اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140306058020425980
در دسترس نیست

تولید کننده جامبو بگ برای تولید یک محصول خوب باید چه نکاتی را رعایت کند؟

تولید کننده جامبو بگ برای تولید یک محصول خوب باید چه نکاتی را رعایت کند؟

کد: 140306058020425980

، (اخبار رسمی): تولید جامبوبگ باید مطابق با استانداردهای روز کشور و دنیا باشد. جامبو بگ ها باید دارای کیفیت کافی و استحکام لازم باشند که در حین جابجایی دچار آسیب و پارگی نباشند. داشتن لمینت و خاصیت ضد رطوبت ونور مزیت بحساب می آید

تولید کننده جامبو بگ برای تولید یک محصول خوب باید چه نکاتی را رعایت کند؟
تولید کننده جامبو بگ

جامبو بگ ها باید دارای کیفیت کافی و استحکام لازم باشند که در حین جابجایی دچار آسیب و پارگی نباشند. داشتن لمینت و خاصیت ضد رطوبت ونور مزیت بحساب می آید

مراحل مختلف تولید جامبو بگ شامل موارد زیر است:

  • اکستروژن یا اکسترود کردن نخ ها

هر پارچه ای دارای نخ ها و تار و پودهایی است که توسط دستگاه یا دست ایجاد می شوند. اولین مرحله در خط تولید کیسه جامبو، اکستروژن است که در این مرحله، مواد اولیه تولید کیسه ها که پلی پروپیلن و پلی‌اتیلن است به همراه افزودنی هایی مانند مواد ضد UV، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد ضد استاتیک کربنات کلسیم و …. به منظور ذوب شدن، وارد دستگاه اکسترودر شده و تبدیل به نوار و نخ می شوند. سپس نوارها و نخ های بوجود آمده بر روی بوبین های موجود در کارخانه پیچیده می شوند. پس از این مرحله به منظور اطمینان از استحکام قدرت کشش، نوارها تست می شوند.

  • بافتن پارچه کیسه ها

در مرحله دوم از تولید کیسه جامبو در کارخانه تولید جامبوبگ، نخ های آماده شده در بخش اکسترود، در دستگاه های مخصوص بافندگی قرار میگیرند تا به شکلی یکدست از آنها پارچه تولید شود. در این مرحله پارچه ها با مشخصات مورد نظر بافته و آماده می شوند، سپس به صورت رول آماده می شوند. این پارچه ها در واقع بخش اصلی کیسه های جامبو، قسمت قیف یا محل تخلیه و پرکردن کیسه هستند.

  • لمینیت پارچه ها در کارخانه جامبو
  • برش پارچه های کیسه 

در این مرحله، رول های پارچه در دستگاه برش قرار میگیرند و طبق اندازه های مورد نظر برشها روی پارچه ها ایجاد می شوند. در این فرایند خودکار رول ها در دستگاه اتوماتیک برش قرار میگیرند و تمامی عملیات به صورت دقیق و کامپیوتری انجام می شود تا نتیجه ی کار کاملا بدون ایراد و اشتباه باشد. اصولا این پروسه به صورت اتوماتیک انجام می شود. این کار باعث بدست آمدن برش های دلخواه با بهترین کیفیت با لبه های می شود.

  • چاپ روی کیسه ها

در تولید جامبوبگ این امکان و فرصت وجود دارد که شما برای کار و فعالیت خود برندسازی انجام دهید. با هر برندی که در حال فعالیت هستید، میتوانید سفارشات خود را ثبت کنید و اطلاعات کافی درباره برند، لوگو، شماره تلفن های تماس و … را ارائه دهید تا کیسه های مخصوص برای شما تهیه شود. برای مثال اگر تولیدکننده قیر هستید، میتوانید روی جامبوبگ های قیر نشان تجاری خود را چاپ کنید. چاپ سفارشی قبل از دوخته شدن کیسه ها توسط جوهر با کیفیت انجام می شود که به سرعت خشک می شود. استفاده از دستگاه پرینتر سنگین و طیف گسترده ای از رنگ ها نتیجه ای رضایت بخش به همراه خواهد داشت.

منبع مطلب: تولید کننده جامبو بگ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جامبوبگ آپادانا

تولید، خرید و فروش جامبوبگ نو، جامبوبگ دست دوم، جامبوبگ قیر و... در اصفهان و ارسال به کل کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید