اطلاعات تماس
  • 090135*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305077992623832
در دسترس نیست

عمل لیزیک، بهترین فرصت برای رهایی از عینک

جراحی لیزیک توسط بهترین جراح چشم در شیراز

کد: 140305077992623832

، بندرماهشهر , (اخبار رسمی): عمل لیزیک یکی از شناخته‌ شده‌ترین عمل‌های جراحی چشم است. این عمل می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای لنزهای طبی یا عینک باشد. انجام لیزیک چشم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. بنابراین ضرورت دارد که برای انجام عمل لیزیک چشم در شیراز، دقت لازم را برای انتخاب بهترین جراح چشم پزشک مجرب به ‌خرج دهید.

جراحی لیزیک توسط بهترین جراح چشم در شیراز
عمل لیزیک در شیراز

اگر از عینک و لنزهای طبی خسته شده‌اید، حتماً عمل لیزیک را تجربه کنید!

در این محتوا به بررسی نکات مهمی درباره عمل لیزیک در شیراز می‌پردازیم. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از عینک خسته شده‌اید و می‌خواهید روشی همیشگی برای برطرف کردن مشکلات بینایی خود پیدا کنید، خواندن این مقاله بهترین پیشنهاد برای شماست. با ما همراه باشید.   

چرا عمل لیزیک در شیراز عمل لیزیک در شیراز نوعی جراحی چشم است که در آن با استفاده از لیزر، مشکلات بینایی رفع می‌شود. این روزها یکی از جدیدترین تکنیک‌های جراحی چشم، عمل لیزیک است. در این جراحی برای ایجاد برش دقیق بر روی قرنیه چشم، از لیزر کمک گرفته می‌شود.

در چشم‌هایی که درگیر مشکلات بینایی نیستند؛ قرنیه وظیفه شکست نور و انتقال آن در پشت چشم و بر روی شبکیه را برعهده دارد. اما در آن دسته از چشم‌هایی که مشکلات آستیگماتیسم، دوربینی یا نزدیک بینی دارند، نور در محل درست متمرکز نمی‌شود و تاری دید رخ می‌دهد.

امروزه بیشتر افراد از نتایج جراحی لیزیک چشم شیراز رضایت دارند. البته عوارض جانبی نظیر خشکی چشم نیز در این جراحی شایع است. نتایج لیزیک به عیوب چشم و یکسری عوامل دیگر بستگی دارد. بهتر است بدانید که افراد درگیر نزدیک بینی خفیف، بالاترین شانس موفقیت را در این عمل دارا هستند.

عمل لیزیک چشم در شیراز چگونه انجام می‌شود؟ نخست پزشک متخصص یک جلسه معاینه را برای بررسی چشم‌ها با شما هماهنگ می‌کند. ایشان در این جلسه، ضخامت و اندازه قرنیه را مورد بررسی قرار می‌دهد. به طوری که مقدار دقیق بافتی که لازم است از چشم خارج شود را نیز تعیین می‌نماید.

عموما پزشکان برای ارزیابی دقیق از فناوری هدایت موج کمک می‌گیرند. اسکنر در این آزمایش، نمودار دقیقی را همانند توپوگرافی ارائه خواهد داد. هر قدر که اندازه‌گیری‌ها با دقت بالایی انجام شود، بهترین جراح لیزیک در شیراز می‌تواند عملکرد بهتری در برداشتن بافت قرنیه داشته باشد.

به طور معمول عمل لیزیک در 15 دقیقه یا کمتر انجام می‌شود. یک نوع قطره بی‌حس‌ کننده به داخل چشم‌ها ریخته می‌شود. سپس پزشک جراح از نوعی وسیله برای باز نگه داشتن پلک‌ها کمک می‌گیرد.

در مرحله بعد، پزشک با استفاده از لیزر فلپ یا یک نوع تیغ کوچک، روی چشم را جدا خواهد کرد. برای اینکه بتواند به قسمتی از قرنیه برای تغییر شکل، دسترسی پیدا کند.

پزشک جراح قسمت‌هایی از قرنیه را با کمک لیزر تغییر شکل می‌دهد. با هر پالس پرتو لیزر، مقدار کمی از بافت قرنیه جدا خواهد شد.‌ جراح بعد از تغییر شکل قرنیه، فلپ را به محل قبلی خود برمی‌گرداند. فلپ معمولا بدون نیاز به بخیه بهبود می‌یابد.

در حین انجام جراحی لیزیک، از شما خواسته می شود که روی یک نقطه از نور متمرکز شوید. به طوری که چشمان خود را کاملا ثابت نگه دارید. ممکن است که در طول عمل بویی را حس کنید. به گفته برخی افراد، این بو به بوی موی سوخته شباهت دارد.

عوارض احتمالی جراحی لیزیک چشم بهتر است در نظر داشته باشید که عمل لیزیک با یکسری عوارض احتمالی همراه است که معمولاً اکثر این موارد موقتی هستند و بعد از مدتبی به طور کامل برطرف می‌شوند. این عوارض شامل موارد زیر می‌شود:

  • حساسیت به نور
  • خشکی چشم‌ها
  • مه آلودگی دید و تاری دید
  • احساس خستگی در چشم‌ها
  • رخ دادن آستیگماتیسم
  • عدم بهبودی کامل
  • عیوب چشم‌ها
  • عفونت قرنیه
  • سختی مطالعه و رخ دادن مشکلات بینایی در هنگام رانندگی در شب
  • برگشت مقدار کمی از عیوب انکساری چشم‌ها

سوالات متداول

  1. هزینه عمل لیزیک در شیراز چقدر است؟

هزینه این عمل به نوع بیمه درمانی فرد و پزشک متخصص چشم بستگی دارد.

  1. آیا جراحی لیزیک چشم شیراز درد دارد؟

این عمل به دلیل سرپایی بودن و سرعت انجام بالای آن، هیچ گونه دردی در حین جراحی نخواهد داشت.

  1. آیا بعد از جراحی لیزیک دوباره چشم‌ها ضعیف می‌شوند؟

عمل لیزیک، بینایی را به صورت همیشگی ترمیم می‌کند. اما گاهی در مواقع بسیار نادری احتمال دارد که مجددا پس از چند سال، چشم‌ها ضعیف شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار تخصصی چشم پزشکی

تمامی اطلاعات و دانستنی‌های تخصصی در زمینه چشم پزشکی ارائه می‌شود.

اطلاعات تماس
  • 090135*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان