کد: 140305168002225102
در دسترس نیست

چطور یک جاروبرقی ایرانی ارزان و با تخفیف خرید کنم؟

کد: 140305168002225102

، تهران , (اخبار رسمی): چگونه یک جاروبرقی با کیفیت ارزان ایرانی یا خارجی خریداری کنم؟ راهنمای خرید انواع جاروبرقی های روز با قیمت های تخفیفی و شرایط فروش ویژه

چطور یک جاروبرقی ایرانی ارزان و با تخفیف خرید کنم؟
چطور یک جاروبرقی ایرانی ارزان و با تخفیف خرید کنم؟

برای خرید جاروبرقی همیشه چندین و چند انتخاب وجود دارد. ایرانی یا خارجی؟ این یک سوال اساسی در خرید ارزان جاروبرقی است. اگر نیاز شما برای خرید با برندهای ایرانی برطرف میشود که اکثر مواقع این اتفاق می افتد بهتره همین انتخاب را داشته باشید زیرا هم قیمت مناسب تری دارند هم ضمانت و خدمات پس از فروش بهتری دارند. همچنین دارای تنوع کامل و در دسترس تر خواهند بود. اما چه جاروبرقی بخریم؟ ساده، سطلی، شارژی، رباتیک، تک موتوره، دو موتوره یا سه موتوره؟ این سوالی است که پاسخ آن در نیاز شما نهفته است. برای اینکه انتخاب مناسب تری داشته باشید میتوانید به فروشگاه های داخل شهر مراجعه خرید و از فروشندگان نمایندگی های هر برند مشورت بگیرید یا با مراجعه به سایت های اینترنتی و مشاهده نظرات و تحلیل های آن ها انتخاب صحیح داشته باشید.

بهترین برندهای جاروبرقی ایرانی کدام هستند؟
در کشور ما تعداد برندهای معتبر تولید کننده جاروبرقی زیاد است. از معروف ترین آن ها می توان به پارس خزر، پاکشوما، محصولات گروه صنعتی انتخاب با برندهای اسنوا و دوو، سپاهان جارو، پلار و سایا اشاره کرد. جاروبرقی های خانگی را تمامی برندهای ایرانی در مدل های مختلف و متنوع تولید میکنند ولی مدل های صنعتی تنها توسط برخی تولید کنندگان تولید میشود که سپاهان جارو یکی از آن ها است.

قیمت جاروبرقی ایرانی چقدر است؟
همانطور که همه ما میدانیم قیمت کالاها در کشور ما همیشه متغیر است و نمیتوان قیمت دقیق را به صورت دائمی عنوان کرد. اما بازه قیمتی جاروبرقی های ایرانی در چند دسته اقتصادی، نیمه اقتصادی و حتی گران قیمت قرار دارند. مسلما یکی از عوامل تاثیر گذار در این قیمت کیفیت است. در مورد مقایسه قیمت جاروبرقی خارجی با ایرانی هم میتوان گفت تفاوت زیادی وجود ندارد و شاید در محصولاتی که کیفیت برابری دارند قیمت هم بسیار نزدیک و رقابتی است. همچنین یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت گارانتی و خدمات پس از فروش است وقتی شما محصولی را با گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش ده ساله خرید می کنید قاعدتا قیمت بیشتری هم پرداخت خواهید کرد.

خرید با تخفیف و  ارزان جاروبرقی چگونه است؟
برای اینکه بتوان خرید به صرفه تری را تجربه کنیم، پس از آن که برند و مدل مورد نظر خود را انتخاب کردیم راه های مختلفی وجود دارد که بتوان همان جاروبرقی را با قیمت کمتر خرید. یکی از روش ها خرید در زمان حراجی است هر فروشگاه و برندی در زمان های خاصی از سال محصولات خود را در حراج با قیمت ارزانتر به فروش میرسانند. اما اگر ما نیاز فوری به خرید داریم این گزینه برای ما قابل استفاده نیست. یکی دیگر از روش های خرید ارزان استفاده از تخفیف در فروشگاه های آنلاین است. این فروشگاه های کدتخفیف های مختلفی را در تمام طول سال در اختیار مشتریان خود قرار میدهند. یکی دیگر از روش های خرید با تخفیف یافتن محصولات با کمترین قیمت در بازه 30 روز اخیر است. سایت دیجی فرصت با بررسی روزانه قیمت فروش محصولات بیشترین تخفیف را برای شما پیدا میکند. یکی از خدمات جدید این سایت ایجاد صفحه اختصاصی برای جاروبرقی است. در این صفحه شما میتوانید لیست تمام جاروبرقی های موجود را بر اساس میزان تخفیف واقعی در یک ماه گذشته را به ترتیب بیشترین درصد و بیشترین مبلغ تخفیف مشاهده کنید. این امکان به شما قابلیت خرید به صرفه تر و با قیمت مناسب تر را خواهد داد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی فرصت

دیجی فرصت با بررسی مداوم و پیوسته فروشگاه های آنلاین فرصت های خرید یا تخفیف های که توسط آن فروشگاه های در مواقع خاص در نظر گرفته می شود را به اطلاع کاربران خود می رساند. کاربران میتوانند برای اطلاع از تخفیف دیجی کالا، تخفیف دیجی استایل، تخفیف جین وست و فروشگاه اینترنی معتبر به دیجی فرصت سر بزند. یکی دیگر از خدمات ما یافتن افت قیمت های و یا به عبارتی تخفیفات مخفی کالاهای موجود است. سیستم ما قیمت تمام اجناس فروشگاه های را به صورت روزانه استخراج کرده و افت قیمت ها را به کاربران اطلاع رسانی میکند.

منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف