اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304137967114784
در دسترس نیست

کاربری سیم بکسل مغز کنفی

موارد کاربری سیم بکسل مغز کنفی در صنایع

کد: 140304137967114784

، تهران , (اخبار رسمی): سیم بکسل ها هم بصورت مغز فولادی با پسوند IWRC و هم بصورت مغز کنفی با پسوند FC (Fiber Core) تولید می شوند. سیم بکسل های مغز کنفی دارای انعطاف بالایی بوده و در صنایع آسانسور و در اتصالات دکل های حفاری مورد استفاده قرار می گیرند.

موارد کاربری سیم بکسل مغز کنفی در صنایع
سیم بکسل مغز کنفی

سیم بکسل مغز کنفی با ساختار 8X19S+FC دارای کاربری در اتصال کابین های آسانسور است. ساختار 6 رشته از سیم بکسل مغز کنفی بصورت 6X19S+FC بر روی دکل های حفاری مورد استفاده قرار می گیرد.

سیم بکسل بعنوان یکی از کاربردی ترین ادوات لیفتینگ بار هم در گرید های فولادی و هم در گرید های استنلس استیل مورد استفاده قرار می گیرد. سیم بکسل های استیل بصورت تمام استیل تولید می شوند حال آنکه سیم بکسل های فولادی هم بصورت مغز فولادی با پسوند IWRC و هم بصورت مغز کنفی با پسوند FC یا Fiber core تولید می شوند. برخی نمونه های خاص از سیم بکسل ها با مغزی پلی پروپیلن PP و یا با طناب سیزال نیز تولید می شوند که دارای کاربری محدودی هستند.

سیم بکسل های مغز کنفی دارای وزن واحد طول پایین تری نسبت به سیم بکسل های مغز فولادی بوده و قیمت انها پایین تر است. مهمترین مزیت کاربری سیم بکسل های مغز کنفی انعطاف بسیار بالای آنها می باشد. از آنجایی که مقاومت کششی الیاف کنفی پایین تر از مفتول های فولادی است محدودیت هایی برای کاربری سیم بکسل مغز کنفی در لیفتینگ نسبت به سیم بکسل مغز فولادی وجود دارد که از معایب آن محسوب می شود. علاوه بر این الیاف کنفی به جذب آب پرداخته و خیس می شوند که یکی دیگر از معایب کاربری سیم بکسل مغز کنفی محسوب می شود. خیس شدن الیاف کنفی که سرعت خشک شدن پاینی دارند به افزایش سرعت زنگ زدن سیم بکسل مغز کنفی در محیط های خیس انجامیده و کاربری آن را در این محیط ها محدود می کند.

سیم بکسل مغز کنفی با ساختار 8X19S+FC پر کاربردترین ساختار سیم بکسل در اتصال کابین های آسانسور محسوب می شود و این ساختار به ساختار آسانسوری شناخته می شود. ساختار 8X19S+FC در سایز های 8 الی 2- میلیمتر تولید می شود اما در کاربری های عمومی اغلب در سایز های 10 الی 13 میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر ساختار های پر کاربرد سیم بکسل مغز کنفی می توان به ساختار 6X19S+FC اشاره نمود. ساختار 6 رشته از سیم بکسل مغز کنفی اغلب بر روی دکل های حفاری مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر کاربری های این سیم بکسل اتصال بر روی وینچ های سیم بکسلی و جرثقیل های بالابر می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات صنعتی نانو

اطلاعات عمومی، فنی و مهندسی تجهیزات صنعتی شامل انواع سیم بکسل ها، زنجیر صنعتی، بلبرینگ و رولبرینگ و کلیه ابزار آلات صنعتی. معرفی شرکت های خدماتی در زمینه های مختلف صنعتی و ساختمانی، خدمات تاسیسات ساختمان، برق ساختمان، نو سازی و بازسازی ساختمان. معرفی قطعات صنعتی و مشخصات مکانیکی قطعات مورد استفاده در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید