اطلاعات تماس
  • 051414***** - 051414*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305218006926049
در دسترس نیست

ردیابی گوشی مفقودی در عراق- ردیابی گوشی سرقتی یا گمشده در اربعین با کمک اپلیکیشن

بعد از گم شدن گوشی در عراق چیکار کنیم؟ | ردیابی گوشی سرقتی در اربعین

کد: 140305218006926049

، مشهد , (اخبار رسمی): در پیاده‌روی اربعین به دلیل شلوغی زیاد امکان گم شدن یا سرقت گوشی بسیار زیاد است. اگر شما هم گوشی موبایل‌تان را در سفر اربعین یا در عراق، گم کرده‌اید کافیست نسبت به ثبت گوشی مفقودی در سامانه همیاب۲۴ اقدام کنید. در این مطلب نحوه ثبت گوشی مفقودی یا سرقتی برای زائرین اربعین را به طور کامل بیان می‌کنیم.

بعد از گم شدن گوشی در عراق چیکار کنیم؟ | ردیابی گوشی سرقتی در اربعین
سامانه ردیابی گوشی های سرقتی یا مفقودی

جهت ردیابی گوشی دزدیده شده در اربعین، وارد سایت همیاب24 شوید. این سامانه علاوه بر ردیابی گوشی، از خرید و فروش آن نیز جلوگیری کرده و کالای سرقتی شما را در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور جستجو می‌کند.

در پیاده‌روی اربعین به دلیل ازدحام و شلوغی زیاد امکان گم شدن یا سرقت گوشی بسیار زیاد است. اگر شما هم گوشی موبایل‌تان را در سفر اربعین به کشور عراق، گم کرده‌اید کافیست نسبت به ثبت گوشی مفقودی در سامانه همیاب۲۴ اقدام نمایید. در این مطلب نحوه ثبت گوشی مفقودی یا سرقتی برای زائرین اربعین را به طور کامل بیان می‌کنیم.

ردیابی گوشی مفقودی در عراق

اگر گوشی خود را در اربعین گم کردید یا آن را دزدیدند فقط کافی است وارد سامانه همیاب24 شوید و از قسمت اعلام سرقت و ردیابی اطلاعات گوشی خود را وارد نمایید.

از طریق لینک زیر می‌توانید گوشی سرقتی خود را ردیابی کنید.

زائر گرامی قبل از خواندن متن به این نکته دقت داشته باشید که در طول سفر حتما حواس‌تان به وسایل شخصی مانند گوشی و پاسپورت خود باشد. توجه داشته باشید که به دلیل ازدحام جمعیت ممکن است گوشی و سایل خود را گم کنید پس بهتر است مقاله (در صورت گم‌شدن مدارک شناسایی در اربعین 1402 چه کنیم؟) را مطالعه نمایید تا با مشکل رو به رو نشوید همچنین قبل حرکت اپ ضد سرقت همیاب24 را دانلود و نصب کنید تا از مشکلات احتمالی در امان باشید. این برنامه امکانات مفیدی برای جلوگیری از سرقت، مفقود شدن، سلامت گوشی و … دارد.

ردیابی گوشی سرقتی یا گمشده در اربعین با کمک اپلیکیشن

برای ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی اپلیکیشن همیاب24 را از طریق این لینک دانلود و نصب کنید.

بعد از دانلود برنامه همیاب24، وارد اپلیکیشن شوید.

از قسمت پایین صفحه گزینه “ردیابی و اعلام سرقت” را انتخاب نمایید.

اکنون شما وارد صفحه اعلام سرقت و ردیابی کالای دیجیتال می‌شوید. در صفحه باز شده مشخصات کامل گوشی سرقتی یا مفقودی را وارد نمایید.

اگر گوشی شما در پیاده‌روی اربعین گم شده است حتما در قسمت توضیحات این موضوع را ذکر کنید.

بعد از کامل کردن مشخصات گوشی، اگر گوشی شما در عراق گم شده است حتما گزینه “جستجو در بین کالاهای پیدا شده و اطلاع رسانی” را انتخاب کنید.

زائر گرامی پس از اعلام سرقت، سامانه همیاب ۲۴ علاوه بر ردیابی گوشی مفقودی یا سرقتی، از خرید و فروش آن نیز جلوگیری کرده و همین‌طور کالای سرقتی شما را در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور جستجو کرده و به شما اطلاع می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب ۲۴

همیاب 24 سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی گوشی، تبلت و لپ‌تاپ سرقتی/ مفقودی در کشور می‌باشد. این سامانه با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و با همکاری اپراتورهای مخابراتی، اصناف و کلانتری‌ها، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی، بستری مناسب فراهم کرده است. سامانه همیاب 24 با ارایه قابلیت "استعلام رجیستری گوشی" و "استعلام سرقتی گوشی تبلت و لپ‌تاپ" گامی موثر در راستای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه خرید و فروش دستگاه‌های دیجیتال برداشته است.

اطلاعات تماس
  • 051414***** - 051414*****
[نمایش اطلاعات]