اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304237979525980
در دسترس نیست

9 مرحله تولید جامبوبگ اصفهان

9 مرحله تولید جامبوبگ اصفهان

کد: 140304237979525980

، (اخبار رسمی): تولید جامبوبگ در اصفهان و مراحل ان به طور کامل

9 مرحله تولید جامبوبگ اصفهان
9 مرحله تولید جامبوبگ اصفهان

تولید جامبوبگ در اصفهان شامل 9 مرحله می شود که مهم ترین آن اکستروژن است

با افزایش رقابت و تغییرات مکرر در رفتار مصرف کننده، شرکت ها در تمام بخش های صنعتی به طور مداوم به دنبال راه هایی برای به حداکثر رساندن سود هستند. کیسه های حجیم این هدف را برای بیش از هزاران کسب و کار در سراسر جهان قابل دستیابی کرده است. کیسه های فله درست از صنایع غذایی و دارویی گرفته تا تولید کنندگان تجهیزات ساختمانی و محصولات باغبانی کارآمدترین راه را برای نگهداری، حمل و نقل و بسته بندی محصولات ارائه کرده اند.

کیسه های حجیم به کیسه جامبو FIBC نیز معروف هستند و دوام بالایی را در کنار سهولت استفاده ارائه می دهند. به دلیل متریال عالی به کار رفته در ساخت آنها امکان پذیر است. با این حال، اگر در یک کارخانه مجهز تولید شوند، این جامبو بگ‌ها تحت سطوح بازرسی دقیقی قرار می‌گیرند که اطمینان حاصل می‌کند که هر کیسه استانداردهای ایمنی بین‌المللی برای حمل و نقل مواد شیمیایی، محصولات و کالاهای مصرفی را رعایت می‌کند.

برای تولیدکیسه جامبوبگ اصفهان، فرآیند به مراحل اصلی زیر تقسیم می شود:

1. اکستروژن

در این فرآیند، ترکیبی از پلی پروپیلن بکر، بازدارنده اشعه ماوراء بنفش، مقدار کمی کربنات کلسیم و گاهی اوقات رنگدانه رنگی با هم ذوب می شوند تا در یک کارخانه اکستروژن به نوارها تبدیل شوند. در پایان این روش، نوارها بر روی بوبین هایی با اندازه و دنیر خاص پیچیده می شوند. سپس برای استحکام کششی آنها آزمایش شد. (فریم بندی مجدد).

اکستروژن اولین مرحله از ساخت کیسه جامبو FIBC است که به تعیین استحکام کششی نوار کمک می کند.

2. بافندگی

نوارهای نواری اکسترود شده در دستگاه‌های بافندگی دایره‌ای/مسطح بارگذاری می‌شوند. در اینجا نوارها در پارچه با مشخصات مورد نیاز بافته می شوند. در پایان این فرآیند، پارچه رول می شود. این پارچه نه تنها برای بدنه FIBC، بلکه برای قطعاتی مانند دهانه پرکننده و تخلیه نیز ساخته خواهد شد....

3. لمینیت

لمینیت مرحله ای است که در آن پارچه پلی پروپیلن با فیلم PP لمینت می شود که شکاف های میکروسکوپی درون هر بافت را پر می کند تا مانع رطوبتی ایجاد کند.

با این حال، این یک فرآیند اختیاری است و می تواند بر اساس نیاز مشتری انجام شود.

4. برش

این یک فرآیند خودکار است که عمدتا برای به دست آوردن دقت بهتر در اندازه برش استفاده می شود. در اینجا، پارچه پلی پروپیلن بافته شده به صورت رول به دستگاه برش اتوماتیک وارد می شود. سپس پارچه را به اندازه دلخواه برش می دهیم.

5. چاپ

سپس پانل های پارچه بدنه در دستگاه چاپ قرار می گیرند. طیف گسترده ای از رنگ ها را می توان در این فرآیند چاپ مطابق با نیاز مشتری اجرا کرد.

با این حال، یک چاپگر سنگین برای ارائه بهترین اثر ممکن بر روی پارچه ضروری است.

6. تار و پود

در طی این فرآیند، قطعات دسته کیسه های فله ساخته می شوند. تاربندی فرآیندی است که در آن نوارهای سنگین‌تر از پارچه پلی‌پروپیلن با دقت درون مواد بافته می‌چرخند و سپس نوارهای این ماده به اندازه‌های مورد نیاز بریده می‌شوند.

به طور خلاصه، نوارهایی که پس از بافته شدن در بافته، حلقه بالابر جامبو بگ ها را تشکیل می دهند.

7. واحد خیاطی

در این فرآیند، تمام اجزای مورد استفاده برای تولید کیف جامبو FIBC همراه با پارچه چاپ شده جمع می شوند. این قطعات دقیقاً توسط پرسنل بسیار ماهر به کیسه های فله مونتاژ می شوند.

این فرآیند تحت نظارت سرپرستان مجرب فنی انجام می شود.

8. بازرسی

این یکی از فرآیندهای حیاتی است که در آن هر کیسه ای که تولید می شود توسط یک فرد با تجربه فنی به طور کامل بازرسی می شود. این تضمین می کند که هر کیسه ای که از سازنده تحویل می شود کیفیت خوبی دارد.

و در صورت مشاهده ایراد، کیسه ها دوباره برای ساخت ارسال می شوند و یا رد می شوند.

9. تست انفجاری

این شامل آزمایش تصادفی محصولات نهایی در دستگاه آزمایش است. این فرآیند بار کاری ایمن این کیسه ها را تضمین می کند و معمولاً با کیسه نمونه تولیدی قبل از شروع تولید انجام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جامبوبگ آپادانا

تولید، خرید و فروش جامبوبگ نو، جامبوبگ دست دوم، جامبوبگ قیر و... در اصفهان و ارسال به کل کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید