اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305318016419078
در دسترس نیست

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ در ایران/اولین شرکت طراحی سایت ایران کجاست

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ در ایران/اولین شرکت طراحی سایت ایران کجاست

کد: 140305318016419078

، (اخبار رسمی): شرکت طراحی سایت ایران سایت اولین و تخصصی‌ترین شرکتی است که حدود به سه دهه پیش کار خود را آغاز کرد و از همان ابتدا، تلاش می‌کرد کسب‌وکارها را در مسیر رشد و ترقی قرار دهد و آنها را به صورت هوشمندانه وارد دنیای اینترنت کند.

تاریخچه دیجیتال مارکتینگ در ایران/اولین شرکت طراحی سایت ایران کجاست
تاریخچه دیجیتال مارکتینگ در ایران/اولین شرکت طراحی سایت ایران کجاست
تاریخچه دیجیتال مارکتینگ در ایران/اولین شرکت طراحی سایت ایران کجاست
تاریخچه دیجیتال مارکتینگ در ایران/اولین شرکت طراحی سایت ایران کجاست
تاریخچه دیجیتال مارکتینگ در ایران/اولین شرکت طراحی سایت ایران کجاست
تاریخچه دیجیتال مارکتینگ در ایران/اولین شرکت طراحی سایت ایران کجاست

شرکت طراحی سایت ایران سایت اولین و تخصصی‌ترین شرکتی است که حدود به سه دهه پیش کار خود را آغاز کرد و از همان ابتدا، تلاش می‌کرد کسب‌وکارها را در مسیر رشد و ترقی قرار دهد و آنها را به صورت هوشمندانه وارد دنیای اینترنت کند. بهتر است بدانید پس از آنکه آمازون در سال 1991 کار خود را با فروش چندین کتاب در بستر اینترنت آغاز کرد، به زودی دنیا متوجه شد که قرار است تغییرات زیادی در مدل خریدوفروش ایران به وجود بیاید. سئو سایت یکی از مهمترین اقداماتی است که تمامی کسب‌وکارهایی که به دنبال پیشرفت هستند، به آن نیاز دارند و این شرکت در بالاترین کیفیت آن را ارائه می‌دهد. دیجیتال مارکتینگ نیز خدمات دیگری است که توسط این شرکت ارائه می‌شود و می‌تواند موفقیت کسب‌وکارها را تضمین کند و آنها را در مسیری قرار دهد که به رشد برسند.
شروع کار از سال 1379 
شرکت طراحی سایت ایران سایت کار خود را از سال 1379 آغاز کرد. این شرکت، در ابتدای کار خود، به کسب‌وکارهای زیادی مشاوره می‌داد که چرا باید وارد فضای اینترنت شوند. در آن زمان، بسیاری از شرکت‌ها بر این باور بودند که اینترنت فضای مناسبی برای رشد نیست و امکان ندارد که بتوان در این مسیر رشد کرد. اما تمامی شرکت‌هایی که در آن دوره‌، مشاوره‌های ایران سایت را جدی گرفتند و شرکت خود را در فضای اینترنت راه‌اندازی کردند، امروزه، به اعتبار بسیار زیادی رسیده‌اند و توانسته‌اند جایگاه بسیار رفیعی را برای برند خود بدست بیاورند و همین امر آنها را به درآمدهای زیادی رسانده است.
حضور کارشناسان متخصص و با تجربه 
شرکت طراحی ایران است از حضور کارشناسان و متخصصان با تجربه بهره می‌برد. تمامی کسانی که در این شرکت حضور دارند و در دپارتمان‌های مختلف خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهند، در زمینه کاری خود تخصص دارند و کار را به صورت اصولی پیش می‌برند. این مسئله باعث شده است که تمامی مشتریان از زمانی که وارد این فضا می‌شوند تا زمانی که آن را ترک کنند، از روش اجرای کار رضایت داشته باشند و به این مسئله اطمینان داشته باشند که همه چیز به صورت اصولی و درست پیش می‌رود و آنها می‌توانند به زودی شاهد موفقیت‌های زیادی باشند.
مشاوره تخصصی سئو 
سئو سایت یکی از مهمترین خدماتی است که تمامی سایت‌ها و برندها برای دیده شدن در فضای اینترنت به ان نیاز دارند. با توجه به این موضوع که این روزها، رقابت در فضای اینترنت بسیار زیاد است و دیگر نمی‌توان مانند گذشته سریعا در این فضا به رشد رسید، اجرای تخصصی سئو سایت از جمله اموری است که باید وسواس زیادی را درباره آن به خرج دارد. ایران سایت به عنوان اولین شرکت طراحی سایت در ایران خدمات سئو را به صورت تخصصی ارائه می‌دهد و به کسب‌وکارها کمک می‌کند سایت خود را در دنیای اینترنت رشد دهند و به آنچه که مد نظرشان است، برسند.
اجرای کمپین‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ از جمله گوگل ادز
اگر بخواهید کمپین هدفمندی را در فضای اینترنت اجرا کنید و به موفقیتی که مد نظرتان است، برسید، باید به اصول دیجیتال مارکتینگ تسلط کامل داشته باشید تا بتوانید کارها را به درستی پیش ببرید. گوگل آنالیتیکس یکی از مهمترین ابزارهایی است که در این حوزه کاربرد دارد و می‌تواند به رشد کمپین‌ها کمک کند. اجرای درست و اصولی گوگل ادوردز نیز یکی دیگر از خدماتی است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ قرار دارد و می‌تواند سایت را در مسیر رشد قرار دهد. تمامی این امور در ایران سایت در بالاترین حد کیفیت اجرا می‌شوند.
تحلیل داده‌ها و تدوین استراتژی‌های هوشمندانه 
تحلیل داده‌ها یکی از مهمترین اقداماتی است که در این شرکت انجام می‌شود. هیچ کمپینی در ایران سایت وجود ندارد که بدون تحلیل داده پی‌ریزی شود و همین امر باعث شده است که این شرکت عملکرد بسیار قوی داشته باشد.
مشتریان مهمترین سرمایه‌ ایران سایت 
مشتریانی که در شرکت طراحی سایت ایران سایت حضور دارند، بزرگترین سرمایه این شرکت هستند. ایران سایت آنها را قلب تپبنده کسب‌وکار خود می‌داند و همین امر باعث شده است که قدم‌های بزرگی را برای پاسخگویی به نیازهای آنها در نظر بگیرد. اصول و قوانین این شرکت، همگی بر اساس رفاه حال مشتریان طراحی شده‌اند. بنابراین، این مرکز ابتدا به نیازهای شما توجه دارد و به این مسئله دقت می‌کند که شما چه چیزی را می‌خواهید. پس از آن، کار را آغاز می‌کند و در تمامی طول مسیر، در تلاش است رضایت شما را حفظ کند.
در ایران سایت، رشد اتفاقی نیست!
ایران سایت تنها یک شرکت طراحی سایت نیست. بلکه مرکزی است که لایف استایل زندگی اینترنتی کسب‌وکار اینترنتی شما را به خوبی چیدمان می‌کند و شما را در مسیری قرار می‌دهد که بتوانید به رشد برسید. بهتر است بدانید هر چیزی را که برای موفقیت در دنیای اینترنت به آن نیاز دارید، می‌‌توانید در ایران سایت پیدا کنید. بنابراین، دیگر جای درنگ نیست و اگر هنوز کسب‌وکار خود را در فضای اینترنت راه‌اندازی نکرده‌اید یا راه‌اندازی کرده‌اید، اما به رشد نرسیده‌اید، می‌توانید بر روی ایران سایت حساب کنید و کار خود را به این شرکت بسپارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]