اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304117964225980
در دسترس نیست

عوامل موثر در قیمت جامبوبگ

نحوه محاسبه قیمت جامبوبگ

کد: 140304117964225980

، (اخبار رسمی): جامبوبگ و نحوه محاسبه قیمت آن و انواع جامبوبگ که باید بشناسیم

نحوه محاسبه قیمت جامبوبگ
قیمت کیسه جامبو یک تنی

جامبوبگ یک تنی از 60 هزار تومان شروع می شود و تا 200 هزار تومان می باشد. این مورد به نو بودن جامبو کیسه و همچنین جنس پارچه ، تسمه ها و … بستگی دارد.

جامبو بگ چیست؟

جامبو بگها که به نامهای جامبو بگ FIBC یا کیسه های حجیم نیز شناخته میشوند، امروزه تقریباً برای هر صنعتی که نیاز به ذخیره، بستهبندی و حمل مواد جامد خشک جامد دارد، انتخاب ارجح است. این کیفهای طراحی شده بهعلاوه ویژگیهای صرفهجویی در فضا و هزینه، به دلیل انعطافپذیری در استفاده، ظرفیت حمل وزن و توانایی مقاومت در شرایط سخت معروف هستند.

چرا به نوع جامبو بگ مناسب نیاز دارید؟برای اطمینان از حمل و نقل ایمن و کارآمد، باید کیف مناسبی را انتخاب کنید. در حین پر کردن و تخلیه کیسه های جامبو، اغلب الکتریسیته ساکن به دلیل وجود مواد پودری ریز که در داخل یا خارج کیسه ها جریان دارد، ایجاد می شود. این می تواند در هنگام حمل و نقل کالاهای قابل اشتعال یا احتراق خطر ایجاد کند. با نوع مناسب کیف جامبو FIBC می توان از چنین اتفاقاتی جلوگیری کرد.

انواع جامبو بگ و کاربردهای آنها

به طور کلی، چهار نوع جامبو بگ تولید می شود و این نوع کیسه ها کاربردهای مختلفی را انجام می دهند.

  • کیسه های جامبوبگ استاندارد:

این رایج ترین نوع جامبو بگ است که با ظرفیت حمل 500 تا 2000 کیلوگرم عرضه می شود. ابعاد این جامبو بگ برای حمل کالاهای خشک غیر قابل اشتعال مانند محصولات کشاورزی، مواد شیمیایی و مصالح ساختمانی مانند ماسه، سنگ، شن و غیره ایده آل است و می تواند مطابق با نیاز شما تنظیم شود. بر اساس ساختار، کیف های جامبوی استاندارد را می توان به کیف های جامبوبگ 1 و 2 حلقه ای و کیسه های جامبوبگ 4 حلقه ای طبقه بندی کرد.

  • کیسه های جامبوبگ رسانا:

کیسه‌های نوع C نیز با استفاده از پارچه‌های پلی پروپیلن غیر رسانا تولید می‌شوند که با نخ‌های رسانا در هم تنیده می‌شوند تا در حین پر کردن یا تخلیه به نقطه اتصال به زمین متصل شوند. این کیسه‌ها نه تنها برای نگهداری و حمل کالاهای قابل اشتعال مناسب هستند، بلکه امن‌ترین گزینه برای محیط‌هایی با گازهای انفجاری، گرد و غبار یا حلال‌ها هستند.

  • جامبوبگ Q-Bags:

این دسته از کیسه های جامبو جامبوبگ با بافل های پلی پروپیلن دوخته شده در چهار گوشه طراحی شده اند تا ظرفیت پر شدن آنها را تا نزدیک به 30٪ در مقایسه با جامبوبگ های استاندارد افزایش دهند. برخی از مزایای این کیسه ها عبارتند از: روی هم چیدن بهتر، حفظ شکل، بهینه سازی فضا و محافظت در برابر ریزش.

  • کیسه های جامبوبگ دارای گواهی سازمان ملل:

در حالی که جامبوبگ های استاندارد دارای نسبت ایمنی 5:1 هستند، کیف های جامبو دارای تاییدیه سازمان ملل ما نسبت ایمنی فوق العاده 6:1 را ارائه می دهند. به این ترتیب، این کیف ها برای اهداف سنگین طراحی شده اند. ساختار سخت و دوام این کیسه ها آنها را برای نگهداری و حمل مواد فرار یا خطرناک ایده آل می کند.

  • کیسه های جامبوبگ تهویه شده:

این کیسه ها قوی، قابل تنفس و محافظ در برابر رطوبت و کپک هستند، این کیسه ها به طور ویژه برای نگهداری و حمل غلات، دانه ها و مواد غذایی فاسد شدنی مانند پیاز، سیب زمینی و غیره طراحی شده اند.

قیمت کیسه جامبو یک تنی

قیمت کیسه جامبو یک تنی همانطور که از نامش پیداست، یک تنی است و قابلیت ذخیره و نگهداری یک تن کالا و محصول را دارد. جامبوبگ یک تنی از 60 هزار تومان شروع می شود و تا 200 هزار تومان می باشد. این مورد به نو بودن جامبو کیسه و همچنین جنس پارچه ، تسمه ها و … بستگی دارد. به طور کلی قیمت کیسه جامبو یک تنی حدودا 150 هزار تومان است. قیمت های پایین تر ممکن است جامبوبگ دست دوم باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جامبوبگ آپادانا

تولید، خرید و فروش جامبوبگ نو، جامبوبگ دست دوم، جامبوبگ قیر و... در اصفهان و ارسال به کل کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید