اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304277981626101
در دسترس نیست

چگونه کفپوش مناسب محیط را انتخاب کنیم؟

کد: 140304277981626101

، (اخبار رسمی): یکی از اولین اقدامات مربوط به مدرن سازی مکان های مختلف اجرای کفپوش است.

چگونه کفپوش مناسب محیط را انتخاب کنیم؟
چگونه کفپوش مناسب محیط را انتخاب کنیم؟
چگونه کفپوش مناسب محیط را انتخاب کنیم؟
کفپوش پلی یورتان مناسب محیط های ورزشی
چگونه کفپوش مناسب محیط را انتخاب کنیم؟
نکات مهم انتخاب کفپوش مناسب
چگونه کفپوش مناسب محیط را انتخاب کنیم؟
قیمت اجرای کفپوش

کفپوش ها در انواع گوناگون که شامل کفپوش اپوکسی، کفپوش پلی یورتان و ... است، تاثیر چشم نوازی به محیط  می بخشد و باعث جذابیت دو چندان آن می گردد.  

در این چندسال اخیر، قیمت به صرفه و دوام بالا کفپوش ها را بسیار محبوب کرده است. از مکان های صنعتی و انبار ها گرفته تا شرکت ها و خانه هایی که به دنبال مدرن سازی هستند، کفپوش ها کاربرد دارند‌. همچنین به علت سهولت نظافت کفپوش ها انتخاب بسیار مناسبی برای شرکتها هستند.

راهنمای انتخاب کفپوش مناسب

به لطف خلاقیت تولید کنندگان کفپوش، برای مکان های مختلفی همچون شرکتها مکان ها صنعتی و یا مسکونی کفپوش ها از تنوع زیادی برخوردار هستند. برای انتخاب کفپوش مناسب مدنظر خودتان بد نیست کمی با محبوب ترین مدل های این محصولات آشنا شوید. کفپوش صنعت آریا با توجه به سابقه طولانی مدت در این عرصه، در نظر دارد چند مدل از کفپوش های اجرایی که در مکان های مختلف پرطرفدار می باشد را شرح دهد.

کفپوش پلی یورتان محصولی با کیفیت

پلی یورتان از دوجزء با جرم مولوکولی های مختلف تشکیل شده است که با ترکیب آنها با نسبت های کنترل شده و دقیق می توان کفپوش مناسب برای محیط های مختلف صنعتی و ورزشی  به وجود آورد. کفپوش پلی یورتان دارای  تنوع بسیاری زیادی می باشند، این کفپوش یکی از بهترین انتخاب ها برای مکان هایی است که با تنش های مختلف درگیر هستند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کفپوش پلی یورتان انعطاف پذیری بالای آن است. این ویژگی موجب شده که در محیط های ورزشی به وفور مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله صنایع دیگری که از این کفپوش میتوان استفاده کرد صنایع پتروشیمی، نساجی، نظامی، بسته بندی، انبارها و کارگاه ها هستند.

کفپوش بیمارستانی مناسب محیط های بهداشتی

کفپوش بیمارستانی همانطور که از نام آن مشخص است روی سطح راهرو، اتاق ها و سایر بخش های فضاهای درمانی اجرا می شود. این کفپوش ها تاثیر زیادی در جلوگیری از انتشار بیماری ها دارند و جزو مدل های بسیار کاربردی به شمار می روند. با استفاده از کفپوش بیمارستانی کارکنان، بیماران ومراجعان آرامش و آسایش بیشتری در زمان رفت و آمد دارند.

موادی که در ساخت کفپوش های بیمارستانی استفاده می شوند قابلیت شستشو دارند و از ماندگاری بالایی برخوردار هستند. محیط های درمانی مانند بیمارستان ها جزو مکان های پر رفت و آمد هستند به همین دلیل کفپوش های به کار رفته در آن ها باید قابل شستشو باشند و به سادگی آسیب نبینند و این کفپوش ها دارای خاصیت آنتی باکتریال نیز میباشند.

برخی از انواع کفپوش های بیمارستانی که در مکان هایی مانند اتاق عمل و رادیولوژی به کار می روند باید از خاصیت آنتی استاتیک برخوردار باشند. در غیر این صورت الکتریسیته ساکن به دستگاه ها آسیب وارد میکند و باعث ایجاد خسارت های هنگفتی می شود.

کفپوش اپوکسی پارکینگ

کفپوش پارکینگ به دلیل مقاومت بالا و دوام بی نظیر انتخاب مناسبی برای فضای رفت و آمد زیاد وسایل نقلیه می‌باشد. کفپوش پارکینگ معمولا برای برج های مسکونی و پارکینگ مجتمع های اداری استفاده میشود.بیشترین فشار رفت و آمد مکانهای مختلف را پارکینگ ها به دوش می‌کشند‌.

مهم ترین معیار در خرید کفپوش پارکینگ مقاومت و دوام آن می‌باشد. کفپوش پارکینگ سطحی براق دارد که در صورت استفاده از رنگ روشن میتواند نور فضای پارکینگ را بیشتر کرده و نیاز به استفاده از سیستم های روشنایی را کاهش دهد.

 اجرای کفپوش آنتی استاتیک

کفپوش آنتی استاتیک به دلیل ساختاری که دارد از تولید و تخلیه ناگهانی بارهای الکتریکی جلوگیری میکند. درست است که در حالت عادی تخلیه ناگهانی الکتریسیته ساکن مشکلی را ایجاد نمیکند اما در محیط هایی که دستگاه های الکتریکی حساس وجود دارند می تواند مشکل آفرین شود.

استفاده از کفپوش آنتی استاتیک مانع از این می شود که دستگاه های حساس در این شرایط آسیب ببینند. این موضوع باعث شده که این کفپوش ها در مکان های مختلفی مانند سالن های تولید، سالن های نگهداری از قطعات الکترونیکی حساس، مکان نگهداری مواد شیمیایی با قابلیت اشتعال بالا، محل نگهداری مواد منفجره و فضاهای نگهداری دستگاه های تصویربرداری استفاده شوند.

کفپوش صنعتی، کفپوش مناسب مکان های صنعتی

مناسب ترین کفپوش برای مکانهایی که فشار زیادی از دستگاه های صنعتی را متحمل می‌شوند کفپوش صنعتی است. به دلیل داشتن مقاومت و دوام بالا برای استفاده در مکان های صنعتی با فشار بالا مناسب ترین انتخاب است. کفپوش صنعتی با اینکه انتخاب رنگ های نسبتا محدودی دارد اما به دلیل کاربرد و مزایای بسیار آن از محبوب ترین انتخاب ها می‌باشد. کفپوش اپوکسی صنعتی پروسه شستشوی راحتی دارد و نظافت آن به دلیل داشتن سطحی صاف در کمترین زمان  انجام میشود.

نکات کلیدی برای انتخاب بهترین کفپوش

برای انتخاب یک کفپوش مناسب لازم است به برخی نکات توجه کنید. مهم ترین این نکات عبارتند از:

رنگ کفپوش

در قدم اول باید فضایی که قرار است کفپوش در آن اجرا شود را در نظر بگیرید. انتخاب رنگ مناسب برای کفپوش مانند انتخاب رنگ دیوار اهمیت دارد و باید حساسیت زیادی در این زمینه به خرج دهید. باید رنگ کفپوش را به شکلی انتخاب کنید که با رنگ دیگر آیتم های موجود در فضا هماهنگ باشد. همچنین در مکانهایی مانند پارکینگ استفاده از کفپوش رنگ روشن توصیه میشود تا روشنایی فضا را افزایش دهد.

سبک طراحی فضا

برای انتخاب کفپوش مناسب باید سبک طراحی فضا را در نظر بگیرید. کفپوش باید با دکوراسیون محیط در تناسب باشد تا بتواند به افزایش جذابیت و زیبایی آن کمک کند. اگر به این نکته توجه نکنید ممکن است پس از اجرای کفپوش مجبور شوید مبلمان، پرده یا دیگر اجزاء دکوراسیون را تعویض کنید.

نوع کفپوش اجرایی

 همانطور که پیش تر بیان کردیم کفپوش ها انواع مختلفی دارند و هر یک از آن ها نیز از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند. حتما در زمان انتخاب کفپوش این نکته را مد نظر قرار دهید و نوع مناسب را انتخاب کنید. انتخاب نوع مناسب باعث می شود که کفپوش بهترین کارایی را برای شما داشته باشد.

قیمت اجرای کفپوش در سراسر ایران

از دیگر مواردی که در زمان انتخاب کفپوش مناسب باید در نظر بگیرید قیمت آن است. تنوع مدل های کفپوش باعث شده که قیمت های متفاوتی نیز داشته باشد. در زمان انتخاب حتما بودجه خود را در نظر بگیرید. به طور کلی قیمت حدودی کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان متری از 350 هزار تومان شروع شده و تا 600 هزار تومان می رسد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها و کسب مشاوره رایگان با کفپوش صنعت آریا تماس حاصل فرمایید.

سخن آخر کفپوش صنعت آریا

زمانی که تصمیم به تغییر دکوراسیون یک فضا با کفپوش را داریم  تا آن مکان را زیباتر یا ایمن تر کنیم یکی از گزینه های پیش روی ما مشورت با مجریهای معتبر کفپوش است. اگر به دنبال خرید بهترین کفپوش ها با قیمت های مناسب هستید می توانید روی ما حساب کنید.

 کفپوش صنعت آریا با تکیه بر تجربه اجرای بیش از 700 پروژه و ارائه مشاوره‌های تخصصی بیش از 2000 پروژه، به خود می‌بالیم که توانسته‌ایم بهترین‌ها را برای متقاضیان گرامی فراهم نماییم و آماده ارائه خدمات حرفه ای به مشتریان هستیم.

سوالات متداول راهنمای انتخاب کفپوش مناسب

  1. آیا در زمان انتخاب کفپوش مناسب باید به نور فضا توجه کنیم؟
    بله، در ابتدا باید توجه کنید که چه میزان نور طبیعی در مکان مورد نظر وجود دارد. کفپوش های روشن باعث می شوند که محیط بزرگ تر و سرزنده تر به نظر برسد. کفپوش های تیره نیز باعث لوکس تر به نظر رسیدن محیط می شوند. رنگ های تیره شکوه و عظمت خاصی را به فضا می بخشند.
  2. آیا توجه به مساحت فضا نیز در زمان انتخاب کفپوش مهم است؟
    بله، یکی از نکات مهمی که باید در زمان انتخاب کفپوش مناسب در نظر بگیرید مساحت فضا است. حتما باید کفپوش ها را مناسب با متراژ محیط خریداری کنید.
  3. کفپوش هایی که در فضاهای خارجی استفاده می شوند چه ویژگی باید داشته باشند؟
    این کفپوش ها باید در برابر شرایط جوی مقاوم باشند و در اثر سرما و بارش برف و باران دچار آسیب دیدگی نشوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان