اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305208006321741
در دسترس نیست

راهنمای جامع خرید شمش طلا از سایت های اینترنتی

سایت های معتبر خرید طلا و بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید طلا

کد: 140305208006321741

، (اخبار رسمی): خرید شمش طلا به صورت آنلاین در سال های اخیر بسیار رایج شده است و آشنایی با فروشگاه های آنلاین معتبر فروش طلا و شمش طلا برای خریدارن الزامی میباشد. داشتن قدمت و مرکز تجاری از مهمترین آن میباشد. به معرفی مراکز معتبر فروش آنلاین و سایت های طلا میپردازیم.

سایت های معتبر خرید طلا و بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید طلا
خرید طلا از سایت های معتبر مانند زکوین و پارسیس

مهم ترین نکته ای که بایستی در خرید آنلاین شمش طلا بایستی مد نظر قرار داد داشتن اعتبار برند ، داشتن مرکز تجاری و مغازه جهت مراجعه حضوری و داشتن جواز میباشد. هر سایتی برای فروش طلا مناسب نیست.

مهم ترین نکته ای که بایستی در خرید آنلاین شمش طلا بایستی مد نظر قرار داد داشتن اعتبار برند ، داشتن مرکز تجاری و مغازه جهت مراجعه حضوری و داشتن جواز میباشد.

از سایت هایی که دارای جواز نبوده و محل کسب آنها به صورت اداری و مغازه و محل تجاری ندارند جدا خودداری نمائید.

سایت های معتبر خرید طلا و بهترین فروشگاه های اینترنتی و آنلاین خرید طلا همگی بایستی مانند فروشگاه هایی مانند زکوین و پارسیس دارای جواز صنفی بوده و همچنین محلی تجاری مانند مغازه در اختیار داشته باشند تا بتوان برای مراجعه حضوری به آنها مراجعه نمود.

سهولت در خرید یکی از مزایای خرید شمش طلا به صورت آنلاین میباشد که در کنار شفافیت در قیمت گذاری از مزایای خرید آنلاین میباشد.  

قیمت رقابتی حاصل فعالیت مراکز معتبر فروش آنلاین طلا میباشد که مزیتی برای مصرف کننده میباشد.

خرید طلا به صورت آنلاین تنها از فروشگاه هایی توصیه میشود که دارای مجوز رسمی از اتحادیه طلا و سکه داشته باشند و از سایت های بدون اعتبار و بدون جواز یا بدون مرکز تجاری و مغازه فعال خودداری نمائید.

زکوین با نام تجاری ZCOIN :

یکی از قدیمی ترین فعالان صنفی در حوزه طلا میباشد که دارای شهرت کسبی بوده و از اعتبار بالایی در بازار برخوردار میباشد.

معاملات و خرید شمش در زکوین با فاکتور معتبر اتحادیه و کارت گارانتی و گواهی اصالت شمش طلا صورت می‌پذیرد. زکوین از معتبرترین فروشگاه‌های تخصصی فروش شمش و طلای آب شده در ایران است.

خرید طلا به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com/bar-gold/ توسط کار گروه های تخصصی سرمایه گذاری سابقه چندین ساله دارد.

طلاسی :

طلاسی یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های خرید و فروش آنلاین طلا است .تنوع محصولات در سایت طلاسی بسیار بالا میباشد. سرمایه گذاران به راحتی با مبلغ دلخواه خود میتوانند از اوزان مختلف شمش طلا خریداری کنند. این وب‌سایت به دلیل داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از معتبرترین منابع برای خرید آنلاین طلا است. پشتیبانی ۲۴ ساعته و پاسخگویی سریع حتی در روزهای تعطیل از جمله اقدامات در راستای مشتری مداری در سایت خرید طلا طلاسی است.

دی جی زرگر:

دیجی زرگر یکی دیگر از وب‌سایت‌های معتبر در زمینه فروش طلا است که امکان خرید انواع جواهرات طلا و شمش طلا را دارد. این وب‌سایت نیز دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که امکان خرید امن را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند. از دیگر مزایای خرید از این سایت دریافت فاکتور معتبر، امکان عودت و تعویض کالا، ساخت سفارشی طلا، امکان خرید اقساطی طلا و تضمین اصالت کالا است.

ساعتچی :

این سایت خرید طلا دارای نماد اعتماد الکترونیکی، عضویت اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال و همچنین تاییدیه استاندارد ملی کشور است.موضوع قابل توجه در این وب سایت وجود محصولاتی از برندهای معتبر طلا در دنیا، مثل لویی ویتون، هرمز، نیمانی و امگا است.

طلای آزادی

گالری طلای آزادی با داشتن قیمت های بروز و آنلاین این امکات را به خریداران میدهد تا با خیالی اسوده خریدی دقیق داته باشند. انگشتر مردانه و زنانه، گردنبند، النگو و… در طرح‌های مختلف در گالری طلای آزادی وجود دارند و همنطور امکان دریافت مشاوره قبل از خرید نیز وجود دارد. گالری طلای آزادی امکان خرید حضوری در شهر تهران را نیز دارد.

پرسته

وبسایت پرسته از جمله پلتفرم های معروف در میان خریداران طلا است. در این وبسایت قیمت ها به صورت روزانه بروز میشود.این فروشگاه به‌صورت تخصصی درفروش جواهرات طلا و سکه فعالیت می‌کند. دفتر اصلی این وب‌سایت در شهر تهران قرار دارد و امکان خرید حضوری را نیز فراهم کرده است.این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین عضویت اتحادیه کسب و کارهای مجازی است.

ماوی گالری:

اولین شعبه این فروشگاه در سال ۱۳۹۸ تاسیس شده .در فروشگاه اینترنتی گالری طلای ماوی، امکان دسترسی به صورت همزمان به موجودی شعب مختلف آن وجود دارد. ارائه محصولاتی لوکس و خاص پسند که در عین ظرافت، از زیبایی و دوام بالایی نیز برخوردار هستند، از جمله ویژگی‌های مطرح محصولات گالری طلای ماوی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زکوین

سکه و شمش زکوین دارای جوار از اتحادیه طلا ، سکه و صرتف تهران و ارئه دهنده سکه های بانکی و شمش میباشد. سکه زکوین دارای سامانه تشخیص اصالت سکه میباشد. تمامی سکه و شمش های طلا در زکوین با فاکتور رسمی به فروش میرسد. صرافی زکوین امکان خرید و فروش شمش و سکه را با تمامی ابزارهای مالی مهیا نموده است. قیمت سکه های بانکی زکوین به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com قابل دسترس میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی