اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304197973825108
در دسترس نیست

آگهی کدال خودرو

کد: 140304197973825108

، (اخبار رسمی): آگهی کدال خودرو به اطلاعات منتشر شده درباره وضعیت شرکت ایران خوردو گفته میشود و همه افراد میتوانند این اطلاعات و آگهی های را مطالعه کنند

آگهی کدال خودرو
آگهی کدال خودرو

آگهی های کدال خودرو به گزارش های گفته میشود که توسط این شرکت یعنی ایران خودرو برای اطلاع عموم در زمان های مشخصی منتشر می شود. محل انتشار این گزارش ها سامانه ه ای به نام کدال است. این گزارش های یا آگهی ها عمدتا مرتبط با مسائل مالی و تصمیمات مدیریتی و صورت های وضعین هستند مانند گزارش های سود و زیان، آگهی گزارش میزان فروش ماهانه، دعوت به مجامع و یا تصمیمات اتخاذ شده در مجمع سهامداران می باشند.

می توان گفت اصلی ترین منبع اطلاعاتی برای تحلیل بنیادی هر سهم اطلاعات و گزارش های منتشر شده در کدال آن سهم است. همانطور که میدانید تحلیل بنیادی یکی از ابزار های بسیار مهم و معتبر برای تحلیل گران و فعالان بازارهای مالی است. تحلیل بنادی به بررسی ساختار شرکت و میزان فروش و مسائل اصلی و بنیادی هر شرکت مربوط است و نقشی بسیار مهم در تصمیم گیری خریداران سهام دارد. در نتیجه از آنجایی که آگهی های کدال هسته اصلی تحلیل بنیادی هستند پس مطالعه آنها نقش مهمی در تصمیم گیری سهامداران یا خریداران خواهد داشت. 

شرکت ایران خودرو که در بورس با نماد خودرو معامله می شود به طور منظم و دقیق اطلاعات خود را تحت عنوان کدال خودرو منتشر میکند و همه ی افراد می توانند این اطلاعات و آگهی های  را مطالعه و مبنای تصمیم گیری خود قرار دهند. اگر میخواهید سهام این شرکت را خریداری کنید یا وارد معامله شوید توصیه شدید می شود آگهی های کدال آن را با دقت مطالعه و مورد بررسی قرار دهید. برای دریافت آگهی های کدال خودرو و دیگر سهام بورس وارد سامانه کدال من شده و اطلاعات را به تفکیک نوع آنها دریافت و بررسی نمایید. 

یکی از مشکلاتی که تحلیلگران با آن مواجه هستند اطلاع پیدا نکردن از این اطلاعات حیاتی در اسرع وقت است که ممکن است باعث شود نتوانند در زمانی سریع واکنش نشان داده و شاید متحمل زیان و خسارت زیادی شوند. سامانه کدال من این مشکل را حل کرده!!! شما با ورود و تهیه اشتراک می توانید نماد مورد نظر خود را به لیست علاقه مندی های اضافه کرده مثلا ایران خودرو تحت عنوان کدال خودرو پس از آن سیستم به صورت اتوماتیک بلافاصله پس از انتشار هر نوع آگهی کدال خودرو، پیامکی برای شما ارسال خواهد کرد و دیگر لازم نیست مداوم به سامانه کدال سر بزنید و منتظر این این آگهی ها شوید. 

آگهی خودرو یا شرکت ایران خودرو یک مثال از طرز کار سامانه بود و هیچ محدودیتی برای هیچ نمادی وجود ندارد و شما میتوانید کلیه نمادهای بورسی را به علاقه مندی های خود اضافه کرده و به محض درج آگهی کدال آن نماد پیامک را دریافت کنید. علاوه بر اس ام اس با عضویت در ربات تلگرام کدال من از طریق ربات هم به شما اطلاع رسانی خواهد شد. مثلا در صورت انتشار آگهی کدال خودرو ربات مذکور بلافاصله به شما پیام خواهد داد.

برای اطمینان از عملکرد سامانه میتوانید به صورت آزمایشی یک هفته اشتراک کاملا رایگان هدیه بگیرید و قابلیت ها و امکانات آن را تست و بررسی کنید و پس از آن نسبت به خرید تصمیم گیری کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کدال من

سامانه کدال من با استفاده از پیامک، ایمیل، ربات و داخل برنامه آخرین آگهی های سهام بورس را در کوتاه ترین زمان ممکن به اطلاع مشترکین خود می رساند. ما سیستم کدال بورس را صورت لحظه ای بررسی کیده و در صورتی که آگهی برای سهام مورد نظر کاربرد در سامانه کدال منتشر شود او را از این قضیه مطلع میکنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید