اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305037988726140
در دسترس نیست

چند ترفند ساده ولی کاربردی

روش های ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال چیست؟

کد: 140305037988726140

، (اخبار رسمی): گستردگی و تنوع زیاد روش‌های کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال آن را به یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بازارهای مالی تبدیل کرده است. علاوه بر شیوه‌های رایج، بسیاری از افراد به دنبال آشنایی با روش های ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال و رسیدن به درآمد غیرفعال در این فضا هستند

روش های ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال چیست؟
روش های ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال چیست؟
روش های ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال چیست؟
روش های ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال چیست؟
روش های ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال چیست؟
روش های ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال چیست؟

قابلیت‌های متعدد بازار کریپتو به طرق مختلف این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند بدون نیاز به سرمایه اولیه و تنها با فعالیت‌های مختلف در این بازار به صورت غیرفعال درآمد کسب کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با چند روش متداول ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال آشنا کنیم.
روش های ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال چیست؟
در حال حاضر، برای کسب درآمد از ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال روش‌های متعددی معرفی شده است. شاید بتوان گفت برای کسانی که از دانش کافی برای تحلیل بازار و ترید ارزهای دیجیتال برخوردار هستند ولی سرمایه کافی برای این کار را ندارند، استفاده از پلتفرم‌های پراپ تریدینگ (Prop TradingFirms) بهترین گزینه باشد. این پلتفرم‌ها با دراختیار قراردادن سرمایه لازم برای ترید، شما را در سود معاملات شریک می‌کنند. در بخش بعدی مفصل به معرفی این شیوه خواهیم پرداخت:
معرفی پلتفرم‌های پراپ تریدینگ و سازوکار آنها
پراپ تریدینگ، مخفف عبارت «proprietary trading» به معنای معامله اختصاصی است و به یک استراتژی معاملاتی خاص اشاره دارد که در آن یک شرکت یا فرد سرمایه خود را برای معامله در بازارهای مالی مانند سهام، اوراق قرضه، کالاها، جفت ارزها و ارزهای دیجیتال، دراختیار تریدرهای حرفه‌ای قرار می‌دهد و در مقابل، بخشی از سود و زیان معاملات را با آنها شریک می‌شود.
معامله‌گران پراپ معمولاً اشخاصی بسیار ماهر و با تجربه هستند که به ابزارها، داده‌ها و فناوری پیشرفته معاملاتی تسلط کامل دارند. پلتفرم‌های فعال در این حوزه، امکان دسترسی کامل به پلتفرم‌های معاملاتی پیچیده، داده‌های بازار و ابزارهای مدیریت ریسک را برای معامله‌گران خود فراهم می‌کنند و در عین حال برنامه‌های آموزشی و راهنمایی گسترده‌ای را برای ارتقای سطح دانش و توسعه مهارت‌های معامله‌گران خود برگزار می‌کنند.
البته معامله برای پلتفرم‌های پراپ تریدینگ با ریسک قابل توجهی همراه است؛ زیرا معامله‌گران از سرمایه شرکت برای انجام معاملات استفاده می‌کنند، به همین جهت این شرکت‌ها سیاست‌های سختگیرانه‌ای در زمینه مدیریت ریسک به معامله‌گران خود تحمیل می‌کنند. رقابت بر سر منابع در این بسترها بسیار شدید است و علاوه بر آن، این شرکت‌ها تابع مقررات مالی مختلف و الزامات انطباق سختگیرانه‌ای فعالیت می‌کنند.
با این اوصاف، علیرغم اینکه پراپ تریدینگ از روش های ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال است که می‌تواند یک شغل پرسود برای معامله‌گران حرفه‌ای و با تجربه باشد، اما خطرات قابل توجهی نیز به همراه دارد. برای موفقیت در این شغل لازم است که درک عمیقی از بازارها، مهارت‌های مدیریت ریسک قوی و توانایی تصمیم‌گیری سریع و آگاهانه داشته باشید.
ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال از طریق بونوس صرافی‌ها
بسیاری از پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال برنامه‌های متنوعی برای کسب درآمد غیرفعال دارند و به مشتریان خود اجازه می‌دهند بدون نیاز به سرمایه اولیه به درآمد برسند. این اقدام صرافی‌ها عمدتاً با هدف جذب مشتری و گاهاً در مقابل واریز مقدار مشخصی ارز در پلتفرم صورت می‌گیرد. در ادامه به چند مورد از رایج‌ترین طرح‌های درآمد غیرفعال در صرافی‌های رمزارزی اشاره می‌کنیم:
جوایز ثبت‌نام: بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال هنگام ایجاد حساب کاربری جدید و یا دعوت از دیگران، به کاربران خود پاداش‌های ثبت نام یا پاداش ارجاع اهدا می‌کنند. درواقع، یکی از راه‌های ساده ترید ارز دیجیتال بدون سرمایه، دعوت از دوستان و سایر سرمایه‌گذاران برای ثبت نام و فعالیت در صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. این جوایز می‌توانند از مقادیر اندکی ارز دیجیتال رایگان تا پاداش‌های بزرگتر متغیر باشند. برای مثال صرافی ایرانی اوام‌پی فینکس تا 30 درصد کمیسیون در کارمزدهای حاصل از معاملات صورت گرفته با کد ارجاع را به کاربران ارائه می‌دهد.
جوایز حجم معاملات: برخی از صرافی‌ها بر اساس حجم معاملات مقداری پاداش یا تخفیف برای شما درنظر می‌گیرند.
پاداش استیکینگ: ممکن است صرافی‌ها به شما اجازه دهند با قرار دادن دارایی‌های دیجیتال خود در پلتفرم، سود کسب کنید. نرخ بهره در این روش در مقایسه با حساب‌های سپرده‌گذاری سنتی می‌تواند بسیار بالاتر باشد.
پاداش‌های وام‌دهی: پلتفرم‌هایی مانند سلسیوس، بلاک‌فای و نکسو به شما این امکان را می‌دهند که دارایی‌های دیجیتال خود را به متقاضیان وام قرض دهید و سود آن وام‌ها را به عنوان درآمد غیرفعال دریافت کنید.
جوایز معاملات مارجین: صرافی‌ها ممکن است برای کاربرانی که در معاملات مارجین پلتفرم آنها مشارکت دارند، پاداش یا تخفیف ارائه دهند.
برنامه‌های وفاداری: برخی از صرافی‌ها در قالب برنامه‌های وفاداری، به کاربران خود در ازای فعالیت‌های مختلف، مانند معامله، دعوت از دوستان یا هولد کردن توکن اصلی صرافی، پاداش می‌دهند.
رقابت‌ها و طرح‌های تبلیغاتی: صرافی‌ها ممکن است مسابقات دوره‌ای، اهدای جوایز و هدایای مختلف یا سایر طرح‌های تبلیغاتی را برای معرفی خدمات خود اجرا کنند و در ازای مشارکت در این طرح‌ها به کاربران، ارزهای دیجیتال یا جوایز نقدی اهدا کنند. درباره این نوع رقابت‌ها توصیه شده است که ترجیحاً فعالیت خود را در "مسابقات دمو" با ریسک پایین شروع کنید، تجربه خود را بسازید و سپس برای کسب جوایز پرسود به رقابت در کمپین‌های معاملاتی بپیوندید. شرکت در این مسابقات یک راهکار عالی برای تقویت مهارت‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال بدون نیاز به سرمایه اولیه زیاد است.
نکته مهمی که درباره جوایز و طرح‌های تشویقی صرافی‌های رمزارزی باید در نظر بگیرید این است که قبل از هر کاری به خوبی درباره آن تحقیق کنید، شرایط و ضوابط صرافی را بررسی کنید و از فرصت‌هایی استفاده نمایید که با اهداف سرمایه‌گذاری و ریسک‌پذیری شما همخوانی دارند. تنوع زیادی که اکنون در میان صرافی‌های مختلف وجود دارد می‌تواند در به حداکثر رساندن پتانسیل درآمد شما تاثیرگذار باشد.
علاوه بر روش های ترید بدون سرمایه ارزهای دیجیتال از طریق صرافی‌های رمزارزی، روش‌های دیگری نیز برای رسیدن به درآمد بدون نیاز به سرمایه اولیه وجود دارد. یکی از این روش‌ها، ساخت محتوای مرتبط با فضای رمزارزها است. شما می‌توانید با نوشتن مقالات، ساخت ویدیوها یا پست‌هایی در رسانه‌های اجتماعی درباره ارزهای دیجیتال از پلتفرم‌هایی مانند Publish0x، Steemit یا Uptrennd پاداش کسب کنید.
سازندگان محتوا می‌توانند از مهارت‌های خود در نوشتن، تولید ویدیو، طراحی گرافیک و موارد دیگر برای ایجاد مقالات آموزنده، ویدیوهای جذاب یا اینفوگرافیک‌های بصری جذاب در مورد موضوعات مرتبط با ارزهای رمزپایه استفاده کنند. وبلاگ نویسی در حوزه رمزارزها و دریافت تبلیغات مرتبط با آنها نیز از روش های ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.
یکی از جدید‌ترین روش های ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکز است. شما با فعالیت و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکز همانند میتریل (با نماد اختصاصی MITH) بدون نیاز به سرمایه اولیه، به درآمد غیرفعال برسید.
از سوی دیگر، وب‌سایت‌هایی مانند CoinWorker و Coinbucks در ازای مشارکت و انجام تسک‌های کوچکی مانند نظرسنجی، آزمایش برنامه‌ها یا تماشای ویدیوها مقادیر کمی از ارزهای دیجیتال را به کاربران پرداخت می‌کنند.
شرکت در ایردراپ (Airdrop) و کمپین‌های عرضه اولیه ارز دیجیتال موسوم به بانتی (Bounty) هم که از شناخته‌شده‌ترین روش های ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال هستند. بسیاری از پروژه‌های رمزارزی در مقابل انجام کارهای ساده‌ای مانند پیوستن به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی پروژه یا ارسال پست در مورد آنها توکن‌های رایگان را بین کاربران توزیع می‌کنند.
گروهی از کاربران نیز ترجیح می‌دهند با انجام بازی‌های مبتنی بر بلاکچین مانند اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)، بمب کریپتو (Bomb Crypto) و الین ورلدز (Alien Worlds) ارز دیجیتال به دست آورند. این گروه از بازی‌ها به شما امکان می‌دهند برای بازی و تکمیل ماموریت‌ها، پاداش‌هایی در قالب ارزهای دیجیتال دریافت کنید.
تامین نقدینگی در استخرهای مشارکت صرافی‌های غیرمتمرکز مثل یونی سوآپ نیز مانند استیک دارایی در صرافی‌های کریپتو به شما اجازه می‌دهد علاوه بر مشارکت در ارتقای امنیت شبکه‌های بلاکچین، پاداش کسب کنید.
کسب درآمد در بازار کریپتو بدون سرمایه اولیه
ماهیت دیجیتالی بازار کریپتو و گسترش پلتفرم‌های نوآورانه طیف وسیعی از استراتژی‌ها را در اختیار کاربران قرار داده است که به معامله‌گران اجازه می‌دهد با حداقل مقدار یا حتی بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه، شروع به کار کرده و پاداش کسب کنند. تلاش کردیم که در این مطلب شما را با رایج‌ترین روش های ترید بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال آشنا کنیم.
گفتیم که برخی از شرکت‌های بزرگ تحت عنوان پلتفرم‌های پراپ تریدینگ بعد از گزینش دقیق تریدرها، سرمایه مورد نیاز برای معامله را دراختیار آنها قرار می‌دهند. با این روش، تریدرهایی که سرمایه کافی برای ورود به بازار را ندارند می‌توانند با سرمایه شرکت ترید کنند و بدون سرمایه اولیه به درآمد برسند.
علاوه بر این، چندین روش مختلف دیگر برای کسب درآمد بدون سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال معرفی کردیم و گفتیم از رقابت‌های معاملاتی گرفته تا کسب ارز دیجیتال از طریق ایجاد محتوا، انجام تسک‌های ساده و تامین نقدینگی، همگی روش‌هایی برای ایجاد جریان‌های درآمد غیرفعالی هستند که امروز در بازار کریپتو طرفداران زیادی دارند.
فراموش نکنید که گرچه این روش‌ها پتانسیل درآمدزایی جذابی برای کاربران فضای کریپتو دارند، درک ریسک‌های موجود، انجام تحقیقات کافی، مدیریت ریسک و کسب دانش کافی همچنان از لازمه‌های موفقیت و کاهش جنبه‌های منفی احتمالی این استراتژی‌های معاملاتی هستند که باید با دقت رعایت شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]