اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305208006116667
در دسترس نیست

6 تا از بهترین شرکت های تولید کننده کمپرسور باد در ایران

بهترین شرکت های تولید کننده کمپرسور باد در ایران【1403】

کد: 140305208006116667

، مشهد , (اخبار رسمی): کمپرسور باد توسط برندهای مختلف خارجی تولید می شود اما برندهای ایرانی هم پا به عرصه تولید کمپرسور باد گذاشته اند و این محصول را در انواع مختلف و کیفیت هم سطح با برندهای خارجی (حتی بهتر) تولید می کنند. از بهترین شرکت های تولید کننده کمپرسور باد در ایران می توان به «ایران کمپرسور» اشاره کرد.

بهترین شرکت های تولید کننده کمپرسور باد در ایران【1403】
انواع کمپرسور باد

از بهترین شرکت های تولید کننده کمپرسور (ایرانی و خارجی) می توان برندهای ایران کمپرسور، اکتیو، کنزاکس، شیلدر، توسن و آروا را نام برد.

کمپرسور باد یکی از تجهیزات بسیار پر کاربرد ابزارآلات بادی صنایع و مشاغل مختلف است. در بازار ایران کمپرسورهای بادی بسیاری از برندهای مختلف وجود دارد که هر یک از این محصولات با ویژگی های خاصی از یکدیگر شناخته می شوند. خوشبختانه در سال های اخیر تولیدکنندگان ایرانی هم وارد عرصه رقابت با برندهای خارجی شده اند. تولیدکننده کمپرسور باد ایرانی این محصول را با قیمت ارزان و خدمات پس از فروش با کیفیت به دست مشتری می رساند. اگر قصد خرید انواع کمپرسور بادی را دارید آن را از بهترین برندهای ایرانی تهیه کنید.

معرفی بهترین برند های تولید کننده کمپرسور باد در ایران

بهترین تولید کننده کمپرسور باد در ایران را در لیست زیر جستجو کنید: 

  • ایران کمپرسور
  • اکتیو
  • کنزاکس
  • شیلدر
  • توسن
  • آروا

1- برند ایران کمپرسور (بهترین تولید کننده ایرانی کمپرسور باد)

برند ایران کمپرسور یکی از بهترین و برترین تولید کنندگان ایرانی در زمینه تولید انواع پمپ باد است. این برند بیشتر از ده سال در این حوزه فعالیت دارد و با بهره گیری از تجربه خود و شناخت نیازهای بازار بهترین و کاربردی ترین پمپ های باد را تولید می کند. تمام محصولات این شرکت زیر نظر یک تیم متخصص و با سابقه و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند.‌ برند ایران کمپرسور تمام خدمات نصب و راه اندازی محصولات را توسط یک تیم فنی و متخصص ارائه می دهد. این برند محصولاتی مانند مخازن هوای فشرده، کمپرسور پیستونی، کمپرسور سایلنت، کمپرسور اویل فری، تسمه ای و ... را تولید و به سراسر کشور با قیمت مناسب توزیع می کند.‌

شماره تماس: 05138513422

آدرس: مشهد ، میدان ده دی ، خیابان جانبازان ، شرکت ایران کمپرسور

2- برند اکتیو 

برند اکتیو یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع ابزار آلات صنعتی مانند پمپ باد کوچک، کمپرسور بادی و ... است. این برند بیش از ده سال سابقه کاری در این حوزه دارد و محصولات بسیار با کیفیت و با دوامی را روانه بازار کرده است. تولیدکنندگان این برند با تکیه بر کارکنان متخصص و استفاده از فناوری های روز دنیا جدیدترین و بهترین ابزارآلات صنعتی را تولید می کنند.‌ تمام محصولات شرکت اکتیو مطابق با استانداردهای ملی و جهانی ساخته می شوند تا تمام نیازهای کاربران را با بالاترین سطح کیفیت تامین کنند. 

3- برند کنزاکس

برند کنزاکس یک برند معروف با سابقه بالا در تولید ابزارآلات صنعتی است که حدود ۲۰ سال در این حوزه سابقه دارد.‌ این تولیدی کمپرسور باد تمام ابزار آلات صنعتی و لوازم جانبی آنها را مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تولید کرده است.‌ این شرکت با پیروی از استانداردهای بین المللی و نیازهای کاربران ایرانی محصولات خود را طراحی و تولید می کند.‌ تمام محصولات این شرکت با پیشرفته ترین تجهیزات و با آخرین فناوری های روز دنیا ساخته می شوند.‌ 
برند کنزاکس از یک تیم متخصص و مجرب و مدیران با تجربه و با دانش تشکیل شده تا ابرار آلات صنعتی مورد نیاز صنعتگران را با کیفیت بالا تولید کنند. ابزار آلات ساخته شده توسط برند کنزاکس تنوع بسیار بالایی دارند و کاملا متناسب با نیاز کاربران ساخته شده اند. از دیگر ویژگی های محصولات این برند ارائه خدمات پس از فروش است. 

4- برند شیلدر

برند شیلدر یکی از معروف ترین تولید کنندگان کمپرسور باد است که محصولات آن در کشور ایران عرضه می شود.‌ این شرکت با هدف ارائه بهترین محصولات صنعتی و کسب رضایت مشتری محصولات با کیفیتی مطابق با آخرین استانداردهای جهانی تولید می کند.‌ 
شرکت شیلدر خدمات پس از فروش خود را توسط یک تیم فنی متخصص و با تجربه ارائه می دهد که همین سبب برتری این برند به سایر رقبا شده است. این برند برای بهبود محصولات خود از تجربیات و نیازهای کاربران استفاده کرده تا محصولات کاربردی و باکیفیتی تولید کند. شعار این برند حمایت از مصرف کننده است؛ از این رو خدمات سریع و باکیفیتی به مشتریان خود در ایران و سایر نقاط جهان ارائه می دهد.

5- برند توسن

برند توسن یکی از قدیمی ترین برندهای تولیدکننده کمپرسور باد است که حدود ۲۰ سال سابقه کاری در این حوزه دارد. این شرکت در تمام سال های حضور خود در این عرصه به دنبال تولید محصولات با کیفیت و کارآمد بوده و روز به روز برای بهتر شدن تلاش می کند. تمام محصولات شرکت توسن مطابق با استانداردهای جهانی تولید می شود؛ از این رو کیفیت مطلوب را دارند و بسیار با دوام و کاربردی هستند. در این شرکت گروهی از متخصصان و کارشناسان با تجربه و متخصص در این حوزه جمع شده اند تا جدیدترین و بهترین ابزارآلات صنعتی را مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا تولید کنند. 

6- برند آروا

برند آروا یکی از برندهای ایرانی تولیدکننده انواع ابزارآلات صنعتی مانند انواع فرز، ابزارهای جوشکاری، کمپرسور باد، ابزار دستی و ... است. این تولیدی کمپرسور باد با حمایت از تولید ملی و کارآفرینی و ارائه‌ محصولات با کیفیت به مشتریان از سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرده و امروزه به یکی از بزرگترین شرکت های ایرانی در این زمینه تبدیل شده است.‌ این برند با اینکه حضور کوتاهی در تولید ابزارآلات صنعتی دارد، ولی توانسته رضایت مشتریان را با ارائه محصولات با دوام و با کیفیت، ارائه خدمات پس از فروش و قیمت مناسب کسب کند.

جمع بندی

خوشبختانه امروزه در بازار ایران انواع ابزارآلات صنعتی مانند پمپ باد را می توان از بهترین برندهای ایرانی و خارجی تهیه کرد.‌ محصولات ایرانی امروزه کیفیت و تنوع بسیار بالایی دارند و دسترسی به خدمات پس از فروش آنها هم آسان تر از برندهای خارجی است. برند ایران کمپرسور از بهترین و برترین تولید کننده کمپرسور باد به حساب می آید. برای خرید انواع کمپرسور باد ایرانی و خارجی و بهره گیری از تمام خدمات آن به سایت ما مراجعه کنید.‌

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید