اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305137998826160
در دسترس نیست

پد جاذب نفتی محافظ محیط زیست

پد جاذب نفتی، محافظ محیط زیست

کد: 140305137998826160

، (اخبار رسمی): سرعت پیشرفت سطح زندگی در دنیای امروزه بر کسی پوشیده نیست. پیشرفتی که دنیا را محل بهتری برای زندگی ما کرده است باعث اثرات مخرب زیست محیطی نیز شده است. یکی از این مشکلات زیست محیطی، آلودگی های پتروشیمی و نفتی است.شرکت نام آشنای راهبرد بین الملل سبز سورا در این راستا قدمی مهم برداشته است.

پد جاذب نفتی، محافظ محیط زیست
پد جاذب نفتی محصولی برای پاکسازی آلودگی های زیست محیطی ناشی از نفت و روغن

شرکت راهبرد بین الملل سبزسورا با به‌روزترین تکنولوژی این جاذب های نفتی را تولید و عرضه می‌نماید.جهت آشنایی بیشتر با محصولات ما و ثبت سفارش خود به سایت ما به آدرس greensoraintl.com سر بزنید.

سرعت پیشرفت سطح زندگی در دنیای امروزه بر کسی پوشیده نیست. پیشرفتی که دنیا را محل بهتری برای زندگی ما کرده است باعث اثرات مخرب زیست محیطی نیز شده است. یکی از این مشکلات زیست محیطی، آلودگی های پتروشیمی و نفتی است. شرکت نام آشنای راهبرد بین الملل سبز سورا با درک این دغدغه، در راستا کنترل و دفع هیدروکربن های مایع مانند سوخت، روغن موتور، آلودگی های نفتی شناور در آب و...محصولات متنوعی ازجمله گرانول ، بوم، بالشتک و پد جاذب نفتی ارائه کرده است.ترکیب اصلی و موثر در محصولات جاذب نفت، الیاف نازک و میکرونی است.

پد جاذب نفتی یکی از پرطرفدارترین محصولات جاذب می‌باشد. این پد ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و در محیط های صنعتی و پالایشگاهی بسیار کاربردی و حائز اهمیت هستند.  

عدم استفاده از پد جاذب نفتی و مشکلات زیست محیطی

عدم بکارگیری پد جاذب در  پاکسازی آلودگی های محیط زیستی ناشی از روغن و نفت منجبر به افزایش آلودگی های نفتی دریا ها می‌شود. این افزایش عواقب زیانباری از جمله آسیب به اکوسیستم آبی و مرگ حیوانات دریایی در پی خواهد داشت. به علاوه نفت با ورود به محیط آبی، به عنوان یک مواد آلیفاتیک هیدروکربنی، باعث ایحاد لایه های روغنی بر سطح آب شده که باعث مسدودیت تبادل گازی و اکسیژن برای آبزیان می‌شود. این آلودگی  موجب انتقال مواد شیمیایی مضری به آب شده که با مصرف آب و مواد غذایی آلوده، بیماری های متعدد مثل مسمومیت های حاد، آسیب سیستم عصبی و مشلات گوارشی، تنفسی و پوستی را  برای همه موجودات زنده ایجاد می‌کند.

تبخیر نفت سبب انتشار گاز های سمی می‌شود که در صورت  تماس مستقیم با  مواد مصرفی عوارض جبران ناپذیری را از خود به جا می‌گذارد. 

ذرات نفت قادر به نفوذ در خاک نیز هستند، جریان فیزیکی و شیمیایی خاک را تغییر داده و باعث جذب میکروب های بیماری زاد و مضر می‌شود.

مزایا استفاده از پد جاذب نفتی

این محصول در عین سبک بودن در جذب روغن عملکرد خارق العاده ای دارد. برای استفاده از پد جاذب کافی است آن را روی سطوح خشکی یا آبی که آغشته به روغن است پهن کنید تا حیرت زده شوید، زیرا تنها پس از چند دقیقه جذب عالی این پد را مشاهده می‌کنید.

پد های جاذب نفت و روغن، 8 تا 10 برابر وزن خودشان هیدروکربن ها را جذب کرده و علارغم این جذب زیاد، روی آب شناور باقی می‌مانند. پد ها ضد آب بوده و صرفا مواد نفتی و روغنی را به خود جذب می‌کنند. استفاده از پد های جاذب بسیار مقرون به صرفه است.

برای پد جاذب فرق ندارد که با نشتی کوچک یا آلودگی گسترده مواجه باشد به هر حال می‌تواند به کنترل و پاکسازی حجم نفت کمک کند. 

از دیگر ویژگی های این محصول می‌توان به تاثیر نذاشتن دما در کارکرد، غیر قابل نفوذ بودن در برابر کپک و جذب کننده درجه یک بودن، اشاره کرد.

سبزسورا یکی از بزرگترین عرضه‌کنندگان پد جاذب نفتی

شرکت سبزسورا با به‌روزترین تکنولوژی این جاذب ها را تولید و عرضه می‌نماید. جاذب های نفتی این شرکت نسبت به سایر جاذب های خارجی موجود در بازار ایران مزیت های بیشتری مانند، میزان جذب بیشتر هیدروکربن(تا 10 برابر وزن اولیه) و سرعت جذب بالاتر نسبت به نمونه خارجی موجود دارد.

 علاقه‌مندان می‌توانند جهت آشنایی بیشتر و ثبت سفارش خود به سایت ما به آدرس greensoraintl.com سر بزنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]