اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304127965523760
در دسترس نیست

بهترین مراکز خرید برای حراجی در مشهد

کد: 140304127965523760

، (اخبار رسمی): حراجی های و تخفیف های مراکز خرید و مجتمع های تجاری شهر مشهد. معرفی معروفترین پاساژ ها و تخفیف های استان خراسان و مشهد

بهترین مراکز خرید برای حراجی در مشهد
بهترین مراکز خرید برای حراجی در مشهد

در شهر مشهد مراکز خرید بسیار وجود دارد که اجناس خود را تخفیف و قیمت ارزان به مشتریان عرضه می کنند و به اصطلاح حراج برگزار میکنند. در این مطلب بهترین مراکز خرید مشهد برای خرید ارزان و با قیمت کم و شرایط فروش ویژه را معرفی خواهیم کرد.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و حراج های مشهد پیشنهاد میکنیم از سایت حراج فای بازدید به عمل آورید و از آخرین طرح های فروش ویژه و آف و سِل های مشهد اطلاع پیدا کنید.

مرکز خرید هفده شهریور
پاساژ یا مرکز خرید هفده شهریور مشهد از آن جاهای اقتصادی است که اگر به دنبال خرید با قیمت ارزان و مناسب هستند پیشنهاد میشود به آن سری بزنید. در پاساژ 17 شهریور مشهد می توانید لباس و پوشاک، وسایل سیسمونی، کت و شلوار، لباس زنانه و بچگانه را در حراج های و تخفیف های متنوع تهیه کنید.

بازار رضا مشهد
به جرات میتوان گفت بازار رضا معروف ترین بازار مشهد و یکی از معروف ترین های ایران است. خیلی بعید است که به این شهر سفر کنید و از بازار رضا که نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد بازدید نکنید. در بازار رضا انواع سوغاتی ها و چیزهایی که یادآور سفر به مشهد هستند قابل خریداری میباشند. قیمت های بازار رضا در دسته ارزان و اقتصادی طبقه بندی میشود و می توانید تخفیف های خوبی از فروشگاه های آن دریافت کنید.

بازار روس ها (حکیم)
بازار حکیم مشهد که با نام بازار روس ها هم شناخته می شود یکی از مراکز خرید معروف شهر مشهد و استان خراسان است. این بازار در قدیم محل فعالیت روس ها بوده و اجناس ساخت کشور روسیه در آن به فروش می رسید اما در حال حاضر به مرکزی برای خرید اجناس چینی تبدیل شده است است. به دلیل ارزان بودن اجناس چینی و شرایط خاص آنها در این بازار میتوانید تخفیف های خوبی را از حراجی ها و فروشگاه های آن دریافت کنید.

مجتمع تجاری فردوسی
مهمترین مرکز خرید برای تهیه اجناس ارزان و استفاده از تخفیف ها در شهر مشهد مجتمع فردوسی است. مغازه های و کسب و کارهای این مرکز خرید حراجی های زیادی برگزار کرده و تخفیف های خوبی به شما میدهند.
در پاساژ فردوسی مشهد اجناس مختلفی مانند لباس و پوشاک زنانه، مردانه وبچه گانه به فروش میرسد. همچنین می توانید وسایل سیسمونی، ساعت و بدلیجات و اکسسوری های مختلف را در حراج های اینجا با تخفیف های خوبی تهیه کنید. 

مجتمع تجاری و مرکز خرید زیست خاور مشهد
زیست خاور یکی از مجتمع های قدیمی و بسیار معروف مشهد است که میزبان فروشگاه ها و کسب و کارهای مختلفی است. در بین مغازه های زیست خاور می توانید تخفیف ها و حراجی های مختلفی را پیدا کنید و به اصطلاح امروزی از آف و  سِل ها متنوع شهر مشهد و به خصوص این مجتمع تجاری خرید خوب و دلچسبی داشته باشید. 

 مهر کوهسنگی
اگر برای تفریح به منطقه کوهسنگی مشهد رفته اید و به دنبال خرید اجناس با تخفیف و ارزان می گردید میتواند از پاساژ مهر کوهسنگی دیدن به عمل آورید. در این برج 25 طبقه فروشگاه های طلا و جواهر، لباس زنانه و مردانه و وسایل سیسمونی و  لباس بچه گانه وجود دارد و اجناس را با قیمت های مناسب به فروش می رسانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]