اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305137999026177
در دسترس نیست

محصول تازه شرکت تامین و ساخت اسکان رونمایی شد

ارائه ژئووال به بازار  خاک مسلح

کد: 140305137999026177

، (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت تامین و ساخت اسکان با نام بلوک بتنی ژئووال در شرکت تامین و ساخت اسکان رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه ژئووال به بازار  خاک مسلح
ارائه ژئووال به بازار  خاک مسلح

 احداث دیوار حائل خاک مسلح با بلوک ژئووال

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین و ساخت اسکان، 1399، شرکت تامین و ساخت اسکان میزبان رونمایی از ژئووال، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه خاک مسلح  ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر بلوک تخصصی خاک مسلح را ارائه کند تا این خدمت تازه پایدارسازی ترانشه های خاکی و شیب های خاکی و ساخت دیوارهای حائل پایدار را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، ژئووال دارای محاسنی است که اعم از مقاومت بالا، طراحی مدرن، نصب آسان و مدولار بودن بلوک ژئووال  است و می‌تواند باعث احداث دیوار حائل خاک مسلح شود.

اسکان مدیرعامل شرکت تامین و ساخت اسکان، تولید این محصول را نتیجه سال ها کار در این مجموعه دانست و گفت: روند تولید برای تولید این محصول از سال ها قبل آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 1402 اعلام و ادامه داد: ما با سال‌ها تجربه در زمینه تولید و فروش بلوک‌های بتنی، به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت شناخته می‌شویم.

تخصص ما در ارائه راهکارهای بهینه و محصولات با کیفیت، رضایت مشتریانمان را تضمین کرده است. ما با ارائه قیمت‌های منصفانه و رقابتی، به شما کمک می‌کنیم تا پروژه‌های خود را با هزینه‌های بهینه به اتمام برسانید.

 تیم فنی و مشاوره ما آماده است تا شما را در تمامی مراحل پروژه، از طراحی تا نصب و نگهداری، یاری کند.

 وب‌سایت: [www.geokwall.com]

تلفن: [02128421061]

با ما تماس بگیرید و از خدمات حرفه‌ای و محصولات با کیفیت مرکز فروش بلوک بتنی ژئووال بهره‌مند شوید. ما در کنار شما هستیم تا دیوارهایی پایدار، مقاوم و با کیفیت بسازید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان