اطلاعات تماس
  • 021860***** - 091257*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305117997725773
در دسترس نیست

به روز رسانی دوربین سونی a7 iv

کد: 140305117997725773

، تهران , (اخبار رسمی): دوربین سونی a7 iv یکی از محبوب ترین مدل های ارائه شده توسط کمپانی سونی است در این مقاله به مسئله به روز رسانی این دوربین میپردازیم

به روز رسانی دوربین سونی a7 iv
به روز رسانی دوربین سونی a7 iv

دوربین های سونی جزء دوربین های بسیار پرطرفدار در میان عکاسان به شمار میروند. دوربین های ساخت برند سونی کارایی فوق العاده ای دارند. به روز رسانی این دوربین ها یک راهکار بسیار عالی در جهت بهبود عملکرد آن ها است.
 فرایند به روز رسانی باعث می شود که قابلیت های جدیدی به این دوربین ها اضافه شود. در این مطلب قصد داریم به بررسی مبحث به روز رسانی دوربین سونی a7 iv بپردازیم. هر چند وقت یکبار شرکت سونی برای این دوربین آپدیت هایی را منتشر میکند که استفاده از آن ها باعث می شود که به ورژن پیشرفته تری از خود تبدیل شود. اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول دارید کلیک کنید

چرا باید دوربین سونی a7 iv را به روز رسانی کنیم؟

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید دوربین سونی a7 iv را به روز رسانی کنیم؟ به روز رسانی این دوربین دارای مزایای بسیاری است که در ادامه آن ها را بیان میکنیم.
•    بهبود عملکرد دوربین
•    ارتقاء طیف رنگی
•    بهبود عملکرد اتوفوکوس
•    ارائه رابط کاربری ساده تر
•    ارتقاء سطح عملکرد دوربین در هنگام استفاده از Image Edge Mobile

روش به روز رسانی دوربین سونی a7 iv

در ابتدا باید نسخه نصب شده روی دوربین خود را مورد بررسی قرار دهید. در جهت بررسی نسخه نرم افزار می توانید وارد سایت دوربین های سونی شوید و با وارد کردن نام دوربین به اطلاعات آن دست پیدا کنید.
اکنون می توانید  اطلاعات موجود در این سایت را با نسخه نرم افزار دوربین خود مطابقت دهید. چنانچه این نسخه با نسخه نرم افزاری دوربین شما فرق داشت باید

نسخه جدید را دانلود نمایید تا بتوانید دوربین خود را به روز رسانی کنید.
 

مراحل به روز رسانی دوربین سونی a7 iv

پس از آنکه نسخه جدید را دانلود کردید در جهت به روز رسانی دوربین سونی a7 iv باید مراحلی که در ادامه بیان میکنیم را انجام دهید.
•    ابتدا دوربین را روشن کنید. پس از روشن کردن دوربین باید به بخش تنظیمات بروید. در بخش تنظیمات باید وارد USB Connection شوید و اقدام به گذاشتن آن روی حالت Mass Stronge نمایید.
•    اکنون دوربین را خاموش کنید و کارت حافظه را از داخل آن خارج نمایید. نکته حائز اهمیت این است که باید دوربین را به صورت خاموش به سیستم وصل کنید در غیر این صورت این احتمال وجود دارد که به دلیل نوسانات جریان، دستگاه خاموش شده و دیگر نتوانید آن را روشن کنید.

•    دوربین را به وسیله کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.

•    پس از آنکه دوربین را به کامپیوتر وصل کردید می توانید آن را روشن کنید. پس از روشن شدن روی صفحه دوربین عبارتی با عنوان آپدیت دوربین مشاهده می شود و تعدادی دستور العمل را به شما عرضه می کند.

•    با انجام این دستورالعمل ها به روز رسانی دوربین سونی a7 iv آغاز می گردد. ممکن است فرایند به روز رسانی دوربین شما حدود 10 الی 25 دقیقه زمان ببرد.

•    پس از اتمام کار روی صفحه دوربین پیامی به معنای پایان یافتن به روز رسانی ظاهر می شود. اکنون می توانید روی دکمه Finish کلیک کرده و کابل USB را جدا نمایید.

سخن آخر 
به روز رسانی دوربین سونی a7 iv مزایای بسیاری دارد و می تواند عملکرد آن را تا حد زیادی ارتقاء دهد. فرایند به روز رسانی  دوربین کار خیلی سخت و پیچیده ای نیست  اما اگر به درستی انجام نشود می تواند آسیب های بسیاری را به دستگاه شما وارد کند. به عنوان مثال اگر باتری دوربین شارژ نداشته باشد و در هنگام به روز رسانی خاموش شود برد دستگاه دچار آسیب دیدگی خواهد شد. بروز مشکلاتی از این قبیل می تواند هزینه های بسیاری را برای تعمیر دوربین روی دست شما بگذارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی دوربین سونی a7 iv می توانید با ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021860***** - 091257*****
[نمایش اطلاعات]