اطلاعات تماس
  • 086444*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305137998226176
در دسترس نیست

مهمترین دستاوردهای پودرسازان خلیج فارس در سال 1402

کد: 140305137998226176

، دلیجان , (اخبار رسمی): «پودرسازان خلیج فارس»، شرکت فعال در زمینه‌ی «تولید کننده انواع پودرهای میکرونیزه معدنی»، در سال 1402 توانسته است تا تولید خود را افزایش بدهد.

مهمترین دستاوردهای پودرسازان خلیج فارس در سال 1402
پودرسازان خلیج فارس

به گزارش روابط عمومی پودرسازان خلیج فارس ، این شرکت که در زمینه‌ی «تولید کننده انواع پودرهای میکرونیزه معدنی» فعال است توانسته در سال 1402 توانسته است تا تولید محصولات زیر را افزایش دهد:

  • پودر کربنات کلسیم

    پودرکربنات کلسیم  به عنوان یکی از مواد معدنی پرکاربرد در صنایع مختلف شناخته می‌شود. این ماده به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی خاصی که دارد، نقش مهمی در بهبود کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید دارد. این صنایع شامل صنعت پلاستیک، صنعت رنگ، صنعت داروسازی، صنعت غذایی ، صنعت ساختمانی ، صنعت آرایشی و بهداشتی و صنعت کشاورزی و دیگر صنایع است.

خریداران کربنات کلسیم معمولاً به دنبال محصولاتی باکیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. این خریداران شامل تولیدکنندگان بزرگ و کوچک، کارگاه‌ها و حتی بخش‌های تحقیق و توسعه در صنایع مختلف می‌شوند. ما در شرکت «پودرسازان خلیج فارس» تلاش می‌کنیم تا محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال با قیمتی رقابتی به شما خریداران و عمده فروشان عزیز ارائه کنیم تا بتوانید مشتریان خود را راضی نگهدارید.

  • کربنات کلسیم پوشش دار : 

فروش پودر کربنات کلسیم پوشش دار امروزه در بازار بسیار رایج شده است، چرا که کاربردها و استفاده‌های متنوعی در صنایع مختلف دارد. در واقع ویژگی‌ها، مشخصات و قیمت کربنات کلسیم کوتد موجب استفاده گسترده آن در صنایع مختلف شده است. برخی از مهم‌ترین خصوصیات و مشخصات کربنات کلسیم کوتد شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آب‌گریزی بالا
  • پوشش سطح ذرات کربنات کلسیم با یک لایه نازک از ماده پوشش‌دهنده همچون اسید استئاریک
  • ظاهر پودری و سفید
  • دارای فرمول شیمیایی CaCo3

محدوده دانه‌بندی ۱ تا ۱۰ میکرون

  • پودر تالک:  انواع تالک شامل تالک ورقه‌ای، تالک استاتیت، سنگ صابون و تالک ترمولیتی است. پودر تالک به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردش مانند نرمی، سفید بودن، و توانایی جذب رطوبت، در صنایع مختلفی به‌کار می‌رود. از این پودر به‌عنوان ماده ضد چسبندگی، ضد انعقاد، روان‌کننده و تقویت‌کننده در تولید محصولات آرایشی مانند کرم پودر، رژگونه، سایه چشم، و سایر محصولات مشابه استفاده می‌شود.

پودر تالک علاوه بر کاربردهای آرایشی، پودر تالک در صنایع دیگر مثل صنایع الکترونیک، صنایع آرایشی و داروسازی، رنگ‌سازی، کشاورزی، ریخته‌گری، صنعت پلاستیک،صنعت کاغذسازی
، صنعت رنگ و پوشش، صنعت نساجی، صنعت پلیمر، صنایع گریس‌سازی، صنایع فرش، صنایع شیشه‌سازی، صنایع آتش‌خاموش‌کن،  صنایع کاشی و سرامیک و نیز نقش‌های متنوعی ایفا می‌کند. 

آقای اصغری، مدیر عامل و بنیانگذار این شرکت در زمینه مهمترین موفقیت‌ها و دستاوردهای این شرکت در سال 97 گفت: افزایش تولید در زمینه محصولات تولید کننده انواع پودرهای میکرونیزه معدنی.   به گفته آقای اصغری، این شرکت در سال آینده قصد دارد تا با برنامه‌های آینده شرکت به اهدافی چون افزایش تولید و  افزایش تولیددست یابد . گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های پودرسازان خلیج فارس، می‌توانند به سایت آن به آدرس https://poodrkhalijfars.ir/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 086444*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید