اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305168002314784
در دسترس نیست

جرثقیل دستی زنجیری

برند های تولید کننده جرثقیل دستی زنجیری

کد: 140305168002314784

، تهران , (اخبار رسمی): جرثقیل دستی زنجیری ابزاری کارگاهی در لیفتینگ بار می باشد که در ظرفیت های وزنی 1 الی 25 تن تولید می شود. جرثقیل دستی زنجیری اغلب دارای یک قلاب سقفی بوده و بصورت 2 کاره مورد استفاده قرار می گیرد. شناخته شده ترین برند تولید کننده جرثقیل دستی زنجیری برند ویتال VITAL ژاپن است.

برند های تولید کننده جرثقیل دستی زنجیری
جرثقیل دستی زنجیری

جرثقیل دستی یک ابزار کارگاهی برای لیفتینگ بار تا 25 تن بوده که با نیروی دست بر روی یک زنجیر آهنی در سایز 6 میلیمتر عمل می کند. جرثقیل دستی زنجیر بصورت اصلی ژاپنی با برند VITAL و بصورت طرح یافت می شود.

جرثقیل دستی یکی از ابزار های کارگاهی برای لیفتینگ بار می باشد که معمولا بصورت دو کاره یعنی تنها با قابلیت لیفتینگ بار در جهت عمودی تولید میشود. گاهی برخی تولید کنندگان جرثقیل دستی ابزار های اتصال بر روی ریل های سقفی مانند ترولی را نیز برای تبدیل جرثقیل دستی 2 کاره به 4 کاره عرضه می کنند. جرثقیل دستی در تناژ مختلفی از 1 الی 25 تن تولید و عرضه میشود اما ضریب تبدیل در تناژ بالا برای جرثقیل دستی بسیار اندک است بدین ترتیب که با حکت زنجیر دستی به میزان بسیار زیاد زنجیر بار به میزان بسیار اندکی تغییر مکان می دهد. جنرال بکسل وارد کننده جرثقیل دستی در تناژ مختلف بصورت اصلی و طرح و با تناژ مختلف می باشد.

از شناخته شده ترین برند های تولید کننده جرثقیل دستی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جرثقیل دستی ویتال VITAL ژاپن:  بدون تردید بزرگترین و شناخته شده ترین تولید کننده کلیه ادوات دستی لیفتینگ مانند جرثقیل دستی و پولیفت در دنیا می باشد. اغلب جرثقیل دستی ویتال تا تناژ 5 تن مورد استفاده قرار می گیرد هر چند که تا 20 تن نیز تولید می شود.
  • جرثقیل دستی الفانت ELEPHANT ژاپن: نیز یکی دیگر از تولید کنندگان بنام در دنیا محسوب می شود که در اشل کمتر نسبت به برند ویتال فعالیت می کند. طول عمر بسیار بالای اجزا از ویژگی های این جرثقیل دستی است. وزن بالای آن نیز از جنبه های منفی این برند محسوب می شود.
  • جرثقیل دستی هرینگتون HARRINGTON: در واقع زیر مجموعه برند کیتو ژاپن است که بعنوان نامی مجزا در تولید جرثقیل دستی و برقی با نام تجاری آمریکایی به تولید این ماشین آلات لیفتیگ می پردازد. لازم به ذکر است اغلب جرثقیل دستی هرینگتون مود در ایران طرح و ساخت چین هستند.

جرثقیل های دستی از هر برند و تولید هر کشوری که باشند دارای اجزای تقریبا یکسانی بوده و مکانیزم کاری یکسانی دارند. به جز بلوک جرثقیل دستی که بصورت پک شده نگهدارنده چرخدنده ها، شفت و بلبرینگ داخلی می باشد اجزای اصلی عبارتند از دنده های اسپراکت که یکی متصل به زنجیر بار و دنده با قطر بزرگتر متصل به زنجیر دستی است. زنجیر دستی و زنجیر بار از دو گرید کاملا متفاوت در جرثقیل دستی بکار گرفته میشوند. زنجیر بار معمولا از گرید G80 می باشد حال آنکه زنجیر دستی از نوع آهنی گالوانیزه می باشد چرا که بار خاصی بر روی آن قرار نمی گیرد. علاوه بر اجزای یاد شده جرثقیل دستی معمولا دارای 2 قلاب و یا یک قلاب بار و یک ترولی سقفی می باشد.

در اغلب موارد جرثقیل های دستی زنجیری در قسمت فوقانی دارای یک قلاب هوک هستند و اتصال آنها بصورت سقفی بر روی یک قلاب دیگر صورت می پذیرد. در صورتی که زیر ساخت های یک کارگاه بگونه ای باشد که دارای ریل های سقفی است کاربری جرثقیل دستی چهار کاره پیشنهاد می شود. در واقع با تعویض قلاب سقفی جرثقیل دستی با یک ترولی علاوه بر امکان لیفتینگ عمودی بار بلکه قابلیت جابجایی افقی در دو بعد دیگر بر روی یک صفحه نیز محیا می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجهیزات صنعتی نانو

اطلاعات عمومی، فنی و مهندسی تجهیزات صنعتی شامل انواع سیم بکسل ها، زنجیر صنعتی، بلبرینگ و رولبرینگ و کلیه ابزار آلات صنعتی. معرفی شرکت های خدماتی در زمینه های مختلف صنعتی و ساختمانی، خدمات تاسیسات ساختمان، برق ساختمان، نو سازی و بازسازی ساختمان. معرفی قطعات صنعتی و مشخصات مکانیکی قطعات مورد استفاده در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید