اطلاعات تماس
  • 051414***** - 051414*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304167969426049
در دسترس نیست

ردیابی گوشی سرقتی - سایر روش‌های ردیابی گوشی - چرا ردیابی با همیاب24؟

گوشی سرقتی چگونه ردیابی میشود؟|معرفی بهترین روش ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی

کد: 140304167969426049

، مشهد , (اخبار رسمی): روش‌های زیادی برای ردیابی گوشی وجود دارد اما باید روشی را انتخاب کنیم که علاوه بر جامع بودن کمترین هزینه را دربرداشته باشد. روشی که مورد تایید مراجع قضایی باشد و گوشی فوری ردیابی شود. ثبت گوشی در سامانه کشوری همیاب24 بهترین روش ردیابی است. زیرا تمام این ویژگی‌ها را دارد.

گوشی سرقتی چگونه ردیابی میشود؟|معرفی بهترین روش ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی
گوشی سرقتی چگونه ردیابی میشود؟|معرفی بهترین روش ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی

اگر دنبال روش جامعی برای ردیابی گوشی دزدیده شده یا گمشده خود می‌گردید در این متن با روشی آشنا می‌شوید که علاوه بر جامع بودن هزینه مقرون به صرفه ای دارد.

گوشی سرقتی چگونه ردیابی میشود؟

بعد از سرقت گوشی باید چکار کنیم؟ شاید بگویید اولین قدم اطلاع به پلیس است. بله اما چطور گوشی خود را ردیابی کنیم؟ روشی که هم گوشی را ردیابی اپراتوری کند هم از طریق پلیس گوشی پیدا شود!!! روش جامعی که تمام روش‌های ردیابی را دربربگیرد و هزینه مقرون به صرفه‌ای داشته باشد. تا انتها با ما همراه باشید تا با بهترین روش ردیابی گوشی دزدیده شده یا گمشده آشنا شوید.

ردیابی گوشی سرقتی

بعد از سرقت گوشی و مراجعه به پلیس، از شما خواسته می‌شود که در سامانه کشوری ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی ثبت نام کنید تا ردیابی گوشی شما آغاز شود.

پس از ثبت گوشی خود در این سامانه موارد زیر برای کالای سرقتی شما اعمال خواهد شد:

  • ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی
  • جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …
  • اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه
  • اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور

این سامانه کشوری تحت حمایت قوه قضاییه است و بعد از سرقت حتما باید گوشی خود را در این سامانه ثبت نمایید تا ردیابی گوشی فوری انجام شود.

این نکته را به یاد داشته باشید که با کمک این سامانه ردیابی گوشی از طریق پلیس و از همه مهم‌تر ردیابی گوشی خاموش توسط پلیس برای گوشی شما انجام خواهد شد.

سایر روش‌های ردیابی گوشی

ردیابی گوشی سرقتی از طریق روش‌های گوناگونی انجام می‌شود، اما شما باید روشی را انتخاب نمایید که علاوه بر جامع بودن مورد حمایت قوه قضاییه و مورد تایید مراجع قضایی باشد تا با مشکل رو به رو نشوید. در ادامه تمام روش‌های ردیابی گوشی را بررسی خواهیم داد.

  • ردیابی گوشی از طریق اپراتور ایرانسل،همراه اول و رایتل
  • پیداکردن گوشی سرقتی خاموش با پلیس
  • ردیابی گوشی خاموش با شماره سریال
  • ردیابی گوشی گمشده از طریق شماره تلفن
  • ردیابی گوشی از طریق گوگل مپ
  • ردیابی گوشی سامسونگ با جیمیل
  • ردیابی گوشی با Find My Device و Find My Phone و…

چرا ردیابی با همیاب24؟

شاید بپرسید که چرا بین این همه روش ردیابی باید گوشی خود را در همیاب24 ثبت کنیم؟

این سامانه به عنوان جامع ترین روش ردیابی شناخته شده است. زیرا تمام روش‌های ردیابی را دربرمی‌گیرد.

شما با ثبت گوشی خود در این سامانه به صورت یکجا ردیابی تمام اپراتورها را همزمان خواهید داشت و دیگر نیاز نیست به صورت جداگانه برای فعال کردن ردیاب اپراتوری ایرانسل، رایتل یا همراه اول اقدام نمایید. علاوه بر این ردیابی از طریق پلیس و مرزبانی نیز برای شما فعال خواهد شد که سایر روش‌ها این مورد را ندارند. جالب است بدانید همیاب24 مقرون به صرفه ترین روش ردیابی است، بنابراین علاوه بر صرفه جویی در زمان، هزینه خود را نیز کاهش داده‌اید.

جالب است بدانید این سامانه ردیابی ویژه‌ای به لیست دوره‌های ردیابی خود افزوده است که در این روش می‌توانید از تخفیف بیمه گوشی، تعمیر موبایل و وکیل بهره‌مند شوید و روش بازیابی اطلاعات و حتی حذف آن‌ها از دور را نیز آموزش می‌بینید.

درنهایت

ما در این متن تمام روش‌های ردیابی گوشی را معرفی کردیم. امیدواریم جواب سوال گوشی سرقتی چگونه ردیابی میشود؟ را گرفته باشید. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که برای ردیابی گوشی خود روشی را انتخاب کنید که علاوه بر جامع بودن مورد تایید مراجع قضایی باشد تا با مشکل رو به رو نشوید. اگر سوالی داشتید خوشحال می‌شویم کامنت بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب ۲۴

همیاب 24 سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی گوشی، تبلت و لپ‌تاپ سرقتی/ مفقودی در کشور می‌باشد. این سامانه با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و با همکاری اپراتورهای مخابراتی، اصناف و کلانتری‌ها، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی، بستری مناسب فراهم کرده است. سامانه همیاب 24 با ارایه قابلیت "استعلام رجیستری گوشی" و "استعلام سرقتی گوشی تبلت و لپ‌تاپ" گامی موثر در راستای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه خرید و فروش دستگاه‌های دیجیتال برداشته است.

اطلاعات تماس
  • 051414***** - 051414*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید