اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305228007426160
در دسترس نیست

نگرانی ها برای نشت نفت به پایان رسید

کد: 140305228007426160

، (اخبار رسمی): سواحل زیبا را در نظر بگیرید که با نشت نفت آلوده و غیر قابل تحمل شده اند. ماهی ها میمیرند و پرندگان به خاطر روغن هایی که به بال هایشان چسبیده قادر به پرواز نیستند. حال ما می‌خواهیم به این مشکلات پایان دهیم. اما چطور می‌شود باعث کاهش آلودگی ها شد؟ در ادامه با ما همراه شوید.

نگرانی ها برای نشت نفت به پایان رسید
آلودگی نفتی و نابودی اکوسیستم ها

با استفاده از جاذب های نفتی تا حد زیادی آلودگی ها را مهار کنید.

نشت نفت و روغن در صنایع گوناگون خصوصا صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به معظلی بزرگ تبدیل شده است. عدم جلوگیری از این نشت باعث ایجاد آلودگی های گسترده در سطح دریاها و نابودی محیط دریا و اکوسیستم وابسته به آن می‌گردد. 

شرکت سبزسورا با دغدغه حفظ محیط زیست شروع به تولید و عرضه انواع جاذب های نفتی نمود. جاذب های نفتی با خاصیت آبگریزی خود و جذب بالای آلودگی های نفتی از انتشار لکه ها و بقیه موارد جلوگیری می‌کند.

به نقل از شرکت سبزسورا: "ما در سبزسورا متعهد به ارائه راهکارهای نوین برای حفاظت از محیط زیست هستیم. جاذب‌های نفتی ما گامی مهم در این مسیر بوده و به صنایع مختلف کمک می‌کند تا مسئولیت اجتماعی خود را در قبال محیط زیست به نحو احسن انجام دهند."

انواع جاذب های نفتی شرکت سبز سورا

جاذب های نفتی انواع گوناگونی دارند و هر کدام کاربرد خاص خود را دارند.

  • پد های جاذب نفتی: این پد ها از الیاف ساختاریافته تشکیل شده و مناسب برای جذب نشت های نفت و روغن می‌باشند.وزن کم و سهلولت استفاده، در صنایع مختلف کاربرد دارند
  • بوم‌های جاذب نفتی: بوم‌های جاذب، استوانه‌های طویلی هستند که از مواد جاذب پر شده‌اند. این بوم‌ها بر روی سطح آب شناور شده و از گسترش لکه‌های نفتی جلوگیری می‌کنند. بوم‌ها در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند تا بتوان از آن‌ها برای مقابله با نشت‌های نفتی با ابعاد مختلف استفاده کرد.
  • گرانول‌های جاذب نفتی: گرانول‌ها ذرات کوچکی هستند که از مواد جاذب مانند پلی‌پروپیلن، خاک رس ساخته شده‌اند. این گرانول‌ها جذب بالایی داشته و برای پاکسازی نشت‌های بزرگ نفت بر روی زمین و آب مناسب هستند. همچنین می‌توان از آن‌ها برای تمیز کردن سطوح آلوده به نفت استفاده کرد.

جاذب‌های نفتی نقش بسیار مهمی در مقابله با نشت نفت و حفاظت از محیط زیست ایفا می‌کنند. با انتخاب نوع مناسب جاذب و استفاده صحیح از آن، می‌توان به سرعت و به طور موثر نشت نفت را پاکسازی کرد و از گسترش آلودگی جلوگیری نمود.برای مطالعه مطالب دیگر در این حوزه کلیک کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]