اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305107996821832
در دسترس نیست

ویژگی های دریل شارژی ضد آب 

مقایسه دریل شارژی ضد آب با دریل معمولی

کد: 140305107996821832

، (اخبار رسمی): در کنار سایر خصوصیات این دریل، مهم ترین ویژگی ای که دریل های ضد آب دارند، مربوط به نوع موتور، منبع تغذیه و ساختار و اجزای آن می شود که در ادامه به صورت کامل در خصوص هرکدام از این ویژگی ها توضیحاتی بیان شده است:

مقایسه دریل شارژی ضد آب با دریل معمولی
مقایسه دریل شارژی ضد آب با دریل معمولی

ویژگی های دریل شارژی ضد آب 

در کنار سایر خصوصیات این دریل، مهم ترین ویژگی ای که دریل های ضد آب دارند، مربوط به نوع موتور، منبع تغذیه و ساختار و اجزای آن می شود که در ادامه به صورت کامل در خصوص هرکدام از این ویژگی ها توضیحاتی بیان شده است:

ویژگی های موتور ضد آب

موتوری که برای ابزارهای ضد آب استفاده می شود از نوع الکتروموتور هستند. الکتروموتورها در واقع نیروی الکتریکی و جریان مستقیم (DC) و یا جریان متناوب (AC) را به نیروی دورانی تبدیل می کند، در نتیجه دیگر نیازی به زغال ندارد. یک دستگاه الکتروموتور دارای دو بخش ثابت (روتور) و متحرک (استاتور) می باشد. اما نکته ی مهمی که وجود دارد این است که تمامی الکتروموتورها ضد آب نمی باشند و برای ابزارآلات ضد آب باید به صورت اختصاصی طراحی و عایق بندی شوند تا به هیچ عنوان آب نتواند به داخل موتور نفوذ پیدا کند. 

منبع تغذیه دریل ضد آب

دریل های واتر پروف توجه داشته باشید که حتما باید از نوع شارژی باشند، زیرا با وجود کابل بر در هوای بارانی و یا درون استخر و سایر محیط های آبی احتمال اتصالی و خطر برق گرفتگی بسیار زیاد است و علاوه بر آن، در چنین محیط هایی احتمال وجود پریز برق بسیار پایین است. دریل های شارژی ضد آب امروزی دارای باتری های نسل جدید و از نوع کامپکت می باشد که نسبت به نمونه های قدیمی بسیار پر قدرت تر، با کیفیت تر هستند و طول عمر بالاتری نیز دارند. 

ساختار ارگونومیک و بدنه ی ضد آب

یکی دیگر از ویژگی های دریل های شارژی ضد آب طراحی بدنه آن ها می باشد این است که اول از همه سبک و کم حجم هستند تا در شرایط جوی آب و هوایی که در محیط های مرطوب وجود دارد، فشار زیادی به فرد وارد نشود. علاوه بر آن، به دلیل عایق بندی بدنه دریل بسیار مقاومت بالایی دارند و ضد ضربه می باشد. 

بهترین دریل های شارژی ضد آب

در بازار دریل های شارژی ضد آب بسیاری وجود دارند که متعلق به برند های مختلفی هستند و هرکدام ویژگی ها و امکانات خاص خود را دارند، اما در جدول زیر چند نمونه از بهترین و پرفروش ترین مدل های دریل شارژی ضدآب و ضد ضربه رونیکس و آروا که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند همراه با ویژگی هایشان ذکر شده اند:

بهترین دریل های شارژی ضدآب

  • دریل شارژی ۱۲ ولت رونیکس مدل ۸۶۱۳
  • دریل شارژی ۱۶ ولت رونیکس مدل ۸۶۱۵
  • دریل شارژی ۲۰ ولت رونیکس مدل ۸۶۲۰
  • دریل شارژی 12 ولت چکشی مدل 5802 آروا
  • دریل پیچ گوشتی شارژی چکشی ۱۸ ولت مدل ۵۸۴۳

جمع بندی نهایی

با خواندن این مقاله قطعا با تفاوت های دریل شارژی ضد آب و نمونه های ساده و عادی آشنا شدید و در کنار آن به اهمیت ابزارهای ضد آب و کاربرد آنها پی برده اید. در ادامه چند نمونه از بهترین مدل های دریل شارژی ضد آب معرفی شده است که شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر در وبسایت فروشگاه علمایی هرکدام از محصولات را مشاهده و بررسی نمایید و در صورت نیاز جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره تلفن 09917964587 و یا 05137291839 تماس حاصل فرمایید.

منبع: https://olamaee.com/waterproof-rechargeable-drill/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید