اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140304277981719500
در دسترس نیست

کدام بروکر فارکس بهتر است؟ | بررسی بروکر آمارکتس

کد: 140304277981719500

، (اخبار رسمی): بروکرها در بازار مالی فارکس به عنوان پلتفرم‌های معامله‌ای شناخته می‌شوند که نقش رابط بین معامله گران با یکدیگر و بازار را برقرار می‌سازند. هر یک از این کارگزاری‌ها ویژگی‌های مربوط به خود را داشته و بر اساس قوانین داخلی خود خدمات معاملاتی مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

کدام بروکر فارکس بهتر است؟ | بررسی بروکر آمارکتس
کدام بروکر فارکس بهتر است؟ | بررسی بروکر آمارکتس
کدام بروکر فارکس بهتر است؟ | بررسی بروکر آمارکتس
کدام بروکر فارکس بهتر است؟ | بررسی بروکر آمارکتس
کدام بروکر فارکس بهتر است؟ | بررسی بروکر آمارکتس
کدام بروکر فارکس بهتر است؟ | بررسی بروکر آمارکتس

ازاین‌رو انتخاب یک بروکر امن و مطمئن که مطابق با نیازهای معاملاتی معامله گران باشد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه مطلب به بررسی فاکتورهای مهم در شناسایی یک بروکر و اهمیت انتخاب آن خواهیم پرداخت و با یکی از معروف‌ترین کارگزاری‌های حال حاضر به نام بروکر آمارکتس آشنا خواهیم شد. با معرفی و بررسی ثبت نام آمارکتس همراه باشید.
 بروکر چیست؟
 بروکر فارکس در واقع به شرکت‌های مالی گفته می‌شود که نقش برقراری ارتباط بین مشتریان و معامله گران را با بازارهای مالی بر عهده دارند. بر همین اساس معامله گران برای خرید و فروش جفت ارزهای بازار فارکس لازم است که در یکی از بروکرها ثبت نام کرده و از طریق پلتفرم معاملاتی بروکر مورد نظر اقدام به معامله کنند.
در اصل بروکرهای فارکس بروکرهای خرده فروشی به حساب آمده که این امکان را برای سرمایه داران جز فراهم می‌سازند تا آن‌ها هم بتوانند در بازار بزرگ مالی فارکس مبادله ارزی داشته باشند.
 فاکتورهای اساسی در انتخاب یک بروکر فارکس
 معامله گران در بازار فارکس نیازمند داشتن آرامش خیال و تمرکز بر روی معامله هستند. بنابراین پیش از شروع معامله انتخاب بروکر امن و مطمئن که خیال معامله‌گر را در رابطه با پرداخت سودهای به دست آمده و تأمین امنیت سرمایه راحت کند، بسیار حائز اهمیت است. بنابراین بررسی فاکتورهای زیر پیش از انتخاب بروکر نقش تعیین کننده در معاملات معامله گران را به دنبال خواهد داشت. حال که با اهمیت انتخاب بروکر در فارکس آشنا شدیم، معیارهای مهم در هنگام انتخاب را بررسی خواهیم کرد.
 میزان اسپرد
 اسپرد در واقع اختلاف قیمت بین قیمت پیشنهادی یک خریدار و یک فروشنده به حساب می‌آید. میزان اسپرد در بروکرهای مختلف متفاوت می‌باشد. بنابراین انتخاب یک کارگزاری که اسپرد پایینی در معاملات دریافت می‌کند می‌تواند تا حد بسیار زیادی بر روی سودآوری معامله گران تأثیر گذار باشد.
 امنیت بروکر
 برای انتخاب یک کارگزاری مطمئن حتماً از رسمی بودن آن بر اساس مجوزهای قانونی که دارد اطمینان حاصل کنید. بروکرهایی که کارگزاری رسمی فارکس بوده و از نهادهای مربوطه نظارتی دارای مجوز هستند آسودگی خاطر لازم را در تضمین سرمایه معامله گران فراهم می‌سازند. 
 میزان اهرم ارائه شده
 بروکرهای مختلف اهرم‌های معاملاتی متفاوتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. اهرم معاملاتی یا لوریج یکی از امکاناتی است که به معامله گران اجازه انجام معاملات با چندین برابر حجم سرمایه آن‌ها را می‌دهد. البته استفاده از لوریج نیازمند دانش و تجربه کافی بوده و در غیر این صورت می‌تواند زیان‌های جبران ناپذیری را وارد کند.
 سرعت انجام معاملات
 سرعت انجام معاملات در بازار فارکس و به ویژه برای معامله گران در تایم فریم‌های بسیار کوتاه از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین انتخاب یک بروکر پر قدرت در سرعت انجام معاملات می‌تواند تاثیر زیادی بر بازدهی معامله گران بگذارد.
 حساب‌های معاملاتی متنوع
 حساب‌های معاملاتی بسیار متنوعی وجود دارند که هر یک از کارگزاری دسترسی به برخی از آن‌ها را فراهم می‌سازند. انتخاب یک کارگزاری که تنوع بیشتری در ارائه حساب‌های معاملاتی دارد می‌تواند حق انتخاب بیشتری را در مقابل کاربران قرار دهد و در نتیجه امکان استفاده از فرصت‌های بیشتری را نیز در پیش خواهد داشت.
 ابزارهای معاملاتی متنوع
 ابزاری‌های معاملاتی که کارگزاری‌ها در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند بسیار متنوع هستند. معامله گران باید سعی کنند پلتفرم‌های معاملاتی‌ای را انتخاب کنند که ابزارهایی متناسب بر نیازهای معاملاتی آن‌ها را داشته باشند.
 راه‌های واریز و برداشت
 تنوع در راه‌های واریز و برداشت می‌تواند کار را برای معامله گران آسان کرده و آسودگی خاطر برای آن‌ها داشته باشد. معمولاً بهترین بروکرها راه‌های متنوعی را جهت واریز و برداشت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.
بررسی بروکر آمارکتس
 بوکر آمارکتس یکی از کارگزاری‌های شناخته شده است که فعالیت خود را با تأسیس شرکت AForex در سال ۲۰۰۷ آغاز کرده است. این شرکت بعدها نام خود را تغییر داد و در حال حاضر به نام AMarkets شناخته می‌شود. بسیاری از ایرانیان با این کارگزاری مدرن ECN آشنا هستند. آمارکتس با فراهم کردن شرایط برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای تعداد بسیار زیادی از افراد را به خود جذب کرده است.
این پلتفرم معاملاتی بسیار مدرن و پیشرفته است به طوری که از فناوری STP و ECN دسترسی مستقیم معامله گران به بازار معاملاتی فارکس را به صورت الکترونیکی و آنلاین فراهم کرده است. در ادامه بیشتر با ویژگی‌های این بروکر آشنا خواهیم شد.
 ویژگی‌های بروکر آمارکتس
 چنانچه قصد انتخاب بروکر آمارکتس را به عنوان پلتفرم معاملاتی خود را دارید بهتر است پیش از هر اقدامی با برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن آشنا شوید.
 اسپرد مناسب
 اسپرد در بروکر آمارکتس به دو صورت ثابت و شناور دریافت می‌شود. نحوه دریافت اسپرد بستگی به نوع حساب در هنگام ثبت نام آمارکتس دارد که این مقدار از صفر در حساب‌های ECN شروع شده و بیش از ۳ پیپ در حساب‌های ثابت نیز برسد.
 اعتبار بالا
 متاسفانه تقریباً تمامی بروکرهایی که دارای مجوزهای قانونی بین المللی درجه یک هستند به دلایل تحریم از ارائه خدمات به ایرانیان امتناع می‌کنند. بنابراین بروکری مانند آمارکتس نیز دارای رگولاتوری درجه یک بین المللی از نهادهای نظارتی نیست و تنها چند مجوز فعالیت به عنوان شرکت کارگزاری و تسویه بین المللی که اعتبار چندانی ندارند را در اختیار دارد. با این حال این کارگزاری تا حالا شکایتی مبنی بر کلاهبرداری یا پولشویی ندارد و سال‌های بسیار زیادی از شروع فعالیت آن می‌گذرد.
 اهرم معاملاتی بروکر
 بروکر آمارکتس بر اساس میزان اکوئیتی هر حساب لوریج متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند با سرمایه صفر تا ۱۰۰۰ دلار از حداکثر اهرم ۱:۳۰۰۰ و با سرمایه بیش از ۵۰ هزار دلار از حداکثر لوریج ۱:۲۰۰ استفاده کنند. البته میزان لوریج بر روی جفت ارزهای BTC/USD و BTC/EUR به میزان ۱:۱۰۰ و در سایر ارزهای دیجیتال ۱:۱۰ در نظر گرفته شده است.
تنوع حساب‌های معاملاتی
 کاربران آمارکتس امکان افتتاح چهار نوع حساب مختلف را در این کارگزاری دارند. کاربران می‌توانند با حداقل ۱۰۰ دلار در حساب‌های استاندارد، ثابت و کریپتو و حداقل ۲۰۰ دلار در حساب‌های ECN ثبت نام کنند.
 راه‌های واریز و برداشت متنوع
 واریز و برداشت در بروکر آمارکتس به سه روش کلی امکان‌پذیر است. کاربران حرفه‌ای و با تجربه می‌توانند از طریق رمز ارزها و یا روش ریالی تاپ چنج جهت واریز و برداشت استفاده کنند. و چنانچه تجربه کمی در این بازار مالی دارید انتخاب روش واریز و برداشت ریالی مستقیم بسیار مناسب است.
 سرعت مناسب انجام معاملات
 آمارکتس یکی از سریع‌ترین بروکرهای در سرعت انجام معاملات به حساب می‌آید. به طور کلی میانگین سرعت انجام معاملات شاخص بازار بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلی ثانیه برآورد شده که این مقدار در بروکر آمارکتس به صورت میانگین بین ۳۵ تا ۵۰ میلی ثانیه است.
 تنوع نمادهای معاملاتی
 کاربران آمارکتس امکان خرید و فروش بیش از ۵۵۰ نماد معاملاتی را در این کارگزاری دارند. این تنوع شامل ۴۴ جفت ارز فارکس، ۷ فلز اساسی، ۱۱ کالا، ۱۶ شاخص مهم بازار فارکس، ۴۲۷ سهام شرکت‌های بزرگ دنیا، ۲۳۷ رمز ارز اصلی، اوراق قرضه آلمان و آمریکا و ۱۹ ابزار ETF است.
 پشتیبانی از زبان فارسی
 پشتیبانی از زبان فارسی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی استن که کارگزاری آمارکتس از آن برخوردار است. این ویژگی در تعداد بسیار کمی از بروکرهای خارجی وجود دارد که از این لحاظ آمارکتس را از بسیاری از بروکرهای حال حاضر متمایز می‌کند.
 نحوه ثبت نام در بروکر آمارکتس
 ورود به آمارکتس کاری بسیار ساده است که در ابتدا برای این کار باید وارد سایت آمارکتس شویم. پس از ورود به سایت آمارکتس بر روی دکمه ثبت نام کلیک می‌کنیم و در صفحه باز شده اطلاعات درخواست شده را پر می‌کنیم و گزینه افتتاح حساب را فشار می‌زنیم.
در این حالت یک حساب استاندارد برای شما افتتاح می‌شود و در ادامه اطلاعات لازم برای ورود به کابین شخصی برای کاربر به صورت ایمیل ارسال خواهد شد. بعد از تایید ایمیل به شماره تلفن وارد شده یک پیامک تایید ارسال می‌شود که با ثبت آن شماره تلفن کاربر نیز تأیید می‌شود. در ادامه نیز برای احراز هویت از کاربران درخواست ارسال عکس کارت ملی و یا پاسپورت صورت خواهد گرفت. در مرحله آخر نیز روش پرداخت را تعیین کرده و با دریافت تأییدیه ثبت نام شما به پایان خواهد رسید.
 سخن نهایی ثبت نام آمارکتس
 همانطور که در این نوشته گفته شد انتخاب بهترین بروکر فارکس نقش به سزایی در سودآوری معامله گران داشته و برای انجام این کار نیازمند بررسی برخی از فاکتورهای اساسی هستیم. بروکر آمارکتس یکی از شناخته شده‌ترین و پیشرفته‌ترین کارگزاری‌های حال حاضر به شمار می‌آید که ایرانیان امکان فعالیت در آن را دارند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه