کد: 140305188004426200
در دسترس نیست

دیگه از شر موش ها برای همیشه راحت میشی

بهترین دستگاه دفع موش در ایران

کد: 140305188004426200

، آمل , (اخبار رسمی): شرکت زرین سیستم برای حل یکی از مشکلات بزرگ بسیاری از افراد که از حضور موش در اطراف خود عذاب می کشند، یکی از بهترین دستگاه های دفع موش را با ضمانت اصالت کالا و برگشت وجه عرضه می کند. این دستگاه بدون آلودگی محیط زیست و بدون کوچکترین آسیبی به افراد شما را برای همیشه از شر این حیوان موذی رها می کند.

بهترین دستگاه دفع موش در ایران
بهترین دستگاه دفع موش در ایران

بهترین روش نابودی همیشگی موش، دستگاه وینرتک ارائه شده در شرکت زرین سیستم

بهترین دستگاه دفع موش 

آیا از موش های موذی کلافه شده اید؟ روش های مختلفی را امتحان کردید و موفق نشده اید؟ بله رهایی از شر این موجود موذی سخت و طاقت فرسا است. این موجودات در همه جا حضور دارند، در خانه، باغ، مزرعه، کارخانه و بسیاری از مکان هایی که به شدت از لحاظ بهداشت موقعیت حساسی دارند. از طرفی راه های نابودی موش که با انواع سموم انجام می شود بسیار مضر و آسیب زننده است. استفاده از تله موش و چسب موش نیز دردسر ساز و بی فایده است. روش های مختلفی برای نابودی و دفع موش وجود دارد اما ما بهترین روش را به شما ارائه می دهیم.

بهترین روش نابودی موش

یکی از بهترین روش های نابودی موش که این روزها بسیار پرطرفدار است استفاده از دستگاه دفع موش است. انواع مختلف دستگاه در حال حاضر موجود است اما کارایی لازم را نداشته و موثر نیستند. دستگاهی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد یکی از بهترین دستگاه دفع موش در ایران است که توسط شرکت زرین سیستم با بهترین قیمت ارائه می شود. این دستگاه مزایای بسیار زیادی دارد از جمله:

  • زاویه پوشش :360 درجه
  • فضای قابل پوشش: تا 150 متر مربع
  • تاثیر گذاری بسیار بالا
  • بدون الودگی شیمیایی
  • اثرگذاری سریع و دائمی
  • دارای تائیدیه انستیتو پاستور

دستگاه دفع موش چگونه کار می کند؟

دستگاه دفع موش با ایجاد حجم صدای بالا با فرکانس های مختلف در بازه ی شنوایی جوندگان و موش موجب اختلال در سیستم شنوایی و عصبی آن ها می شود و در نتیجه موش و سایر جوندگان را از محیط مورد نظر دور می کند. دستگاه دفع موش با ارسال امواج فراصوت محیطی آزاردهنده برای جوندگان به وجود می آورد که باعث استرس و ناراحتی جانور میگردد و چنانچه بیش از 3 یا 4 روز در معرض امواج فراصوت دستگاه دفع موش قرار گیرند دچار مشکلات متعددی میشوند که متعاقبا حیوان ناچار به ترک محیط می شود.

دستگاه دفع موش وینرتک 

دستگاه دفع موش وینرتک دستگاهی با قابلیت بسیار بالا بدون دردسر و بسیار آسان شما را از شر حیوانات موذی خلاص می کند. می توانید قبل از ثبت سفارش با شرکت زرین سیستم تماس بگیرید و راهنمایی لازم را از کارشناسان این مجموعه دریافت کنید. شرکت زرین سیستم با ضمانت بازگشت وجه این کالا را به اقصی نقاط ایران ارسال می کند. به راحتی می توانید با جستجو دستگاه دفع موش وینرتک زرین سیستم این دستگاه فوق العاده را سفارش دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید