اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304277980916238
در دسترس نیست

چرا کار نیست؟

چرا کار نیست؟

کد: 140304277980916238

، (اخبار رسمی): کاریابی ملی کار تنها کاریابی رایگان کشوری

چرا کار نیست؟
کاریابی ملی کار

کاریابی ملی کار تنها کاریابی رایگان کشوری

چرا کار نیست؟

شاید به نظر غیرمنطقی برسد، اما بسیاری از کارفرمایان شما را به خاطر سابقه کاری زیاد یا مدرک تحصیلی بالا نمی‌پذیرند. به خاطر داشته باشید که کارفرمایان و استخدام‌کنندگان عموماً به دنبال فردی هستند که برای آن شغل تلاش کرده و مدام پیشرفت کند. برای مثال اگر شما کارشناس ارشد بازاریابی باشید و برای شغلی مانند کار در مرکز تماس تلفنی درخواست داده باشید، کارفرما احتمالاً تصور می‌کند این کار برای شما کسل‌کننده خواهد بود و شما را استخدام نخواهد کرد.

اگر تصور می‌کنید توانایی شما بسیار بالاتر از فرصت شغلی مورد نظر است، حتماً این موضوع را در بخش اول رزومه خود قید کرده و به کارفرما توضیح دهید که دلیل درخواست شما برای این شغل چیست. در غیر این صورت به احتمال بسیار بالا، کارفرما شما را استخدام نخواهد کرد.

شما متاسفانه برای چند عنوان شغلی در یک شرکت درخواست فرستاده‌اید
فرض کنید شما برای موقعیت شغلی مورد نظرتان در یک شرکت درخواست می‌فرستید و از همه نظر هم شایسته این شغل بوده و صلاحیت کافی برای انجام آن را دارید. اما اشتباه شما از لحظه‌ای شروع می‌شود که هر فرصت شغلی که این سازمان برای آن درخواست نیرو می‌کند، شما برای آن درخواست می‌فرستید. اگر اسم شما در میان متقاضیان همه بخش‌ها دیده شود، شانس شما برای استخدام پایین و پایین‌تر می‌آید.

سازمان‌ها اغلب به دنبال افرادی هستند که در کاری خاص تخصص دارند و برای همان کار هم درخواست فرستاده‌اند. ارسال درخواست برای چند عنوان شغلی در یک سازمان، باعث می‌شود کارفرمایان تصور کنند شما تنها به دنبال پیدا کردن شغل هستید و نوع و عنوان شغلی برایتان اهمیت چندانی ندارد. بنابراین پس از استخدام هم از این شغل لذت نخواهید برد. بنابراین شاید این موضوع پاسخ سوال چرا کار پیدا نمی‌کنم؟ باشد.

رزومۀ شما مرتب و خوانا نیست
در زندگی روزمرۀ ما، اشتباهات تایپی مشکل مهمی به حساب نمی‌آیند. با این حال، وجود چنین اشتباهاتی در رزومه بحثی متفاوت است.

وجود داشتن یا نداشتن اشتباه تایپی در رزومه ممکن است وضعیت شما را تغییر دهد. شاید باورش برایتان سخت باشد اما اینکه به مصاحبه دعوت شوید یا درخواست شما رد شود، ممکن است به یک اشتباه تایپی وابسته باشد.

بنابراین هیچ وقت رزومه‌ای که از نظر دیکته و دستور زبان بازخوانی و اصلاح نشده را برای درخواست شغلی ارسال نکنید. رزومه خود را برای یکی از دوستان خود که به دستور زبان و علایم سجاوندی مسلط است فرستاده تا آن را به دقت مورد بررسی قرار دهد.

قالب رزومه شما نیز بسیار اهمیت دارد. نیازی نیست که رزومه‌تان رنگارنگ و شلوغ باشد، رزومه‌ باید به راحتی قابل خواندن باشد. اگر رزومه شما مرتب و منظم نباشد و از قالب‌های درست پیروی نکرده باشد، ریسک انتخاب نشدن شما بالاتر می‌رود.

جهت مشاهده آخریت آگهی‌های استخدامی متناسب با رشته تحصیلی در کاریابی ملی کار به طور رایگان ثبت نمام نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ملی کار

سامانه ملی کاریابی الکترونیکی

اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام