اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140306138027217549
در دسترس نیست

مخازن افقی جی آر پی

مخازن افقی GRP

کد: 140306138027217549

، (اخبار رسمی): مخازن GRP افقی نوعی از مخازن افقی هستند که در دو انتها دارای ناحیه کروی و در قسمت میانی بر روی چندین ساپورت قرار گرفته اند.

مخازن افقی GRP
مخازن افقی grp

مخازن افقی به دلیل ارتفاع کمتر، عملکرد ساده و مرکز ثقل پایدار، برای قرار دادن در داخل ساختمان با محدودیت ارتفاع یا بالای ساختمان ها قابل استفاده هستند.

مخازن افقی GRP

مخازن GRP افقی نوعی از مخازن افقی هستند که در دو انتها دارای ناحیه کروی و در قسمت میانی بر روی چندین ساپورت قرار گرفته اند. ضخامت دیواره مخازن GRP افقی30 تا 40 درصد بیشتر از مخازن GRP عمودی است. روش رشته پیچی برای ساخت پوسته مخزن به کار می رود که در نتیجه استحکام برشی بالاتری را ارائه می دهد. همچنین در مکان هایی که تکیه گاه ها قرار می­گیرد، پوسته مخزن باید در جهت شعاع تا حدی تقویت شود. مخازن افقی به دلیل ارتفاع کمتر، عملکرد ساده و مرکز ثقل پایدار، برای قرار دادن در داخل ساختمان با محدودیت ارتفاع یا بالای ساختمان ها قابل استفاده هستند.

مشخصات

ظرفیت بالا در ذخیره سازی که برای صنایعی با تقاضای ذخیره سازی زیاد مناسب می باشد.

استحکام برشی عالی رشته های الیاف شیشه با زاویه 45 درجه که برای ساخت پوسته مخزن استفاده می شود، باعث می شود تا مخزن مقاومت برشی زیادی داشته باشد.

عاری از ملاحظات بارهای حاصل از باد. از آنجایی که مخزن افقی GRP پایداری بهتری نسبت به مخزن عمودی دارد، بنابراین تأثیر بار باد در نظر گرفته نمی شود.

فشار استاتیک ستون مایع در این نوع مخازن را می توان نادیده گرفت. در بیشتر موارد، ارتفاع ستون مایع در داخل مخازن افقی GRP نسبتا کم است و زمانی که فشار استاتیک ستون مایع 5٪ کمتر از فشار طراحی باشد، فشار استاتیک ستون مایع را می توان نادیده گرفت.

برای افزایش تحمل بار موثر در ساختار کلی مخزن و افزایش پایداری آن از اعمال rib های عرضی در ساختار مخزن استفاده می شود.

عملکرد و تمیز کردن آسان.

مقاومت در برابر خوردگی عالی.

کاربردهای مخازن افقی GRP

مخازن افقی به طور گسترده در ذخیره سازی مواد شیمیایی، مواد غذایی، پتروشیمی، پزشکی و بهداشت، متالورژی آهنی، متالورژی غیر آهنی، نیرو، زغال سنگ، ماشین آلات الکتریکی، نساجی، خودروسازی و موتور سیکلت، صنایع راه آهن، کشتی و ساخت و ساز، صنایع سبک، صنایع الکترونیک و … استفاده می شود. در صنایع شیمیایی، عمدتاً برای ذخیره سازی اسید هیدروکلریک، اسید سولفوریک، اسید نیتریک، فرمالدئید، متانول، الکل، پراکسید هیدروژن، فاضلاب، هیپوکلریت سدیم و غیره استفاده می شود. در صنایع غذایی عمدتاً برای نگهداری محصولات خوراکی مانند سرکه، سس سویا، روغن خوراکی و آب خالص استفاده می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید