اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304207975922897
در دسترس نیست

مشاوره ساخت ویلا – ویلاسازی شخصی

مراحل ساخت ویلا

کد: 140304207975922897

، تهران , (اخبار رسمی): ساخت ویلا یا ویلاسازی به فرایند ساخت و ساز برای ایجاد ویلا و خانه‌‌های بزرگ با امکانات گفته می‌شود. ویلاها معمولاً به عنوان خانه‌‌های تعطیلاتی یا خانه‌‌های ثانویه برای افراد در محیط‌‌های خوش آب و هوا و یا ساحلی ساخته می‌شوند.

مراحل ساخت ویلا
مراحل ساخت ویلا

ساخت ویلا مناسب تر است یا خرید ویلا؟

ساخت ویلا ‌می‌تواند با استفاده از روش‌‌های ساختمانی مختلفی انجام شود، از جمله ساخت از طریق سیستم‌‌های ماشینی و پیش ساخته شده یا ساخت با استفاده از مصالح ساختمانی مانند بلوک‌‌های سیمانی و یا استفاده از سیستم‌‌های ساختمانی فولادی.

هدف از ویلاسازی، ایجاد فضاهایی است که بتواند از زندگی شهری پر هیاهو فرار کرده و از آرامش و آسایشی که فضای آرام تر و خوش آب و هواتری دارد، بهره برد. این فضاها برای استفاده به عنوان خانه تعطیلاتی، خانه دوم یا حتی محل زندگی دائمی ساخته ‌می‌شوند.

با توجه به نیازهای متنوع مشتریان، ویلاسازی ‌می‌تواند شخصی سازی شده و با استفاده از طراحی‌‌های مدرن و روز دنیا، برای ایجاد فضاهای زندگی کاملاً شخصی و منحصر به فرد، انجام شود. شرکت مهندسی آذرپاد تیسفون در این زمینه آماده همکاری برای ساخت ویلای شخصی شماست.

در هر منطقه با توجه به شرایط اقلیمی، نوع طراحی و نحوه اجرای آن برای ویلاسازی متفاوت ‌می‌باشد.

مراحل ساخت ویلا

صفر تا صد مراحل ساخت ویلا عبارتند از:

طراحی ویلا : برای طراحی اولیه ویلا با توجه به اقلیم منطقه با همکاری معماران با تجربه پلان ساختمان طراحی شده و پس از تایید پلان اولیه نقشه‌‌ها در اختیار مهندسین محاسب و تاسیسات قرارگرفته تا بخش بسیار مهم محاسبه اسکلت وسیستم تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی به طراحی افزوده گردد.

گود برداری : مکان اجرای پروژه در این مرحله توسط مهندسین نقشه بردار نقطه گذاری و به صورت دقیق مشخص و سپس گودبرداری‌‌های لازم با توجه به نظر مهندسین انجام ‌می‌شود.

پی ریزی و اسکلت : از مهمترین مراحل هر ساختمان پی ریزی و اسکلت سازی ساختمان ‌می‌باشد که باید کاملا دقیق اجرا گردد تا از هرگونه نشست‌‌های ثانویه و جلوگیری از نواقص آتی ساختمان جلوگیری گردد.

بتن ریزی: در مرحله بتن ریزی باید به مرغوبیت بتن و بعمل آوری بتن توجه کافی داشته باشید. زیرا استحکام و مقاومت ویلا ارتباط مستقیمی به نوع بتن آن دارد. این مرحله نیز باید با مشورت مهندسین کار آزموده انجام و نظارت شود.

تاسیسات: بعد از اتمام اسکلت مرحله اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان بوده که این مرحله نیز مانند مراحل دیگر بسیار حائز اهمیت ‌می‌باشد.

دیوار کشی: در مرحله دیوار کشی با ید به ورودی و خروجی و همچنین محل قرار گیری وسایلی همچون سیستم‌‌های تهویه و محل پنجره‌‌ها توجه کرد.

اجرای سقف: سقف ویلاها به دو صورت معمولی و یا شیروانی ‌می‌باشد که انتخاب هر کدام از آنها به شرایط اقلیمی آن منطقه بستگی دارد.

نمای ویلا: معمولا برای نما کاری ویلا از مصالحی همچون سنگ، آجر و چوب استفاده ‌می‌کنند. استفاده از سنگ برای نما کاری انتخاب مناسب تری ‌می‌باشد زیرا سنگ از طول عمر طولانی برخوردار است و همچنین دچار فرسایش نمی شود.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا: طراحی دکوراسیون داخلی ویلا توسط معماران و طراحان داخلی ماهر انجام ‌می‌شود. در دکوراسیون داخلی ویلا معمولا از انواع کفپوش، دیوار پوش و عناصر دکوراتیو استفاده ‌می‌کنند.

محوطه سازی ویلا: محوطه سازی ویلا به منظور جداسازی ویلا از زمین‌‌های مجاور و ایجاد فضای زیبا و کاربردی انجام ‌می‌گردد. محوطه سازی ویلا شامل مواردی همچون نصب آلاچیق، ساخت استخر، نصب باربیکیو، فضای سبزو گل کاری، نصب مجسمه و نورپردازی ‌می‌باشد.

برای ساخت ویلا می‌توانید مهندسین شرکت آذرپاد تیسفون تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آذرپاد تیسفون

شرکت مهندسی آذرپاد تیسفون یک شرکت سهامی خاص است که در سال 1389 با هدف انجام کلیه فعالیت‌های طراحی ، محاسبه ، نظارت فنی و اجرایی کلی پروژه‌های ساختمانی اعم از مسکونی ، تجاری ، اداری و بیمارستانی و صنعتی و… تاسیس شد. این شرکت آماده عقد قراردادهای دولتی و خصوصی است و می‌تواند در انواع مناقصات و مزایدات شرکت نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان