اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305278012126219
در دسترس نیست

بررسی خدمات نظافت منزل

بررسی خدمات نظافت منزل

کد: 140305278012126219

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شاغل هستید و یا به هر دلیلی وقت نمی‌کنید که کارهای خانه را انجام دهید، استفاده از خدمات امور نظافت منزل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. خدمتکار را می‌توانید بر حسب شرایط خود به صورت ساعتی یا دائمی استخدام کنید.در این مقاله به بررسی مزیت های نیروی کمکی نظافت منزل می پردازیم.

بررسی خدمات نظافت منزل
امور نظافت منزل

برای استخدام نظافتچی میتوانید با سفیران آرامش امروز تماس بگیرید. در این مرکز علاوه بر ارائه خدمات پرستاری کودک، پرستاری سالمند و بیمار، خدمات امور نظافت منزل با نیروی نظافتچی خانم و آقا ارائه می‌شود.

استفاده از خدمات امور نظافت منزل به شما کمک می‌کند که همیشه خانه‌ای تمیز و مرتب داشته باشید بدون آنکه خودتان را درگیر نظافت خانه کنید. با استخدام یک نظافت چی آماده به کار دائمی می‌توانید با خیال راحت‌تر به سرکار بروید و بعد از رسیدن به خانه، غذای شما آماده است. نظافت چی در خانه شما کارهایی مثل آشپزی، خانه تکانی، جارو کشیدن، شست و شو، اتوکشیدن لباس‌ها و هر کار ضروری دیگر را انجام می‌دهد و حتی اگر فرزند کوچک دارید، می‌توانید با او توافق کنید که در ازای دریافت حقوق بیشتر، مراقب فرزند شما هم باشد. برای دریافت خدمات امور نظافت منزل، در ادامه این مطلب همراه باشید.

خدمات امور نظافت منزل چیست؟

کارهای خانه تمام شدنی نیستند و هر چقدر که یک نفر بخواهد کار کند، بازهم ممکن است فرصت رسیدگی به خیلی از کارها را نداشته باشد. این شرایط در صورتی که همه اعضای خانواده شاغل باشند، سخت‌تر هم می‌شود یا در خانه‌ای که بچه کوچک داشته باشند، رسیدگی به تمام امور خانه خیلی سخت می‌شود. در این شرایط، استخدام یک نظافت چی بسیار کمک کننده خواهد بود. خدمتکار یا نظافت چی، تمام کارهای خانه مثل آشپزی، نظافت، شست‌وشو و حتی خانه تکانی را هم انجام می‌دهد.

شما هم اگر شاغل هستید و یا به هر دلیلی وقت نمی‌کنید که کارهای خانه را انجام دهید، استفاده از خدمات امور نظافت منزل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. خدمتکار را می‌توانید بر حسب شرایط خود به صورت ساعتی یا دائمی استخدام کنید. در صورت استخدام ساعتی، خدمتکار در هفته چند روز و برای چند ساعت به منزل شما می‌آید و به کارها رسیدگی می‌کند اما در صورت استخدام دائمی، خدمتکار هر روز سر ساعت تعیین شده در محل کار خود حضور می‌یابد و معمولا تا عصر ساعت کاری دارد.

عوامل موثر بر قیمت خدمات امور نظافت منزل

برای استخدام خدمتکار جهت امور نظافت منزل باید در ابتدا با او درباره میزان دریافتی توافق کنید. دستمزد مستخدم خانه رقم ثابتی نیست زیرا عوامل مختلفی موثر هستند از جمله آنکه:

متراژ خانه شما بر قیمت خدمات امور نظافت منزل موثر است. اگر خانه بزرگ و ویلایی دارید یا خانه شما راه پله و راهروهای زیادی دارد، هزینه نظافت و رسیدگی به امور منزل شما بیشتر خواهد بود. کارهای نظافتی داخل منزل شما نیز شامل شستن ظروف، اتو کردن لباس‌ها، جارو کردن، گردگیری وسایل و … است. اگر هم می‌خواهید کارهای خانه‌تان سریع‌تر و در چند روز انجام شوند، نیاز است که جند نفر همزمان کار نظافت خانه تان را انجام دهند که با اضافه شدن تعداد نیروهای خدماتی، هزینه کل نظافت منزل بیشتر خواهد شد.

مورد بعدی که تعیین کننده دستمزد مستخدم خانه است، استخدام ساعتی یا دائمی اوست. در صورت استخدام ساعتی، باید هزینه مصوب را برای تعداد ساعات مدنظرتان پرداخت کنید اما اگر می‌خواهید یک مستخدم همیشگی در خانه‌تان داشته باشید، دستمزد او بر اساس وظایف روزانه‌ای که دارد، مشخص می‌شود. در این مورد، می‌توان برای میزان دستمزد پرداختی توافق کرد.

برای استخدام دائمی مستخدم، نیروی خانم مناسب شماست تا کارهای گردگیری، تمیزکاری و آشپزی منزل به صورت روزانه انجام شوند اما اگر برای مواقع خاص مثل خانه تکانی می‌خواهید از خدمات امور نظافت منزل استفاده کنید، می‌توانید از یک نظافت چی آقا هم کمک بگیرید. نظافت چی آقا می‌تواند کارهایی مثل تمیز کردن راهروها، پارکینگ‌ها، شست و شوی فرش، تمیز کردن کف و دیوارهای خانه را انجام دهد. جنسیت مستخدم بر تعرفه خدمات موثر است و معمولا نیروی خانم، دستمزد بیشتری دریافت می‌کند.

برای استخدام نظافت چی خانه باید ساعت کاری او را مشخص کنید و متناسب با ساعات کاری، دستمزد را تعیین کنید در صورتی هم که نیاز به اضافه کاری باشد یا کارهای غیر از نظافت منزل مثل نگهداری از سالمند و کودک را به او بسپارید، نیاز به افزایش دستمزد می‌باشد.

می‌توانید برای کسب اطلاعات راجع به هزینه خدمات امور نظافت منزل و هماهنگی برای اعزام یک مستخدم یا نظافت چی به منزل خود، هم اکنون با سفیران آرامش امروز تماس بگیرید. کارشناسان در بخش پشتیبانی، سریعا پاسخگوی شما هستند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه سفیر پرستاری

موسسه سفیران آرامش با تکیه بر یک دهه سابقه درخشان با شماره ثبت ۶۰۱۳۲۹ در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار نموده است. تیم سفیران آرامش با کادری مجرب و آموزش دیده آماده ارائه خدمات در تمامی زمینه های پرستاری می باشد. ما همواره با کسب آگاهی از آخرین روش های پرستاری برای سالمندان، کودکان و بیماران تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین مشاوره ها و خدمات را با افتخار به شما عزیزان ارائه دهیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه