد STANDARD می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات صنعتی نانو

اطلاعات عمومی، فنی و مهندسی تجهیزات صنعتی شامل انواع سیم بکسل ها، زنجیر صنعتی، بلبرینگ و رولبرینگ و کلیه ابزار آلات صنعتی. معرفی شرکت های خدماتی در زمینه های مختلف صنعتی و ساختمانی، خدمات تاسیسات ساختمان، برق ساختمان، نو سازی و بازسازی ساختمان. معرفی قطعات صنعتی و مشخصات مکانیکی قطعات مورد استفاده در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید